Πως λειτουργεί το σύστημα άμεσης ανάγκης της Citroen


Όσα πρέπει να γνωρίζετε για τη νέα υπηρεσία ο Citroen Connect Box.

  • 7/10/2015

Η Citroen συνεχίζει να πρωτοπορεί στον τομέα της ασφάλειας που παραδοσιακά έδινε ιδιαίτερη έμφαση, καθώς και στις υπηρεσίες της, προσφέροντας μια συνολικά ξεχωριστή εμπειρία αυτοκίνησης!

Tο νέο σύστημα Citroen Connect Box, το οποίο ενσωματώνεται ήδη σε αρκετά μοντέλα της γκάμας της, όπως στο νέο C4 και C5 καθώς και στα DS3 και DS5, αποτελεί μια νέα υπηρεσία της Citroen η οποία, χρησιμοποιώντας μια ανεξάρτητη κάρτα SIM, επιτρέπει την επικοινωνία του οδηγού/επιβατών μέσω μικροφώνου και των ηχείων του αυτοκινήτου με σωστικά μέσα σε περίπτωση ατυχήματος ή ακινητοποίησης λόγω βλάβης.

Συγκεκριμένα:

Κλήση Ανάγκης

Αυτόματα (σε περίπτωση ενεργοποίησης των μηχανισμών του αυτοκινήτου – π.χ. ατύχημα) και χειροκίνητα (πατώντας το πλήκτρο SOS για οποιαδήποτε άλλη ανάγκη – π.χ. αδιαθεσία) το σύστημα Citroen Connect Box πραγματοποιεί κλήση ανάγκης στον  πανευρωπαϊκό αριθμό ανάγκης 112 που απαντάται από ειδική υπηρεσία του Ο.Τ.Ε.. Η συγκεκριμένη υπηρεσία, αναλόγως της περίπτωσης, διαβιβάζει την κλήση στην αρμόδια υπηρεσία διάσωσης ή διακομιδής.

Κλήση για βοήθεια

Σε περίπτωση βλάβης, πιέζοντας το πλήκτρο με το σήμα της Citroen, το σύστημα Citroen Connect Box πραγματοποιεί κλήση στον αριθμό της οδικής βοήθειας της Citroen Assistance στην Ελλάδα (+302106727830). Μετά την κλήση, ο οδηγός συνεννοείται με το τηλεφωνικό κέντρο της οδικής βοήθειας μέσω του ενσωματωμένου μικροφώνου.

Eco Driving και Εικονικό Ιστορικό Service

Προσφέρεται στον πελάτη, μέσω της προσωπικής του σελίδας MyCitroen, αξιόπιστη ενημέρωση για την κατανάλωση καυσίμων του και των εκπομπών CO2 καθώς και ένας ηλεκτρονικός οδηγός παρακολούθησης και ελέγχου των service που έχουν γίνει και προτείνονται για το αυτοκίνητό του. 

Το σύστημα Citroen Connect Box ενεργοποιείται κατά τη διαδικασία Προετοιμασίας Νέου Οχήματος. (24 ώρες για πλήρη λειτουργία)