Porsche 911 Turbo 2016: 580 ίπποι! (VIDEO)


Η Porsche αποκάλυψε την ανανεωμένη 911 Turbo και 911 Turbo S με την τελευταία να αποδίδει πλέον 580 ίππους!

  • ΚΕΙΜΕΝΟ - ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΘΕΟΧΑΡΗΣ
  • 4/12/2015

Η υπερτροφοδοτούμενη 911 τόσο σε Coupe όσο και σε Cabrio μορφή έκαναν το ντεμπούτο τους στο Detroit και φιλοξενούνται στο περίπτερο της εταιρείας στο Σαλόνι της Γενεύης.

Διαθέσιμη σε coupe και convertible ευθύς εξαρχής για το συγκεκριμένο facelift, η ανανεωμένη 911 Turbo 2016MY (για τις ΗΠΑ 2017MY) έχει κάτω από το πίσω καπό τον βελτιωμένο 3.8 bi-turbo flat-six που αποδίδει 20 επιλέον ίππους. Αυτό βεβαίως σημαίνει ότι στην «απλή» 911 η συνολική απόδοση αγγίζει τους 540 PS, ενώ στην έκδοση «S» του 580.

Σύμφωνα με τους μηχανικούς της Porsche, η επιπλέον ιπποδύναμη επήλθε από τον ανασχεδιασμό των αυλών εισαγωγής στην κυλινδροκεφαλή και την προσθήκη νέων μπεκ, ενώ η «S» διαθέτει και νέα μεγαλύτερα turbo. Σύμφωνα με την γερμανική φίρμα και τα δύο μοντέλα έχουν πιο δυναμικό «boost» όταν ο οδηγός πιέζει το δεξί πεντάλ, ενώ το φαινόμενο αυτό είναι ακόμα πιο έντονο όταν ο οδηγός επιλέξεις τα προγράμματα «Sport» και «Sport Plus» (σε σχέση με το «Normal mode»).

Εκτός από το γεγονός ότι η μέγιστη ροπή είναι υψηλότερη και φτάνει πλέον τα 750 Nm με overboost (αντί για 710), στην Turbo S και το όριο περιστροφής του κινητήρα είναι υψηλότερο στις 7.200 σ.α.λ. αντί για  7.000.

Η ανανεωμένη Porsche 911 Turbo Coupe πραγματοποιεί το κλασικό 0-100 χλμ/ώρα σε 3.0 δευτερόλεπτα ενώ η τελική της ταχύτητα αγγίζει τα 320 χλμ./ώρα (δηλαδή 5 χλμ./ώρα πιο γρήγορη). Όσον αφορά στην «S» η αντίστοιχη διαδικασία επιτάχυνσης από στάση πραγματοποιείται σε 2.9'', ενώ η τελική ταχύτητα στην προκειμένη περίπτωση αγγίζει τα 330 χλμ./ώρα. (βελτίωση κατά 12 χλμ./ώρα).

 

Παρά την αύξηση της ισχύος και των καλύτερων επιδόσεων και η οικονομία καυσίμου είναι καλύτερη χάρη στην αλλαγή χαρτογράφησης της κεντρικής μονάδας για καλύτερη διαχείριση τόσο του κινητήρα όσο και του κιβωτίου. Έτσι, σύμφωνα πάντοτε με την Porsche, η μέση κατανάλωση καυσίμου είναι στα 9,1 λίτρα/100 χλμ. για την coupe και 9,3 για τις convertible, δηλαδή 0,6 λτ./100 χλμ. βελτίωση σε σχέση με το παρελθόν.  

Η Porsche πρόσθεσε επίσης στο PSM ένα νέο «Sport Mode» στα μοντέλα της 911 Turbo, ενώ όλες οι εκδόσεις διαθέτουν και νέο «lane change assist» με radar και νέο σύστημα «lift» του εμπρός άξονα, το οποίο μπορεί σε χαμηλές ταχύτητες να αυξάνει την απόσταση από το έδαφος κατά 40 χλστ.

Όπως συμβαίνει με τα περισσότερα Porsche facelifts, οι οπτικές αλλαγές είναι κυρίως «ψάξε βρες». Αυτές εξωτερικά περιλαμβάνουν έναν νέο προφυλακτήρα με επανασχεδιασμένους αεραγωγούς, και μακρόστενα LED, νέους τροχούς 20 ιντσών με μισή ίντσα πιο πλατιά ελαστικά στην Turbo, διαφορετικές λαβές στις πόρτες επανασχεδιασμένο πίσω καπό κινητήρα και φωτιστικά σώματα πίσω, ενώ αλλαγή σχεδίασης υπάρχει τόσο στον πίσω προφυλακτήρα όσο και στις νέες εξαγωγές της εξάτμισης. Οι αλλαγές στο εσωτερικό αφορούν κυρίως το νέο τιμόνι που είναι παρόμοιο με αυτό της 918 Spyder, ενώ νέο είναι και το σύστημα infotainment.

Στη Γερμανία η νέα 911 Turbo θα ξεκινήσει να πωλείται από τον Ιανουάριο του 2016 και η βασική της τιμή έχει οριστεί στις 174.669 ευρώ και θα φτάνει μέχρι τα 215.962.