Πρώτη παγκόσμια επιτυχία για τα νέα ελαστικά Michelin Pilot Sport H5/S5


Οι Sébastien Ogier και Julien Ingrassia με το Volkswagen Polo R WRC ήταν οι νικητές στο ADAC Rallye της Γερμανίας στο Trier, κατά τον ένατο γύρο του WRC 2015, με τα νέα ελαστικά MICHELIN Pilot Sport H5/S5.

  • 26/8/2015

Οι Sébastien Ogier και Julien Ingrassia με το Volkswagen Polo R WRC ήταν οι νικητές στο ADAC Rallye της Γερμανίας στο Trier, κατά τον ένατο γύρο του WRC 2015, με τα νέα ελαστικά Michelin Pilot Sport H5/S5.

Το Γαλλικό δίδυμο προηγήθηκε ξεκάθαρα από τα άλλα δύο πληρώματα εξοπλισμένα με Michelin και επίσης αγωνιζόμενα με Volkswagen, τους Jari-Matti Latvala / Miikka Anttila και Andreas Mikkelsen / Ola Floene. Ήταν η πρώτη νίκη της Volkswagen στον «εντός έδρας» αγώνα από τότε που μπήκε στο πρωτάθλημα FIA WRC το 2013.

Ο Γερμανός κατασκευαστής διεκδίκησε 20 από τις 21 ειδικές διαδρομές και έχασε μόνο την SS18. Την σούπερ-ειδική κέρδισε η ομάδα M-Sport με τους Elfyn Evans και Daniel Barritt με Ford Fiesta WRC επίσης εξοπλισμένο με τα τελευταία ελαστικά της Michelin.

Τα νέα ελαστικά σκληρής γόμας Michelin Pilot Sport H5 και μαλακής γόμας Michelin Pilot Sport S5 για τα ασφάλτινα ράλι αποτελούν ένα σημαντικό βήμα μπροστά σε σύγκριση με τα  προηγούμενης γενιάς Η4 και S4 – τα οποία είχαν παρουσιαστεί τον περασμένο Οκτώβριο για το Ράλι Αλσατίας.
 
Τα Michelin Pilot Sport H5 and S5 υπερέχουν χάρη στην πιο ομοιόμορφη σχεδίασή τους και το πιο απλό μέγεθος και σχήμα των κυβιδίων γόμας. Οι βελτιωμένες επιδόσεις τους σε στεγνό και βρεγμένο οδόστρωμα είναι αποτέλεσμα των αλλαγών που έγιναν παράλληλα στο σκελετό και στο προφίλ, καθώς επίσης και στα υλικά που χρησιμοποιήθηκαν για την γόμα του πέλματος.

Μετά τις δοκιμές των νέων ελαστικών, πριν από το Rallye Γερμανίας, ο δύο φορές παγκόσμιος πρωταθλητής Sébastien Ogier ήταν εντυπωσιασμένος. «Έπειτα από δοκιμή 36 ελαστικών οδηγώντας περισσότερα από 300χλμ. μπορώ να πω ότι είμαι εντυπωσιασμένος με τα καινούργια μου Michelin» ανέφερε στο Twitter «Εξαιρετική δουλειά από τους φίλους μου στο Clermont-Ferrand!».

Επιβεβαίωση επιδόσεων στη Γερμανία

Ο Jacques Morelli, μάνατζερ των προγραμμάτων Michelin για το FIA WRC ανάφερε μεταξύ άλλων: «Το αποτέλεσμα που επιτεύχθηκε από τα νέα Michelin Pilot Sport H5/S5 στο ADAC Rallye της Γερμανίας σήμερα είναι μία επιβράβευση για τον σχεδιασμό και την εργασία ανάπτυξης των μηχανικών της Michelin Motosport. Οι δοκιμές που γίνονται εντός εταιρίας καθώς και με τους συνεργάτες μας επέτρεψαν να προσφέρουμε ένα ισορροπημένο πακέτο. Το Ράλι της Γερμανίας ήταν η πρώτη πραγματική δοκιμή, ωστόσο, τα σημερινά αποτελέσματα είναι πολύ ενθαρρυντικά, ειδικά τώρα που στις αρχές Οκτώβρη θα έχουμε το Γύρο της Κορσικής (Rallye France- Tour de Corse) όπου οι απλές διαδρομές  θα είναι πιο τραχιές και οι ειδικές πιο μεγάλες».

1η και 2η για τη Michelin στο WRC2

Στην Γερμανία, για τους συνεργάτες της Michelin στο WRC2, υπήρχε ένα νέο ελαστικό, το Michelin Pilot Sport RH2, με ένα νέο μείγμα γόμας που έρχεται στην θερμοκρασία λειτουργίας της πιο γρήγορα και παρέχει εξαιρετική πρόσφυση. Αντικαθιστά το επίσης πολύ επιτυχημένο Michelin RH που παρουσιάστηκε το 2014.

Τα ελαστικά Michelin Pilot Sport H5 και S5

-    Διάσταση: 225/40 R 18
-    Πλάτος: 225mm
-    Εσωτερική διάμετρος: 18 ίντσες
-    Τύπος πέλματος ελαστικού: Ασύμμετρο, κατευθυντικό
-    Επιφάνειες: Ασφάλτινα Ράλι
-    Χρήση (Η5 σκληρή γόμα): τραχιά εδάφη – στεγνό –  θερμοκρασίες άνω των 15ο C 
-    Χρήση (S5 μαλακή γόμα): νωπές, βρεγμένες συνθήκες – θερμοκρασίες υπό 15ο C

Για το ADAC Rallye Γερμανίας 2015

Συνολικός αριθμός ελαστικών που διατεθήκαν στην Γερμανία: 1500 (750 για τις ομάδες WRC, 600 για τις ομάδες WRC2 και 150 για τους συμμετέχοντες της R-GT). 
Ελαστικά ανά οδηγό: 32 για κάθε οδηγό WRC, 30 για κάθε οδηγό για WRC2 και οδηγό R-GT.

Το επιτελείο της Michelin στο Rallye Γερμανίας

-    1 μάνατζερ    
-    4 σύμβουλοι ομάδων 
-    2 συντονιστές
-    9 μονταδόροι/μηχανικοί

Επιπλέον, παρόν ήταν ο Pascal Couasnon (Διευθυντής Michelin Motorsport), ο Nicolas Goubert (Τεχνικός Διευθυντής) και ο Olivier Vialle (Διευθυντής Μάρκετινγκ).