Harley-Davidson Roadster 2016: Νέα σελίδα Sportster


To νέο Roadster ανοίγει νέο κεφάλαιο στην ιστορία των Sportster και αυτό σημαίνει ένα ακόμα μοντέλο στη γκάμα της H-D για το 2016!

  • 5/5/2016

Απογυμνωμένο από οτιδήποτε περιττό, το νέο Roadster διατηρεί μόνο όσα συμβάλλουν ουσιωδώς στη μορφή και τη λειτουργία του.

Σμιλεμένο από σχεδόν 60 χρόνια κληρονομιάς και γυμνό μέχρι τα βασικά στοιχεία μιας καθαρόαιμης μοτοσυκλέτας, το νέο Harley-Davidson Roadster επιστρέφει στα αστικά τοπία αλλά και σε δαντελωτούς δρόμους και δηλώνει μια τολμηρή παρουσία, ακόμα και όταν παραμένει ακίνητο.

«Από την κατασκευή τους το 1957, τα Sportster έχουν αποδειχθεί ικανά για συνεχή επανεφεύρεση και το Roadster γράφει ένα νέο κεφάλαιο σε αυτή την ιστορία», δήλωσε ο Διευθυντής Styling της Harley-Davidson Brad Richards. «Έχουμε παρακολουθήσει τους πελάτες μας, να προσωποποιούν τα Sportster σε τόσες πολλές διαφορετικές κατευθύνσεις. Το Roadster είναι ένα μείγμα διαφορετικών ειδών στυλ, αλλά η πρόθεση μας ήταν να δημιουργηθεί μια μοτοσυκλέτα για τον αναβάτη τόσο ισχυρή αλλά και κομψή που να τον συνδέει με το δρόμο».

Το νέο Roadster  συνδέει το Dark Custom lineup με ένα μινιμαλιστικό σχεδιασμό, εμπνευσμένο από τις κλασικές αγωνιστικές μοτοσικλέτες, τη σύγχρονη τάση προς τις γυμνές custom και ένα προφίλ που θυμίζει αγωνιστικές Sportster από τη δεκαετία του 1950 και του 1960.

«Θέλαμε να δώσουμε στο Roadster, το DNA από τα μοντέλα υψηλών επιδόσεων KHR στα μέσα της δεκαετίας του '50, και αργότερα από τα Sportsters που είχαν μετατραπεί για drag racing» δήλωσε ο Richards. «Αυτές οι μοτοσυκλέτες είχαν κομμένα φτερά μέχρι το υποπλαίσιο, μικρό ρεζερβουάρ καυσίμου και γυμνώνονταν ώστε να μείνουν με τα απολύτως απαραίτητα για τη μέγιστη επιτάχυνση».

Το Roadster προσφέρει επιδόσεις συνδυάζοντας νέες ζάντες και ελαστικά με premium ανάρτηση και αερόψυκτο κινητήρα V-Twin 1200cc που αποδίδει έναν ισχυρό παλμό ροπής στις μεσαίες στροφές. Οι 19 (μπροστά) και 18 (πίσω) ιντσών ζάντες είναι από χυτό αλουμίνιο και σχεδιάστηκαν ειδικά για το Roadster.

«Οι τροχοί εμπνεύστηκαν από τους κλασικούς πλεγμένους τροχούς και  είναι οι πιο περίπλοκοι χυτοί που έχουμε δημιουργήσει ποτέ», δήλωσε ο Industrial Designer της Harley-Davidson Ben McGinley. «Οι διαπλεκόμενες ακτίνες κατευθύνονται από τα κέντρα προς τις αντίθετες πλευρές του τροχού δημιουργώντας ένα συναρπαστικό αισθητικό αποτέλεσμα. Οι τροχοί ελεφρού κράματος συμβάλλουν και στην καλύτερη απόδοση των αναρτήσεων του Roadster».

Η οποία ανάρτηση περιλαμβάνει ανάποδο πιρούνι 43mm single-cartridge, στηριζόμενο σε ιδιαίτερα στιβαρές τιμονόπλακες. Πίσω υπάρχουν αμορτισέρ αερίου ρυθμιζόμενης προφόρτισης και με μεγαλύτερη διαδρομή από οποιοδήποτε άλλο Sportster. Τα φρένα διαθέτουν ABS στο standard εξοπλισμό. Το Roadster βάζει τον αναβάτη σε μια επιθετική στάση, με ένα νέο χαμηλό τιμόνι και με τα mid-mount controls σε θέση που τοποθετούν το βάρος του πάνω από το κλασικού προφίλ ρεζερβουάρ  καυσίμου των 12.5 λίτρων.

Ακολουθώντας το λιτό ύφος της μοτοσυκλέτας, το πίσω φτερό είναι κομμένο κοντύτερο από οποιοδήποτε άλλο bobber φτερό Sportster. Τα καλύματα του ιμάντα και της εξάτμισης φέρουν τρύπες ελάφρυνσης, ενώ ένα μοναδικό κεντρικό όργανο περιλαμβάνει αναλογικό στροφόμετρο και ψηφιακό ταχύμετρο. Η νέα βάση πινακίδας και το πίσω φανάρι συμβάλλουν στην απλή «καθαρότητα» του πίσω μέρους.

Το νέο Harley-Davidson Roadster θα προσφέρεται σε 4 χρώματα: Vivid Black ματ ανθρακί pinstripe, Black Denim με κόκκινο pinstripe, Velocity Red Sunglo με κόκκινο pinstripe και two-tone Billet Silver/Vivid Black με burgundy pinstripe.