33ο Ράλι Φθιώτιδος: Νικητές οι Φιλιππίδης-Μαχαίρας


Με επιτυχία ολοκληρώθηκε ο αγώνας που είχε ως νικητές τους Γιώργο Φιλιππίδη-Λεωνίδα Μαχαίρα με το Mitsubishi Lancer EVO IX.

  • 27/6/2016

Η περιοχή της Φθιώτιδας φιλοξένησε στις 25-26 Ιουνίου το 33ο «Ι ΚΤΕΟ Χαλκιάς» Ράλλυ Φθιώτιδος, αγώνα που αποτέλεσε τον 5ο γύρο του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Ράλλυ και διοργανώθηκε από το Αθλητικό Σωματείο «Αγωνιστική Λέσχη Αυτοκινήτου Λαμίας» (Α.Λ.Α.Λ.).

Το αγωνιστικό κομμάτι περιλάμβανε 5 χωμάτινες Ειδικές Διαδρομές, με την αρχή να γίνεται το απόγευμα του Σαββάτου 25 Ιουνίου με την διεξαγωγή της Υπερειδικής Διαδρομής «Λαμία» στην περιοχή του ΧΥΤΑ Λαμίας, και τη συνέχεια να δίνεται την Κυριακή 26 Ιουνίου με 2 περάσματα από γνωστές Ειδικές Διαδρομές όπως το Ελευθεροχώρι και το Ρεγγίνι-Καρυά, που διαμόρφωσαν έναν αγώνα συνολικού μήκους 76,48 χιλιομέτρων. Τελικά ο καιρός έκανε τη χάρη σε όλους τους εμπλεκόμενους και παρά τις προβλέψεις για βροχή, ο ήλιος ήταν διαρκώς παρών και προσέφερε έναν στεγνό αγώνα.

Νικητές ανάμεσα στους 32 συμμετέχοντες, αναδείχθηκαν οι Γιώργος Φιλιππίδης-Λεωνίδας Μαχαίρας (Mitsubishi Lancer EVO IX, C2-N4). Οι πρωτοπόροι στη βαθμολογία του Πρωταθλήματος, πέρασαν στην πρώτη θέση μετά την πρώτη σημερινή Ειδική Διαδρομή και διατηρήθηκαν εκεί ως το τέλος για να φτάσουν σε μια σημαντική για τους ίδιους νίκη, έχοντας σημειώσει τον ταχύτερο χρόνο στις 3 από τις 5 Ειδικές Διαδρομές του αγώνα. Στη δεύτερη θέση της κατάταξης, τερμάτισαν οι Θέμης Χαλκιάς-Νίκος Πετρόπουλος (Subaru Impreza STI N14, C2-N4) που διατήρησαν σταθερό ρυθμό σε όλη τη διάρκεια του αγώνα και εντέλει ανταμείφθηκαν από τον τερματισμό σε μια πολύ καλή θέση ενώ την πρώτη τριάδα, συμπλήρωσαν οι Διονύσης Σπανός-Σωτήρης Γκότοβος (Subaru Impreza Spec-C, C2-N4), οι οποίοι ταλαιπωρήθηκαν μεν από προβλήματα στον κινητήρα που έμπαινε σε safe mode, όμως κατάφεραν να σημειώσουν ένα πολύ καλό αποτέλεσμα. Μια θέση πιο πίσω, βρέθηκαν οι Γιάννης Ζούνης-Νίκος Ιντζόγλου (Subaru Impreza WRX STI, C2-N4), που πρόσθεσαν στο ενεργητικό τους ακόμη έναν τερματισμό σε καλή θέση χωμάτινου ράλλυ.

Στην 5η θέση της γενικής κατάταξης τερμάτισαν οι νικητές της Κατηγορίας F2, δηλαδή της Κατηγορίας για δικίνητα αυτοκίνητα, που παρουσίασε για ακόμη μια φορά έντονο συναγωνισμό. Ο λόγος για τους «Pazonen»-Απόστολο Κοτρώνη (Toyota Yaris, C6-A5) που κέρδισαν και την C6, οι οποίοι συνδύασαν ταχύτητα και αξιοπιστία, αφού σημείωσαν πολύ καλούς χρόνους στις Ειδικές Διαδρομές, μένοντας παράλληλα μακριά από προβλήματα, στοιχείο που δεν ήταν καθόλου δεδομένο στον σημερινό, απαιτητικό αγώνα κατά τον οποίο πολλά πληρώματα κορυφής, ειδικά στην F2, ατύχησαν. Πίσω από τους νικητές της F2 τερμάτισαν οι Βασίλης Βελάνης-Γιάννης Βελάνης (Mitsubishi Lancer EVO IX, C2-N4) που σημείωσαν τον ταχύτερο χρόνο σε μία Ειδική Διαδρομή, όμως έχασαν τις ελπίδες τους για νίκη στο πρώτο πέρασμα από το Ελευθεροχώρι το πρωί της Κυριακής, όταν και είχαν κλατάρισμα. Να σημειώσουμε πάντως, ότι η καθυστέρηση των 7 λεπτών δεν οφείλεται αποκλειστικά στο χρόνο για να αλλάξουν το ελαστικό, αφού το πλήρωμα έχασε χρόνο ψάχνοντας το ιδανικό μέρος για αλλαγή, ώστε να μην δημιουργήσει πρόβλημα σε διερχόμενα αυτοκίνητα και ενώ ήταν έτοιμο να επανεκκινήσει, καθυστέρησε περιμένοντας τους Λευτέρη Αλυγιζάκη-Παναγιώτη Καϊτατζή, ώστε να μην τους δημιουργήσει πρόβλημα στην περίπτωση που έπεφταν στη σκόνη του. Μια εξαιρετική αθλητική συμπεριφορά που χρήζει ιδιαίτερης μνείας, περισσότερο από τις αγωνιστικές επιδόσεις. Επιστρέφοντας στην κατάταξη της F2, στη δεύτερη θέση της Κατηγορίας και στην 7η της γενικής, τερμάτισαν οι Θανάσης Τσάκαλος-Βαγγέλης Σεβαστόπουλος (Toyota Yaris, C6-A5), μετά από σταθερό αγώνα μακριά από προβλήματα, ενώ την τριάδα τόσο της Κατηγορίας όσο και της C6 διαμόρφωσαν μαζί με τους προαναφερθέντες,  οι «El Nak Jr.»-Ανδρέας Βίγκος (MG ZR 105, C6-A5) αν και ταλαιπωρήθηκαν από πρόβλημα με το κιβώτιο ταχυτήτων του αυτοκινήτου τους. Ακόμη, στην Κατηγορία C3 ο αγώνας περιλάμβανε πολλές ανατροπές, με τους Μάκη Χαλιβελάκη-Νίκο Μπαμπαλή να επικρατούν τελικά, εμπρός από τους Παναγιώτη Αρμυριώτη-Αποστόλη Μακάριο (Ford Escort RS 2000) και Γιώργο Δήμου-Βαγγέλη Ιατρού (Ford Escort RS 2000).

Όμως, αρκετά ήταν τα κορυφαία πληρώματα που ατύχησαν και δεν κατάφεραν να φτάσουν στη ράμπα του τερματισμού. Οι Λευτέρης Αλυγιζάκης-Παναγιώτης Καϊτατζής (Mitsubishi Lancer EVO IX, C2-N4) οι οποίοι σημείωσαν τον ταχύτερο χρόνο στην Υπερειδική Διαδρομή του Σαββάτου, εγκατέλειψαν πριν το πρώτο πέρασμα από την Ειδική Διαδρομή «Ρεγγίνι-Καρυά» με πρόβλημα στα ηλεκτρικά και ενώ βρίσκονταν στη 2η θέση της κατάταξης. Επιπλέον, στην ίδια διαδρομή εγκατέλειψαν από την 3η θέση οι Πέτρος Παντελή-Βασίλης Κούγιας (Mitsubishi Lancer EVO X, C2-N4) όταν έσπασε το ψυγείο με αποτέλεσμα να δημιουργηθεί πρόβλημα στον κινητήρα, ενώ από πληρώματα τετρακίνητων αυτοκινήτων εγκατέλειψαν και οι Κωνσταντίνος Τζέμος-Αντώνης Παπαρινόπουλος (Mitsubishi Lancer EVO VIII, C2-A8) εξαιτίας δύο κλαταρισμάτων, ενώ είχαν μαζί τους μία ρεζέρβα.

Πολλοί ήταν όμως και οι άτυχοι στην F2, με προεξάρχοντες τους εντυπωσιακούς Θόδωρο Τσάκαλο-Ηλία Αγγελή (Toyota Yaris, C6-A5), που είχαν σημειώσει τον ταχύτερο χρόνο σε όλες τις Ειδικές Διαδρομές και προηγούνταν στην F2 έως το δεύτερο πέρασμα από το Ελευθεροχώρι, μέχρις ότου λίγα μέτρα πριν τον τερματισμό, ένα ακρόμπαρο τους ανάγκασε να σταματήσουν την προσπάθειά τους. Επιπλέον οι πρωτοπόροι του Πρωταθλήματος Γιάννης Αναγνωστάκος-Χρήστος Μπακλώρης (MG ZR 160, C3-A7) τέθηκαν εκτός, αφού αρχικά ο κινητήρας του αυτοκινήτου τους ρέταρε και έπειτα δημιουργήθηκε πρόβλημα και στο κιβώτιο ταχυτήτων. Η λίστα με τους άτυχους της F2 δεν τελειώνει εδώ, αφού εγκατέλειψαν τόσο οι Χρυσόστομος Καρέλλης-Γιώργος Ντότσικας (Ford Escort RS 2000, C3-E11) που προηγούνταν μετά τη χθεσινή Υπερειδική στην F2 και είχαν το προβάδισμα στην C3 όσο και οι Δημήτρης Μελένιος-Βασίλης Μπασιούκας (Renault Clio R3, C3-A7) ενώ βρίσκονταν επίσης επικεφαλής στην C3, από κιβώτιο και δύο κλαταρίσματα αντίστοιχα, ενώ οι ταχείς τοπικοί Κωνσταντίνος Αντωνίου-Γιώργος Αντωνίου (Ford Escort, C3-E11), έμειναν πολύ πίσω με προβλήματα στο κιβώτιο ταχυτήτων και μια σπασμένη ανάρτηση.