Χτυποκάρδια... πριν τα θρανία


Το τελευταίο που είχαν στο μυαλό τους, ενόψει του τελευταίου αγώνα της χρονιάς, οι εφηβολιλιπούτειοι -και μη- πρωταγωνιστές του MiniGP Cup ήταν ότι την επόμενο μέρα θα ξανα-χτυπούσε το σχολικό κουδούνι.

  • 15/9/2016

Αποκλειστικά πρώτο μέλημα η μέγιστη απόδοση στον αγώνα, η ταχύτερη εξοικείωση με την πίστα των Μεγάρων, που επισκέπτονται μια φορά το χρόνο και το όσο δυνατόν καλύτερο κλείσιμο της χρονιάς, που «ανοίγει την όρεξη» για την επόμενη που ….έρχεται! Εξτρά ο, σύντομος, προβληματισμός, για την κατάσταση της πίστας μετά τη βραδινή νεροποντή, ζήτημα που αντιμετώπισε άψογα η οργάνωση (στέγνωμα – σκούπισμα μέχρις εσχάτων) δίνοντας και έξτρα 5λεπτο διάστημα ελευθέρων δοκιμών.

«Παραδοσιακή» αγωνιστική αρχή της ηλιόλουστης μέρας, ο αγώνας της κατηγορίας των Open PitBikes, όπου ο λάτρης του MiniGP Cup Αλέξης Παπαγεωργίου (ΛΕΜΟΤ) έκανε μια πειστική εμφάνιση με το Kayo 160 και κέρδισε με σχετική άνεση, αν και χρειάστηκε να παλέψει στην αρχή με τον αθόρυβο πεισματάρη Σωτήρη Στυλιάδη (Ομάδα 65, IMR), ο οποίος, παρά το γεγονός ότι αντιμετώπιζε σημαντικά προβλήματα με το κιβώτιο ταχυτήτων, κατάφερε να μην αφήσει τον Παπαγεωργίου να χαλαρώσει ούτε λεπτό.

Λίγο πιο πίσω ο μέχρι τώρα 2πλός νικητής Νίκος Καρακώστας (ΑΡΗΣ, Honda), που οδήγησε συντηρητικά για να εξασφαλίσει το φετινό τίτλο, ενώ ο κεφάτος και χαμογελαστός Νίκος Γεωργόπουλος (ΛΕΜΟΤ, Honda) πήρε το αίμα του πίσω από τον άκεφο Λευτέρη Πίππο (ΑΡΗΣ, Honda). Συνέχεια με τον «αγώνα της χρονιάς», αφού στην κατηγορία KidGP ο Σπύρος Φουρθιώτης (Ομάδα 65, Blata) και ο Βασίλης Παντελεάκης (ΑΡΗΣ, Blata) ισοβαθμούσαν απόλυτα και όλα θα κρίνονταν στον τελευταίο αγώνα. Ο Παντελεάκης, ξεκινώντας από την εκπληκτική (σε επίδοση) pole position του, πετάχτηκε μπροστά και όρμησε για τη νίκη με τον Φουρθιώτη στον τροχό του. Ο νεαρός Βριλλησιώτης έκανε ταχύτατους πρώτους γύρους και ξεμάκρυνε ελαφρά, αλλά ο Κώος συναθλητής του ακολούθησε αρχικά και πλησίασε απειλητικά πριν το τέλος. Όμως, ο Παντελεάκης και παρά τα λαθάκια του κράτησε και πήρε νίκη και τίτλο, με τον Φουρθιώτη μόλις 2,5 δέκατα του δευτερολέπτου πίσω του. Μοναχικός ο αγώνας για το Γιώργο Γερακιανάκη (ΑΡΗΣ, Blata), που δεν απειλήθηκε από τον μάλλον άκεφο Άγγελο Μερεμέτη (ΦΙΑΜ, Blata).

Θριαμβευτική η επανάκαμψη για τον Παναγιώτη Παπαπαύλου (ΑΡΗΣ, Kayo) που κέρδισε με σχετική άνεση δοκιμές και αγώνα στην κατηγορία MiniGP. O μεγάλος του αντίπαλος Δημήτρης Καρακώστας (ΑΡΗΣ, Honda) εμφανίστηκε δικαιολογημένα μουδιασμένος, τόσο από μια τρομακτική, αλλά ευτυχώς όχι καθοριστική, πτώση στις δοκιμές όσο και από το γεγονός ότι χρειάστηκε να οδηγήσει εκτάκτως τη μοτοσυκλέτα του αδελφού του. Εκτός από αυτά, είχε να αντιμετωπίσει και έναν καταπληκτικό Γιάννη Περιστερά (ΛΕΜΟΤ, Honda) που παρά το γεγονός ότι συμμετέχει σε μικρότερη κατηγορία (MiniGP 1) τα ‘βαλε με τους μεγαλύτερους και δικαιώθηκε τερματίζοντας μπροστά από τον Καρακώστα, που αν και πονεμένος, τερμάτισε με φωτεινό πρόσωπο από την κατάκτηση του τίτλου. Πολύ ανεβασμένος ο Παναγιώτης Γκιζίνος (ΑΡΗΣ, Rav) οδήγησε για πρώτη φορά στον ίδιο ρυθμό με τους πρώτους, τους οποίους δεν έχασε από τα μάτια του!

Η στρατιωτική πειθαρχία στο πρόγραμμα της μέρας «έλαβε τέλος» με τη, σχετικά επι τροχάδην αλλά πανηγυρική απονομή, για να προλάβουν όλοι να στρογγυλοκαθήσουν στο μικρό «θερινό σινεμά» που είχε στηθεί εκεί ώστε να παρακολουθήσουν τη θριαμβευτική πορεία του Dani Pedrosa προς τη νίκη στο Misano και μέσα σε μια απερίγραπτη ατμόσφαιρα (μέχρι και …ο Pedrosa θα ήθελε να είναι εκεί…).

Πλήρη αποτελέσματα στο cronotech.gr, βίντεο, βαθμολογίες, στοιχεία κλπ στο mιnigp.gr (και φωτο-σειρά από τη θεαματική πτώση Καρακώστα)!