Porsche Cayenne GTS 2015: Με V6 Bi-Turbo! (video)


Η Porsche Cayenne GTS παράτησε των V8 των 4,8 για έναν V6 3,6 Bi-Turbo!

  • ΚΕΙΜΕΝΟ - ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΘΕΟΧΑΡΗΣ
  • 10/11/2014

Η Porsche αργά αλλά σταθερά συμπληρώνει όλα τα κενά στη γκάμα της ανανεωμένης Cayenne, καθώς ανακοίνωσε ότι αυτό το μήνα στην Έκθεση του Los Angeles θα υπάρχει στο περίπτερό της η νέα Cayenne GTS.

Πέρα από τις όποιες αισθητικές αλλαγές στην Porsche Cayenne του 2015 που συμπεριλαμβάνουν τις αλλαγές σε εμπρός και πίσω μέρος, το κυριότερο είναι ότι η νέα GTS υιοθετεί τον ολοκαίνουριο V6 twin-turbo των 3,6 λίτρων που αντικαθιστά τον ατμοσφαιρικό V8 των 4,8 λίτρων.

Μιλάμε ουσιαστικά για το ίδιο μηχανικό σύνολο που χρησιμοποιεί και η Cayenne S του 2015, μόνο που στην προκειμένη περίπτωση και με τις κατάλληλες αλλαγές η ιπποδύναμη έχει αυξηθεί κατά 20 ίππους και η ροπή κατά 50 Nm. Αυτό φυσικά σημαίνει ότι στην GTS η απόδοσή του αγγίζει τους 440 PS με τη μέγιστη ροπή να αγγίζει τα 600 Nm. Αύξηση 20 ίππων έχουμε και σε σχέση με την απερχόμενη V8 GTS, με τη μέγιστη ροπή στην προκειμένη περίπτωση να έχει αυξηθεί κατά 85 Nm, ενώ η μέση κατανάλωση μειώθηκε 0,9 lt/100 km.

Η νέα Porsche Cayenne GTS είναι ικανή να πραγματοποιεί το κλασικό 0-100 km/h σε 5,2 sec., ενώ με το προαιρετικό πακέτο Sport Chrono η μέτρηση είναι στο 5,1'' (0,5 και 0,6 καλύτερα σε σχέση με το παρελθόν. Η τελική ταχύτητα πάντοτε σύμφωνα με τη Porsche αγγίζει τα 262 km/h.

Πέρα από τον κινητήρα, να πούμε ότι η νέα GTS βρίσκεται ανάμεσα από την S και Turbo και διαθέτει νέα σπορ εξάτμιση με πιο μπάσο ήχο, ρυθμισμένο εκ νέου σύστημα ενεργής ανάρτησης PASM (Porsche Active Suspension Management), μεγαλύτερα φρένα (390 mm εμπρός και 359 mm πίσω), ενώ και το αμάξωμα βρίσκεται πιο κοντά στο οδόστρωμα (-24 mm με τη στάνταρ ανάρτηση και -20 mm με την προαιρετική πνευματική).

Εξωτερικά και στο εμπρός μέρος θυμίζει έντονα την Turbo με τους μεγαλύτερους αεραγωγούς και το πακέτο Sport Design. Με το πακέτο RS Spyder έχουμε ζάντες 20 ιντσών σε μαύρο χρώμα, όπως και οι απολήξεις της εξάτμισης, το εσωτερικό από τα εμπρός bi-xenon φωτιστικά σώματα και τα πίσω τεχνολογίας LED.

Στο εσωτερικό η Porsche GTS διαθέτει νέα πιο sport καθίσματα ντυμένα με δέρμα και Alcantara, ενώ με το τελευταίο είναι ντυμένο και το τιμόνι, τα πάνελ των θυρών και τα σκιάδια. Αν δεν σας... τρομάζουν οι τιμές των προαιρετικών της Porsche, το εσωτερικό είναι διαθέσιμο και σε χρώμα «carmine red» ή «rhodium silver» με διακοσμητικές ραφές, διαφορετικά προσκέφαλα και ζώνες ασφαλείας σε χρώμα που κάνει κοντράστ.

Στη Γερμανία η Cayenne GTS του 2015 ξεκινάει από τα 98.152 Ευρώ.