Pagani Zonda Revolucion: Η εξέλιξη του είδους!


Tο ταχύτερο Pagani που κατασκευάστηκε ποτέ!

  • 12/3/2014

Το Pagani Zonda Revolucion είναι το τελευταίο από τα χειροποίητα δημιουργήματα που περνά τις πύλες του San Cesario sul Panaro και όχι μόνο είναι πιο ακραίο ακόμα και από το Zonda R, αλλά αποτελεί το ταχύτερο Pagani που κατασκευάστηκε ποτέ.

Με αντίτιμο 2,2 εκατομμύρια Ευρώ, συν τους φόρους, το Zonda Revolucion ήταν ένα από τα περιορισμένων αντιτύπων υπεραυτοκίνητα της Έκθεσης Αυτοκινήτου της Γενεύης - από εκείνα που γίνονται συλλεκτικά πριν την έκθεσή τους. Η Pagani Automobili είχε στόχο, με αυτό, να προσφέρει μια αληθινή αίσθηση αγωνιστικού αυτοκινήτου.

Ένα V12 θηρίο της AMG είναι αυτό που κινεί το Zonda Revolucion, και ο συνδυασμός 800 ίππων, 730 Nm ροπής και βάρους μόνο 1.070 κιλών (με μονοκόκ από ανθρακονήματα) μάλλον επιτυγχάνει τον παραπάνω στόχο του Horacio Pagani. Οι εκρηκτικές του επιδόσεις γίνονται μέσω του σειριακού κιβωτίου 6 σχέσεων, που χρειάζεται μόλις 20 χιλιοστά του δευτερολέπτου για την αλλαγή ταχύτητας.

Η αεροδυναμική σπουδή του Zonda Revolucion αποτελείται από πολλά μικρά πτερύγια στον εμπρός προφυλακτήρα, από ένα κάθετο «πτερύγιο καρχαρία» στη ραχοκοκαλιά του καλύμματος του κινητήρα και κυρίως από μια ευμεγέθη ενεργή πίσω πτέρυγα με σύστημα DRS.

To DRS ελέγχεται από τον οδηγό με κουμπί στο τιμόνι και έχει δύο ρυθμίσεις, μέγιστης και ελάχιστης αρνητικής άντωσης. Το σύστημα DRS κρατά κλειστά τα οριζόντια στοιχεία της πτέρυγας όταν χρειάζεται μέγιστη άντωση (στις στροφές) και τα ανοίγει όταν χρειάζεται ελάχιστη (στις ευθείες), ώστε στην τελευταία περίπτωση να μειώνεται η αεροδυναμική αντίσταση και να επιτυγχάνεται υψηλότερη τελική ταχύτητα. Κρατόντας το κουμπί για 2 δευτερόλεπτα, το DRS μπαίνει σε αυτόματη λειτουργία.

Για την πέδηση φυσικά χρησιμοποιούνται κεραμικά φρένα της Brembo από ανθρακονήματα (15% ελαφρύτερα και τέσσερις φορές πιο ανθεκτικά από τα «συμβατικά» κεραμικά φρένα) και για την ενεργητική ασφάλεια ηλεκτρονικό σύστημα ευστάθειας 12 ρυθμίσεων.