Opel Adam με Easytronic 3.0


Νέα γενιά Easytronic συνδυάζει τα πλεονεκτήματα μηχανικών και αυτόματων κιβωτίων.

  • 26/5/2015

Το βασικό πλεονέκτημα του 5-τάχυτου Opel Adam Easytronic 3.0 είναι ότι συνδυάζει την άνεση ενός αυτόματου με την απόδοση ενός μηχανικού κιβωτίου. Εξάλλου, χάρη στη συμπαγή του σχεδίαση, το Easytronic 3.0 είναι ελαφρύτερο από ένα συμβατικό, αυτόματο κιβώτιο.

Το Opel Easytronic 3.0 βασίζεται στη φιλοσοφία ενός μηχανικού κιβωτίου με χαμηλή εσωτερική τριβή, που έχει βελτιστοποιηθεί για μικρότερους κινητήρες. Στο αυτόματο πρόγραμμα, ένας ηλεκτροϋδραυλικός ενεργοποιητής αναλαμβάνει τις λειτουργίες αλλαγής και σύμπλεξης.

Τα ηλεκτρονικά του κιβωτίου επιλέγουν αυτόματα την πιο αποδοτική σχέση για τις υπάρχουσες οδηγικές συνθήκες συμβάλλοντας σε μία πολύ οικονομική οδήγηση. Η υδραυλική λειτουργία και οι ηλεκτροϋδραυλικοί ενεργοποιητές προσφέρουν ιδανικές και γρήγορες αλλαγές σχέσεων. Το ίδιο συμβαίνει και όταν ο οδηγός αλλάζει σχέσεις με το χέρι στο ημιαυτόματο πρόγραμμα, τραβώντας ή πιέζοντας τον επιλογέα.

Σε συνδυασμό με την τεχνολογία Start/Stop, το Easytronic 3.0 μειώνει την κατανάλωση ακόμα περισσότερο κυρίως σε συνθήκες οδήγησης πόλης. Με τον ατμοσφαιρικό κινητήρα 1.4 L 64 kW/87 hp, μειώνει την κατανάλωση μέχρι 0,4 lit/ 100 km  στο μικτό κύκλο συγκριτικά με ένα πεντατάχυτο μηχανικό κιβώτιο. Αυτό αντιστοιχεί σε μείωση εκπομπών CO2 κατά 10 g / km. Σε αυτή τη διάταξη, το ADAM 1.4 ecoFLEX με Start/Stop καταναλώνει 4,7 lit / 100 km και εκπέμπει 109 g CO2 / km, που σημαίνει ότι κάνει άλμα από τη C στη Β Γερμανική κατηγορία ενεργειακής απόδοσης.

Η τελευταία γενιά Easytronic εντυπωσιάζει με τους μειωμένους χρόνους αντίδρασης που επιτρέπουν ταχύτερες και πιο ομαλές αλλαγές σχέσεων. Αυτή η βελτιστοποίηση έγινε εφικτή χάρη σε ένα νέο ενεργοποιητή με τη συμβολή μιας βελτιωμένης τεχνολογίας αισθητήρα και ελέγχου και του πλήρως ανανεωμένου, μηχανικού βασικού κιβωτίου. Οι μηχανικοί της Opel εξέλιξαν ένα ειδικό σετ σχέσεων για αυτόματο κιβώτιο. Η αραιή κλιμάκωση του πεντατάχυτου κιβωτίου μειώνει τις στροφές του κινητήρα, για παράδειγμα στον αυτοκινητόδρομο, με πρόσθετο πλεονέκτημα ένα ευχάριστο επίπεδο θορύβου. Επιπλέον, το Easytronic 3.0 προσφέρει πρόγραμμα αργής κίνησης ‘creep’ παρόμοιο με ενός αυτόματου κιβωτίου για αργούς ελιγμούς.

Στην Ελλάδα το συγκεκριμένο μοντέλο κοστίζει 14.200 ευρώ τιμή τιμοκαταλόγου και 13.248 ευρώ με όφελος απόσυρσης.