Piaggio MP3 300 LT ABS


Το 2006 η Piaggio, προβλέποντας το μέλλον, επινόησε μία νέα μορφή μετακίνησης.

  • 16/10/2014

Το 2006 η Piaggio, προβλέποντας το μέλλον, επινόησε μία νέα μορφή μετακίνησης. Το Piaggio Mp3 είναι το πρώτο scooter με τρεις τροχούς στον κόσμο, μια απάντηση στην ανάγκη για οχήματα εύκολα στη χρήση και ταυτόχρονα εξαιρετικά ασφαλή για μετακινήσεις εντός και εκτός πόλης.

Χάρη στους δύο μπροστινούς τροχούς και το αποκλειστικό πατενταρισμένο σύστημα ανάρτησης που τους ενώνει, επιτυγχάνεται ο συνδυασμός ασφάλειας ενός αυτοκινήτου με την πρακτικότητα και την ευκολία χρήσης του σκούτερ, αλλά και τη διασκέδαση που υπόσχεται η δυναμική οδήγηση μίας μοτοσυκλέτας σε στροφές.

Να γιατί το Piaggio Mp3 ανταποκρίνεται σε μία πραγματικά παγκόσμια ζήτηση: από τον αυτοκινητιστή που αναζητά πρακτική αλλά ασφαλή εναλλακτική, έως το μοτοσυκλετιστή που είναι σε θέση να εκτιμήσει τα πλεονεκτήματα και τα τεχνικά χαρακτηριστικά ενός οχήματος που έχει δημιουργήσει ένα νέο τμήμα στην αγορά, κατέχοντας μάλιστα την ηγετική θέση.

Μετά τη μεγάλη εμπορική επιτυχία του Mp3, όπως επιβεβαιώνουν τα 150.000 οχήματα που έχουν πουληθεί στην Ευρώπη, η Piaggio παρουσιάζει τη νέα του γκάμα. Λίγους μήνες μετά το λανσάρισμα του Mp3 500, διατίθεται στην αγορά και η έκδοση 300, προσανατολισμένη στη γρήγορη και ευέλικτη μετακίνηση στο αστικό περιβάλλον. Έτσι, το νέο Piaggio Mp3 είναι πλέον διαθέσιμο σε δύο κυβισμούς, με δύο εκδόσεις ανά κυβισμό, Sport και Business.

Η έκδοση 300 διατηρεί όλα τα αισθητικά και τεχνικά χαρακτηριστικά του εξ ολοκλήρου ανανεωμένου Mp3, σε συνδυασμό με έναν κινητήρα εξαιρετικών επιδόσεων και μειωμένων καταναλώσεων.

Ο κινητήρας των 300c είναι φυσικά 4χρονος υγρόψυκτος, 4βάλβιδος, με ηλεκτρονικό ψεκασμό, αποδίδοντας 23,1 ίππους και μέγιστη ροπή 24,3 Nm.

Νέο πλαίσιο, νέο σώμα, νέες λειτουργίες

Το Piaggio Mp3 300 γεννήθηκε από την πρόσφατα ανανεωμένη τεχνική πλατφόρμα του Mp3 500. Το πλαίσιο του Mp3 επανασχεδιάστηκε με διπλό στόχο, αφενός την επίτευξη κορυφαίου επίπεδου σταθερότητας και ακρίβειας στην οδήγηση και αφετέρου τη διεύρυνση της χρήσης του οχήματος. Χάρη στη νέα αρχιτεκτονική, παρουσιάζεται το καλύτερο Piaggio Mp3 που κατασκευάστηκε ποτέ σε ό,τι αφορά δυναμικά χαρακτηριστικά, επίπεδο ασφάλειας και άνεσης οδηγού και συνεπιβάτη. Συν τοις άλλοις, βελτιώθηκε η εργονομία και επιτεύχθηκε καλύτερη εκμετάλλευση του χώρου κάτω από τη σέλα. Η σέλα έχει αποκτήσει πιο πλούσιες διαστάσεις: επίπεδη και άνετη για δύο, βελτιωμένη σε σχέση με εκείνη της προηγούμενης γενιάς, ενώ καλύτερη είναι και η εργονομία σε ό,τι αφορά τη θέση των ποδιών του οδηγού. Συγκεκριμένα, το νέο τρίγωνο τιμόνι-σέλα-δάπεδο είναι μεγαλύτερο, με αποτέλεσμα πιο εύκολη οδήγηση και έλεγχο του οχήματος. Κερδισμένος βέβαια δεν είναι μόνο ο οδηγός. Ως πραγματική εναλλακτική στο αυτοκίνητο, η νέα γενιά Piaggio Mp3 προσφέρει στο συνεπιβάτη ακόμα μεγαλύτερη άνεση: μεγαλύτερος χώρος, πιο άνετη θέση και νέα βολικά αναδιπλούμενα μαρσπιέ. Ο μεγάλος φωτιζόμενος χώρος κάτω από τη σέλα, με παροχή ρεύματος 12 V και ειδική επένδυση, έχει επανασχεδιαστεί για περισσότερες χρήσεις. Χάρη στο σχεδόν ορθογώνιο σχήμα του, χωρίς επίπεδα ή διαχωριστικά ώστε να είναι πλήρως εκμεταλλεύσιμος, μπορεί να φιλοξενήσει δύο full-face κράνη ή μια τσάντα laptop. Η σέλα ανοίγει ηλεκτρικά και διαθέτει αμορτισέρ για πιο ομαλό και ασφαλές άνοιγμα. Η επίπεδη και εκλεπτυσμένη ουρά διευκολύνει την τοποθέτηση και χρήση βαλίτσας (περιλαμβάνεται στην πλούσια γκάμα αποκλειστικών αξεσουάρ), η οποία αυξάνει περαιτέρω την ήδη εντυπωσιακή ικανότητα φόρτωσης.

Νέα ασφάλεια. Το πρώτο τρίτροχο με ABS / ASR

Το νέο Piaggio Mp3 είναι το πρώτο τρίτροχο που διατίθεται με σύστημα ABS κσι ελέγχου πρόσφυσης ASR (Acceleration Slip Regulation). Το σύστημα ASR είναι ένας ηλεκτρονικός έλεγχος πρόσφυσης που ρυθμίζει το συντελεστή ολίσθησης του πίσω τροχού. Μπορεί εύκολα να απενεργοποιηθεί και συμβάλλει στην πρόληψη της απώλειας ελέγχου σε γλιστερή ή βρεγμένη άσφαλτο, σε ανώμαλο έδαφος ή σε χαμηλής πρόσφυσης επιφάνειες, διασφαλίζοντας μέγιστη πρόσφυση του πίσω ελαστικού σε όλες τις συνθήκες. Πρόκειται για μια αποκλειστική τεχνολογική πατέντα της Piaggio, που αναπτύχθηκε χάρη στην αγωνιστική εμπειρία και στη συνέχεια προσαρμόστηκε και διαχύθηκε σε μοντέλα παραγωγής που προορίζονται για αστική χρήση. Το σύστημα ABS είναι αναπτυγμένο ειδικά για το Piaggio Mp3, φέροντας μια κεντρική μονάδα Continental με τρία κανάλια, που συμβάλουν στην ξεχωριστή διαχείριση της συμπεριφοράς κάθε τροχού και προσαρμόζουν τη δύναμη πέδησης μόνο του τροχού (ή των τροχών) στον οποίο ανιχνεύεται απώλεια πρόσφυσης. Μεγαλύτερη ασφάλεια και βελτιωμένη απορρόφηση των ανωμαλιών του δρόμου επιτυγχάνεται και χάρη στη μεγαλύτερη διάμετρο των μπροστινών τροχών (από 12 σε 13 ίντσες).

Η επιτυχία του Piaggio Mp3 οφείλεται στην αποκλειστική τεχνολογία Piaggio των δύο μπροστινών ανεξάρτητων και με δυνατότητα κλίσης τροχών, που διευθύνονται από μια πρωτοποριακή ανάρτηση με τετραπλή άρθρωση. Πρόκειται για το αυθεντικό σχέδιο, πατενταρισμένο από την Piaggio, το οποίο ο Όμιλος ανέπτυξε πρώτος πριν από οποιονδήποτε άλλο κατασκευαστή στον κόσμο. Ο μηχανισμός μπλοκαρίσματος της μπροστινής ανάρτησης, που εξαρχής χαρακτήριζε το ιταλικό τρίτροχο, επιτρέπει τη μετατροπή της ισορροπίας του Piaggio Mp3 από δυναμική σε στατική. Η κανονική κίνηση επανέρχεται ανοίγοντας το γκάζι ή πιέζοντας το διακόπτη στο τιμόνι. Ακόμα μεγαλύτερη άνεση, αφού ο οδηγός έχει τη δυνατότητα να μην κατεβάζει τα πόδια σε κάθε στάση αλλά και να παρκάρει παντού χωρίς κόπο.

Νέο στιλ

Το νέο Piaggio Mp3 έχει ανανεωθεί ριζικά στον τομέα της αισθητικής και τώρα δείχνει ακόμα πιο σύγχρονο και κομψό, αλλά και με ξεκάθαρες αναφορές στον κόσμο του αυτοκινήτου όσον αφορά φινίρισμα και ποιότητα. Η μπροστινή μάσκα παραπέμπει στο αρχικό μοντέλο, αλλά με εντελώς ανανεωμένες φόρμες. Το νέο φιμέ παρμπρίζ είναι πιο προστατευτικό και με ρυθμιζόμενο ύψος σε τρεις θέσεις. Το νέο φωτιστικό σώμα αποτελείται από φώτα μέρας με 7 LED υψηλής απόδοσης, λύση που υιοθετήθηκε από τους τέσσερις τροχούς και χαρίζει πιο μοντέρνα όψη στο όχημα. Οι ζάντες έχουν νέο κομψό σχεδιασμό με πέντε διπλές ακτίνες, ακόμα μια ξεκάθαρη αναφορά στον κόσμο των πολυτελών σπορ αυτοκινήτων. Το τιμόνι είναι εντελώς νέο, όπως και ο πλήρης και σύγχρονος πίνακας οργάνων, που αποτελείται από δύο κλασικά κυκλικά όργανα και από μια πολυχρηστική ψηφιακή οθόνη, με ενδείξεις μέσης και τρέχουσας κατανάλωσης, μέσης και μέγιστης ταχύτητας, αυτονομίας, διάρκειας διαδρομής και θερμοκρασίας περιβάλλοντος με ice alarm. Το κάδρο συμπληρώνεται με το ρολόι, το δείκτη διπλής χαρτογράφησης, το μερικό και ολικό χιλιομετρητή και το δείκτη τάσης μπαταρίας. Οι 11 λυχνίες στον πίνακα οργάνων δείχνουν τις λειτουργίες των προβολέων, φλας, ρεζέρβας, πίεσης λαδιού, προειδοποίηση (injection), immobilizer, ABS, ASR και τέσσερις λυχνίες ανάγκης. Στο κεντρικό μέρος ακριβώς κάτω από την οθόνη, βρίσκεται μία δεύτερη σειρά τεσσάρων λυχνιών, που αντιπροσωπεύουν: προειδοποίηση συστήματος ελέγχου κύλισης, ένδειξη διακοπής λειτουργίας κινητήρα, κλείδωμα κύλισης και λειτουργία χειρόφρενου. Κάτω από το τιμόνι βρίσκονται οι διακόπτες για το άνοιγμα της σέλας και την απενεργοποίηση του ASR. Εντελώς νέα είναι η κεντρική ζώνη του τούνελ, που τώρα υιοθετεί δύο αντικραδασμικά ένθετα στο χρώμα της σέλας, ακριβώς μπροστά από τα γόνατα του οδηγού. Υπάρχει επίσης πρακτικός γάντζος για μεταφορά τσάντας ενώ ο αποθηκευτικός χώρος πάνω από τον πίνακα οργάνων κλείνει με πορτάκι και διαθέτει θύρα usb για φόρτιση κινητού τηλεφώνου και άλλων συσκευών. Το πίσω μέρος διαφέρει σημαντικά από το προηγούμενο μοντέλο, υιοθετώντας ένα εντελώς νέο σώμα. Η ουρά είναι πιο κομψή και δυναμική, υπογραμμίζοντας τη σπορ διάθεση που πάντα χαρακτήριζε το Piaggio Mp3, χάρη στο μοναδικό κράτημα στο δρόμο και την ικανότητα πλαγιάσματος.

Piaggio Multimedia Platform: άμεση σύνδεση με το smartphone

Το προηγμένο σύστημα Piaggio Multimedia Platform, διαθέσιμο στα αξεσουάρ του νέου Piaggio Mp3, επιτρέπει τη σύνδεση smartphone στο on-board ηλεκτρονικό σύστημα, μετατρέποντάς το σε ένα πολυχρηστικό όργανο, έναν πραγματικό υπολογιστή ταξιδιού ικανό να παρουσιάσει ταυτόχρονα και σε πραγματικό χρόνο πληροφορίες όπως το ταχύμετρο, το στροφόμετρο αλλά και την ισχύ και ροπή του κινητήρα, επιτάχυνση ευθείας, γωνία κλίσης σε στροφή, τρέχουσα και μέση κατανάλωση καυσίμου, μέση ταχύτητα, τάση μπαταρίας και πολλά ακόμα. Επίσης είναι δυνατό να δει ο οδηγός χάρτες και διαδρομές, αλλά και να βρει τοποθεσίες όπως βενζινάδικα ή σημεία τεχνικής εξυπηρέτησης. Η λειτουργία του ελέγχου των ελαστικών εκμεταλλεύεται συνεργατικά τους αισθητήρες του οχήματος και του smartphone για τον έλεγχο καταπόνησης και πίεσης, προειδοποιώντας άμεσα σε περίπτωση που εντοπιστεί ενδεχόμενη κρίσιμη κατάσταση. Η λειτουργία “γενική ανάλυση” παρακολουθεί τη συνολική κατάσταση του οχήματος.

Piaggio Mp3 300 Business – στιβαρό και κομψό

Η έκδοση Business, κομψή και με αστικό προσανατολισμό, διακρίνεται από ορισμένες λεπτομέρειες κύρους, όπως το χρωμιωμένο προστατευτικό της εξάτμισης, η νέα σέλα καφέ χρώματος επενδεδυμένη με δύο υλικά, οι ειδικοί καθρέφτες και το γυαλιστερό γκρι τελείωμα στο κεντρικό τούνελ, το τιμόνι και τις χειρολαβές συνεπιβάτη. Η κομψότητα του Piaggio Mp3 300 Business τονίζεται ιδανικά από τα δύο διαθέσιμα χρώματα: Λευκό “bianco iceberg” και Μαύρο “nero universo”.

Piaggio Mp3 300 Sport – σπορ και δυναμικό

Η έκδοση Sport ξεχωρίζει από τα μαύρα γυαλιστερά τελειώματα στο προστατευτικό της εξάτμισης, τις χειρολαβές συνεπιβάτη, το τιμόνι και το κεντρικό τούνελ. Επίσης η μαύρη σέλα της έκδοσης sport είναι επενδεδυμένη με δύο  υλικά. Το Mp3 300 Sport είναι διαθέσιμο σε τρία χρώματα: Μαύρο “nero carbonio”, Γκρι “argento cometa” και Μπλε “blu laguna”.

Πλούσια γκάμα αξεσουάρ

Το μεγάλο πίσω βαλιτσάκι χωρητικότητας 50 λίτρων μπορεί να φιλοξενήσει άνετα δύο κράνη. Το καπάκι είναι βαμμένο στο χρώμα του οχήματος και διαθέτει άνετη πλάτη συνεπιβάτη. Για την καθημερινή χρήση αλλά και κάθε καιρική συνθήκη, ο ανεμοθώρακας, από υψηλής ποιότητας αντι-κραδασμικό υλικό, εγγυάται άριστη προστασία από τον αέρα. Μεγάλη προσοχή δόθηκε και στην αισθητική, με τα στηρίγματα να ταιριάζουν με τις υπόλοιπες λεπτομέρειες του οχήματος.

Επιπλέον η προστασία ποδιών, αξεσουάρ όλο και πιο διαδεδομένο στην αστική χρήση, προστατεύει άριστα από το κρύο και τη βροχή. Η προστασία του οδηγού και η λειτουργικότητα του οχήματος συμπληρώνεται από τις αδιάβροχες προστασίες χεριών με θερμική επένδυση, το σακίδιο ποδιάς, το ηλεκτρονικό αντικλεπτικό και τη σέλα Comfort Gel, που χάρη στα ένθετα gel κάτω από την επένδυση προσφέρει μέγιστη άνεση σε οδηγό και συνεπιβάτη. Το Piaggio MP3 μπορεί να εξοπλιστεί με το σύστημα Piaggio Multimedia Platform, μία πλατφόρμα πολυμέσων που επιτρέπει την επικοινωνία του smartphone με το όχημα. Το Piaggio Multimedia Platform διαχειρίζεται μία εκπληκτική σειρά πληροφοριών που είναι ιδιαίτερα χρήσιμες σε ταξίδι.

Το νέο Piaggio Mp3 300 ABS θα είναι σύντομα διαθέσιμο στα σημεία πώλησης Piaggio, στις παρακάτω εκδόσεις:

- Mp3 300 Sport LT: 7.200 €

- Mp3 300 Sport LT ABS: 7.600 €

- Mp3 300 Business LT: 7.200 €

- Mp3 300 Business LT ABS: 7.600 €

Επισκεφτείτε την επίσημη ιστοσελίδα www.gr.piaggio.com και τη σελίδα στο Facebook www.facebook.com/PiaggioHellas για περισσότερες πληροφορίες. Βρείτε ένα σημείο πώλησης Piaggio στην περιοχή σας, ενημερωθείτε για τα ευέλικτα χρηματοδοτικά προγράμματα και τη δυνατότητα επέκτασης εγγύησης για δύο επιπλέον χρόνια!