Η Ford έτοιμη να ξαναμπεί στη μάχη του WEC


Η Ford είναι έτοιμη για την επόμενη της μάχη στο World Endurance Championship στο Nürburgring της Γερμανίας.

  • 22/7/2016

H μάχη για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής της FIA φουντώνει και πάλι στη Γερμανία για τη Ford Chip Ganassi Racing και οι Stefan Mücke και Olivier Pla προηγούνται στο πρωτάθλημα των οδηγών με το #66 Ford GT.

Η μάχη στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής της FIA ξεκινά και πάλι στο Nürburgring της Γερμανίας αυτό το Σαββατοκύριακο μετά από σύντομο διάλειμμα που ακολούθησε τον αγώνα στο Le-Mans. Η ομάδα της Ford Chip Ganassi φιλοδοξεί πλέον να κατακτήσει το πρωτάθλημα αφού ηγείται του Endurance Trophy (FIA) για τις LM GTE Pro Teams ενώ βρίσκεται στην 3η θέση του World Endurance Cup στην κατηγορία GT.

«Πρόσφατα ανακοινώσαμε ότι η Ford ήρθε για να μείνει,» δήλωσε ο Dave Pericak, Ford Performance global director, αναφερόμενος στην πρόσφατη ανακοίνωση ότι το αγωνιστικό πρόγραμμα του Ford GT θα τρέχει μέχρι το 2019. «Οι προσθέσεις μας είναι πολύ σαφείς καθώς είμαστε εδώ για να κερδίσουμε. Με την ομάδα IMSA να διαπρέπει, νιώθουμε ενθουσιασμένοι για τους οδηγούς του WEC που επιστρέφουν στην πίστα του Nürburgring. Ξέρουμε ότι θα είναι δύσκολο αλλά είμαστε έτοιμοι για τις προκλήσεις που μας περιμένουν.»

Η ομάδα οδηγών για το #66 Ford GT έχει γίνει διμελής από τριμελής που ήταν, καθώς ο τρίτος οδηγός του Le Mans, Billy Johnson, έχει επιστρέψει στους αγώνες στις ΗΠΑ. Με την τέταρτη θέση τους στο Le Mans που τους χάρισε βαθμούς στο WEC (καθώς οι τρεις πρώτοι που τερμάτισαν δεν συμμετέχουν στο WEC) ο Γερμανός Stefan Mücke και ο Γάλλος Olivier Pla ηγούνται της κατάταξης του World Endurance Cup στην κατηγορία GT.

«Το Le Mans ήταν μεγάλη επιτυχία για όλους τους εμπλεκόμενους στο πρόγραμμα» δήλωσε ο Mücke. «Ήταν μία τρομερή προσπάθεια από όλη την ομάδα και σε κάνει πραγματικά περήφανο για το ότι ανήκεις σε αυτή. Τώρα ήρθε η στιγμή να κατακτήσουμε μία πρώτη νίκη WEC και ασφαλώς να αγωνιστούμε για το πρωτάθλημα. Προηγούμεθα στην κατάταξη των οδηγών, που είναι θαυμάσιο συναίσθημα, αλλά η σεζόν είναι μεγάλη και οι ανταγωνιστές ισχυροί. Ασφαλώς θέλουμε να κερδίζουμε σε αγώνες αλλά απαιτείται συνέπεια και η συγκομιδή όσο το δυνατόν περισσότερων βαθμών.»

Και συνέχισε: «Πραγματικά μου αρέσει το Nürburgring. Πέρσι η ατμόσφαιρα ήταν καταπληκτική εκεί με όλο τον ενθουσιασμό που νιώσαμε από τους θεατές, και ελπίζω το σκηνικό να επαναληφθεί το ερχόμενο Σαββατοκύριακο. Η πίστα είναι ενδιαφέρουσα όχι μόνο για εμάς τους οδηγούς αλλά και επειδή τα χαρακτηριστικά της παρέχουν κάποιες καλές ευκαιρίες για προσπέραση, πρέπει λοιπόν να μπορούμε να προσφέρουμε ένα ωραίο θέαμα. Το Nürburgring συνδυάζει τα πάντα: αργά τεχνικά τμήματα με στροφές υψηλών και μεσαίων ταχυτήτων. Η συμπεριφορά του Ford GT είναι άριστα ισορροπημένη, είμαι λοιπόν σίγουρος ότι μπορούμε να αγωνιστούμε για μία θέση στο βάθρο.»

Οι οδηγοί του #67 Ford GT αγωνίστηκαν σκληρά στο Le Mans, όπου χρειάστηκε να αντιμετωπίσουν ένα πρόβλημα στο κιβώτιο πριν ξεκινήσει ο αγώνας που τους άφησε πίσω. Η ένατη θέση στην οποία τερμάτισαν δεν ήταν αντιπροσωπευτική της προσπάθειας του πληρώματος του #67. Ο Βρετανός αγωνιζόμενος Harry Tincknell πρόσφατα ανανέωσε το συμβόλαιό του με την ομάδα της Ford και θα πλαισιώσει τους Βρετανούς Andy Priaulx και Marino Franchitti στο Nürburgring αυτό το Σαββατοκύριακο.

Η αγωνιστική δράση ξεκινά στην πίστα μήκους 5.148-km του Nürburgring την Παρασκευή, 22 Ιουλίου, όταν τα αυτοκίνητα θα μπουν για τις πρώτες ελεύθερες δοκιμές στις 12:00 CET. Ο αγώνας 6 Ωρών του Nürburgring θα ξεκινήσει στις 13:00 CET την Κυριακή 24 Ιουλίου.