Τα επιθετικά σχέδια του Marchionne για τη Ferrari


Αύξηση της παραγωγής επιθυμεί ο μελλοντικός πρόεδρος, Sergio Marchionne.

  • 15/9/2014

Η ηγεσία μιας εταιρίας πρέπει πάντα να βρίσκει τη σωστή ισορροπία μεταξύ της ζήτησης και της διαθεσιμότητας. O Enzo Ferrari μπορεί να ήθελε να πουλά η εταιρία του τόσα αυτοκίνητα όσα χρειαζόταν για να τροφοδοτεί οικονομικά το αγωνιστικό τμήμα της μάρκας αλλά με την F40 (το τελευταίο μοντέλο υπό την επίβλεψή του) η ζήτηση αυξήθηκε και αντίστοιχα και ο ρυθμός παραγωγής.

Όταν τα ηνία πήρε ο Luca di Montezemolo η διάθεση άρχισε να περιορίζεται. Για παράδειγμα αν η Ferrari μπορούσε να πουλήσει 400 μονάδες της F50 αυτός ζητούσε να κατασκευαστούν 399. Τελευταία ο ισχυρός άνδρας της ιταλικής μάρκας δεσμεύτηκε για ένα πλάνο που άνοιξε πολλές αγορές για τη μάρκα αλλά συγχρόνως περιόρισε τη διάθεση κάτι που σήμανε αύξηση της ζήτησης και φυσικά κερδοφορία.

Πριν από μέρες η εταιρία ανακοίνωσε αύξηση κερδών κατά 14,5% για το πρώτο εξάμηνο του 2014 συγκριτικά με την αντίστοιχη περσινή περίοδο που με της σειρά της είχε σημειώσει αύξηση 7,1%. Η στρατηγική δούλεψε αλλά ο Montezemolo από τον Οκτώβριο δεν θα βρίσκεται στο τιμόνι της ιταλικής αυτοκινητοβιομηχανίας.

Σύμφωνα με το Bloomberg o διευθύνων σύμβουλος της Fiat-Chrysler και μελλοντικός πρόεδρος της Ferrari Sergio Marchionne επιμένει να αυξήσει τη διαθεσιμότητα για να αντιμετωπίσει την ολοένα αυξανόμενη ζήτηση.

Όταν ο Montezemolo περιόρισε την παραγωγή στις 7.000 μονάδες το χρόνο ο Μarchionne κοιτούσε τις 10.000. Αυτό βέβαια ήταν ένα ρίσκο. Ο Marchionne βλέπει την F12 Berlinetta ως σημαντικό μοντέλο όσον αφορά τη ζήτηση και θέλει να μειώσει τη λίστα αναμονής.

Όπως όλα δείχνουν κάτω από τη νέα ηγεσία η Ferrari περνά σε νέα βάση.