Η πρώτη κακή στιγμή ήρθε όταν ο τρεις φορές νικητής του LeMans, André Lotterer έχασε το καπό της #1 Rebellion R13 στη Dunlop chicane χτυπώντας το #10 DragonSpeed. Στο μεταξύ και παρά τις κάποιες ψιχάλες και οι δύο Toyota πήραν γρήγορα τα ηνία του αγώνα. Τα πράγματα στην κατηγορία LMP2 κύλισαν ομαλά ενώ στην πολύ θεαματική κατηγορία LMGTE Pro έγινε μια πραγματική μάχη ανάμεσα στις Porsche, Ferrari, Chevrolet Corvette, BMW και Ford.
Μετά τις πρώτες έξι ώρες γεμάτες από αγωνιστικά περιστατικά, η Toyota Gazoo Racing είχε ένα ξεκάθαρο προβάδισμα με το No.7 TS050 HYBRID και το No.8 αυτοκίνητο να ακολουθεί.
Η SMP Racing No.17 BR Engineering BR1-AER ακολουθούσε τρίτη ένα γύρο πίσω από τα Toyota. H Rebellion Racing είχε μια δύσκολη αρχή ενώ η κατηγορία LMGTE Pro εξακολούθησε να έχει συναρπαστικές μάχες με την Porsche GT Team 91 και 92 να ηγούνται.
Το πρώτο δωδεκάωρο βρήκε την Toyota No.8 με ποινή 60 δλ stop and go όταν ο Sébastien Buemi οδήγησε γρηγορότερα σε αργή ζώνη. Η No.3 Rebellion Racing R13 του Matthias Beche πήρε την τρίτη θέση, τέσσερις γύρους πίσω από τις Toyota. Η SMP Racing No.17 BR Engineering BR1-AER είχε την άτυχη στιγμή της όταν ο ρώσος οδηγός Matevos Isaakyan χτύπησε στην Porsche Curves καταστρέφοντας ουσιαστικά τον αγώνα του.
Στην κατηγορία LMGTE Pro οι δύο Porsche GT Team 911 ηγούνταν της κλάσης του με τον Michael Christensen να διατηρεί διαφορά σχεδόν δύο λεπτών από Gimmi Bruni. Το No.68 Ford GT ήταν με την ολοκλήρωση του δωδεκάωρου στην τρίτη θέση. Η δε No.81 BMW M8 GTE δέχθηκε ποινή drive through για αντικανονικό ανεφοδιασμό. Η Porsche διατήρησε την υπεροχή και στην κατηγορία LMGTE Am.
Με την ανατολή του ήλιου οι δύο Toyota συνέχισαν ακάθεκτες προς τον στόχο που ήταν η πρώτη τους νίκη σε αγώνα Le Mans με μόνη εναλλαγή στην πρώτη και δεύτερη θέση. Η Porsche εξακολούθησε να ηγείται στην LMGTE Pro ενώ ο Dirk Muller με την No.68 Ford GT ήταν στην τρίτη θέση, 31 δευτερόλεπτα πίσω από τις Porsche. Διαφορά αγωνιστικά περιστατικά έγιναν στο τρίτο 6ωρο του αγώνα όπως ήταν οι ποινές stop and go για τις δύο Toyota. Στην κατηγορία LMGTE Am η No.77 Dempsey-Proton Racing Porsche 911 RSR βρισκόταν στην πρώτη θέση με την άλλη συμμετοχή της ομάδας να εγκαταλείπει μετά από ατύχημα στην Porsche Curves.
H τελευταία ώρα ήταν και η πιο δραματική καθώς η κούραση ανθρώπων και μηχανών άρχισε να φαίνεται έντονα. Εντυπωσιακή έξοδος για την TF Sport #90 Aston Martin Vantage δράμα για την Toyota καθώς το #7 Toyota TS050 Hybrid με τον Kamui Kobayashi έκοψε απρόσμενα ρυθμό.
Τελικά με τη συμπλήρωση 24 ωρών, το όνειρο της Toyota έγινε πραγματικότητα με εμφατικό τρόπο, καθώς με την TS050 έκαναν το 1-2 στην κατηγορία LM-P1 με τους Kazuki Nakajima, Sebastien Buemi και Fernando Alonso να κατακτούν την πρώτη θέση και τους τους Mike Conway, Kamui Kobayashi και Jose Maria Lopez τη δεύτερη μετά από 5 προσπάθειες να ανεβεί στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου. Στη θεαματική κατηγορία LMGTE Pro η Porsche συνδύασε με τον καλύτερο τρόπο τον εορτασμό των 70 χρόνων της ενώ η Ford μετά από έναν εντυπωσιακό αγώνα έκαναν το 3-4.
ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
LMP1
Pos | # | Status | Team | Driver | Car | Tyres | Best lap | Gap | Last lap | Laps | Pits | Cat. |
1 | #8 | Run | Toyota Gazoo Racing | NAKAJIMA Kazuki | Toyota TS050 - Hybrid | M | 3:17.658 | 3:38.651 | 388 | 37 | P1 | |
2 | #7 | Run | Toyota Gazoo Racing | KOBAYASHI Kamui | Toyota TS050 - Hybrid | M | 3:17.980 | 2 Laps | 3:38.354 | 386 | 38 | P1 |
3 | #3 | Run | Rebellion Racing | MENEZES Gustavo | Rebellion R13 - GIBSON | M | 3:20.316 | 12 Laps | 3:33.555 | 376 | 39 | P1 |
4 | #1 | Run | Rebellion Racing | JANI Neel | Rebellion R13 - GIBSON | M | 3:20.046 | 13 Laps | 3:30.696 | 375 | 42 | P1 |
42 | #5 | Run | CEFC TRSM Racing | ROBERTSON Charles | Ginetta G60-LT-P1 - MECACHROME | M | 3:25.390 | 99 Laps | 3:38.588 | 289 | 34 | P1 |
45 | #11 | Ret. | SMP RACING | BUTTON Jenson | BR ENGINEERING BR1 - AER | M | 3:20.949 | 73 Laps | 3:25.826 | 315 | 31 | P1 |
50 | #10 | Ret. | DRAGONSPEED | HANLEY Ben | BR ENGINEERING BR1 - GIBSON | M | 3:22.064 | 144 Laps | 9:12.759 | 244 | 26 | P1 |
56 | #6 | Ret. | CEFC TRSM Racing | ROWLAND Oliver | Ginetta G60-LT-P1 - MECACHROME | M | 3:24.444 | 251 Laps | 3:27.884 | 137 | 15 | P1 |
57 | #17 | Ret. | SMP RACING | ISAAKYAN Matevos | BR ENGINEERING BR1 - AER | M | 3:20.335 | 265 Laps | 4:28.039 | 123 | 11 | P1 |
60 | #4 | Ret. | Bykolles Racing Team | KRAIHAMER Dominik | ENSO CLM P1/01 - Nismo | M | 3:25.869 | 323 Laps | 3:27.876 | 65 | 6 | P1 |
LMP2
Pos | # | Status | Team | Driver | Car | Tyres | Best lap | Gap | Last lap | Laps | Pits | Cat. |
5 | #26 | Run | G-DRIVE RACING | VERGNE Jean-Eric | Oreca 07 - Gibson | D | 3:28.196 | 19 Laps | 3:43.157 | 369 | 36 | P2 |
6 | #36 | Run | Signatech Alpine Matmut | LAPIERRE Nicolas | Alpine A470 - Gibson | D | 3:28.610 | 21 Laps | 3:34.828 | 367 | 37 | P2 |
7 | #39 | Run | GRAFF-SO24 | GOMMENDY Tristan | Oreca 07 - Gibson | D | 3:28.135 | 22 Laps | 3:30.239 | 366 | 41 | P2 |
8 | #28 | Pit | TDS RACING | DUVAL Loïc | Oreca 07 - Gibson | D | 3:27.258 | 2.539 | 3:29.021 | 366 | 37 | P2 |
9 | #32 | Run | UNITED AUTOSPORTS | DE SADELEER Hugo | LIGIER JSP217 - Gibson | D | 3:28.661 | 23 Laps | 3:35.273 | 365 | 36 | P2 |
10 | #37 | Run | Jackie Chan DC Racing | JAAFAR Jazeman | Oreca 07 - Gibson | D | 3:29.112 | 27 Laps | 3:40.205 | 361 | 39 | P2 |
11 | #31 | Run | DRAGONSPEED | GONZALEZ Roberto | Oreca 07 - Gibson | M | 3:27.200 | 28 Laps | 3:43.204 | 360 | 40 | P2 |
12 | #38 | Run | Jackie Chan DC Racing | TUNG Ho-Pin | Oreca 07 - Gibson | D | 3:29.011 | 32 Laps | 3:34.776 | 356 | 36 | P2 |
13 | #29 | Run | Racing Team Nederland | VAN EERD Frits | Dallara DALLARA P217 GIBSON | M | 3:29.754 | 27.097 | 3:49.191 | 356 | 35 | P2 |
14 | #33 | Run | Jackie Chan DC Racing | BOULLE Nicholas | LIGIER JSP217 - Gibson | D | 3:33.492 | 33 Laps | 3:52.755 | 355 | 36 | P2 |
15 | #23 | Run | PANIS BARTHEZ COMPETITION | STEVENS William | LIGIER JSP217 - Gibson | M | 3:27.872 | 36 Laps | 3:32.526 | 352 | 35 | P2 |
16 | #35 | Run | SMP RACING | NEWEY Harrison | Dallara P217 - Gibson | D | 3:29.188 | 43 Laps | 3:51.689 | 345 | 35 | P2 |
22 | #47 | Run | CETILAR VILLORBA CORSE | LACORTE Roberto | Dallara DALLARA P217 - GIBSON | D | 3:29.578 | 4.645 | 3:46.766 | 342 | 38 | P2 |
35 | #50 | Run | Larbre Competition | CREED Erwin | LIGIER JSP217 - Gibson | M | 3:35.864 | 4.753 | 3:58.381 | 332 | 34 | P2 |
44 | #44 | Pit | EURASIA MOTORSPORT | JÖNSSON Niclas | LIGIER JSP217 - Gibson | D | 3:33.487 | 54 Laps | 4:21.253 | 334 | 36 | P2 |
46 | #48 | Ret. | IDEC SPORT | LAFARGUE Paul | LIGIER JSP217 - Gibson | M | 3:28.572 | 76 Laps | 3:42.166 | 312 | 35 | P2 |
48 | #22 | Ret. | UNITED AUTOSPORTS | DI RESTA Paul | LIGIER JSP217 - Gibson | D | 3:29.570 | 100 Laps | 5:27.469 | 288 | 28 | P2 |
51 | #25 | Ret. | ALGARVE PRO RACING | PATTERSON Mark | LIGIER JSP217 - Gibson | D | 3:37.637 | 151 Laps | 5:01.171 | 237 | 25 | P2 |
54 | #40 | Ret. | G-DRIVE RACING | GUTIERREZ Jose | Oreca 07 - Gibson | D | 3:28.861 | 191 Laps | 3:33.464 | 197 | 20 | P2 |
55 | #34 | Ret. | Jackie Chan DC Racing | LEDOGAR Côme | LIGIER JSP217 - Gibson | D | 3:29.984 | 193 Laps | 3:52.111 | 195 | 20 | P2 |
LM GTE PRO
Pos | # | Status | Team | Driver | Car | Tyres | Best lap | Gap | Last lap | Laps | Pits | Cat. |
17 | #92 | Run | Porsche GT Team | CHRISTENSEN Michael | Porsche 911 RSR | M | 3:50.406 | 44 Laps | 3:56.647 | 344 | 25 | Pro |
18 | #91 | Run | Porsche GT Team | MAKOWIECKI Frédéric | Porsche 911 RSR | M | 3:50.201 | 45 Laps | 3:55.032 | 343 | 24 | Pro |
19 | #68 | Run | FORD CHIP GANASSI TEAM USA | MÜLLER Dirk | Ford GT | M | 3:50.108 | 26.729 | 3:58.359 | 343 | 24 | Pro |
20 | #67 | Run | Ford Chip Ganassi Team UK | TINCKNELL Harry | Ford GT | M | 3:50.180 | 1:59.292 | 3:56.631 | 343 | 26 | Pro |
21 | #63 | Run | Corvette Racing - GM | GARCIA Antonio | Chevrolet Corvette C7.R | M | 3:49.448 | 46 Laps | 4:35.560 | 342 | 25 | Pro |
23 | #52 | Run | AF CORSE | VILANDER Toni | Ferrari 488 GTE EVO | M | 3:50.569 | 47 Laps | 3:57.435 | 341 | 27 | Pro |
24 | #66 | Run | Ford Chip Ganassi Team UK | MÜCKE Stefan | Ford GT | M | 3:50.343 | 48 Laps | 3:53.454 | 340 | 25 | Pro |
25 | #51 | Pit | AF CORSE | CALADO James | Ferrari 488 GTE EVO | M | 3:50.759 | 49 Laps | 4:19.943 | 339 | 26 | Pro |
26 | #95 | Run | Aston Martin Racing | SØRENSEN Marco | Aston Martin VANTAGE AMR | M | 3:52.318 | 3:32.870 | 3:59.345 | 339 | 24 | Pro |
27 | #71 | Run | AF CORSE | RIGON Davide | Ferrari 488 GTE EVO | M | 3:51.074 | 50 Laps | 3:53.117 | 338 | 26 | Pro |
30 | #93 | Pit | Porsche GT Team | PILET Patrick | Porsche 911 RSR | M | 3:50.539 | 54 Laps | 3:55.705 | 334 | 25 | Pro |
36 | #81 | Run | BMW Team MTEK | CATSBURG Nicky | BMW M8 GTE | M | 3:50.834 | 23.627 | 12:25.110 | 332 | 28 | Pro |
39 | #97 | Run | Aston Martin Racing | MARTIN Maxime | Aston Martin VANTAGE AMR | M | 3:53.114 | 61 Laps | 4:01.268 | 327 | 24 | Pro |
41 | #69 | Run | FORD CHIP GANASSI TEAM USA | BRISCOE Ryan | Ford GT | M | 3:50.200 | 77 Laps | 2:08:35.632 | 311 | 23 | Pro |
49 | #64 | Ret. | Corvette Racing - GM | GAVIN Oliver | Chevrolet Corvette C7.R | M | 3:50.981 | 129 Laps | 9:06.341 | 259 | 21 | Pro |
53 | #82 | Ret. | BMW Team MTEK | SIMS Alexander | BMW M8 GTE | M | 3:50.712 | 165 Laps | 4:29.839 | 223 | 17 | Pro |
58 | #94 | Ret. | Porsche GT Team | DUMAS Romain | Porsche 911 RSR | M | 3:51.192 | 296 Laps | 6:46.166 | 92 | 8 | Pro |
LM GTE AM
Pos | # | Status | Team | Driver | Car | Tyres | Best lap | Gap | Last lap | Laps | Pits | Cat. |
28 | #77 | Run | Dempsey - Proton Racing | RIED Christian | Porsche 911 RSR | M | 3:53.521 | 53 Laps | 4:15.819 | 335 | 24 | Am |
29 | #54 | Run | SPIRIT OF RACE | FISICHELLA Giancarlo | Ferrari F488 GTE | M | 3:52.715 | 1:39.044 | 3:58.942 | 335 | 24 | Am |
31 | #85 | Run | KEATING MOTORSPORTS | BLEEKEMOLEN Jeroen | Ferrari F488 GTE | M | 3:53.528 | 29.094 | 4:04.206 | 334 | 25 | Am |
32 | #99 | Run | PROTON COMPETITION | LONG Patrick | Porsche 911 RSR | M | 3:53.249 | 1:51.905 | 4:04.192 | 334 | 25 | Am |
33 | #84 | Pit | JMW MOTORSPORT | SEGAL Jeffrey | Ferrari F488 GTE | M | 3:53.575 | 56 Laps | 4:17.713 | 332 | 23 | Am |
34 | #80 | Run | EBIMOTORS | BABINI Fabio | Porsche 911 RSR | M | 3:54.309 | 2.872 | 4:06.376 | 332 | 25 | Am |
37 | #56 | Run | Team Project 1 | BERGMEISTER Jörg | Porsche 911 RSR | M | 3:53.306 | 37.026 | 3:58.062 | 332 | 25 | Am |
38 | #61 | Run | Clearwater Racing | GRIFFIN Matthew | Ferrari F488 GTE | M | 3:53.396 | 2:32.499 | 3:53.396 | 332 | 24 | Am |
40 | #70 | Pit | MR Racing | ISHIKAWA Motoaki | Ferrari F488 GTE | M | 3:54.310 | 64 Laps | 4:05.784 | 324 | 24 | Am |
43 | #86 | Run | Gulf Racing | WAINWRIGHT Michael | Porsche 911 RSR | M | 3:52.600 | 105 Laps | 4:31.523 | 283 | 26 | Am |
47 | #90 | Ret. | TF Sport | HANKEY Euan | Aston Martin VANTAGE | M | 3:53.300 | 84 Laps | 4:00.245 | 304 | 22 | Am |
52 | #88 | Ret. | Dempsey - Proton Racing | CAIROLI Matteo | Porsche 911 RSR | M | 3:53.268 | 163 Laps | 3:56.194 | 225 | 17 | Am |
59 | #98 | Ret. | Aston Martin Racing | DALLA LANA Paul | Aston Martin VANTAGE | M | 3:55.273 | 6:08.912 | 3:58.520 | 92 | 7 | Am |