Τι δεν ακούσαμε στη ΔΕΘ!


Οι προσδοκίες που τεχνιέντως καλλιεργήθηκαν στην ΔΕΘ περί φοροαπαλλαγών σε ότι έχει να κάνει με το αυτοκίνητο, δεν ευοδόθηκαν. Ακόμη και ο επικεφαλής του ΣΥΡΙΖΑ, κος Αλέξης Τσίπρας, που έταξε πολλά και ενδιαφέροντα πράγματα στην συμπρωτεύουσα, προκειμένου να τον ψηφίσουμε για να τα υλοποιήσει, δεν άγγιξε καν το θέμα «αυτοκίνητο».

  • 16/9/2014
Οι προσδοκίες που τεχνηέντως καλλιεργήθηκαν στην ΔΕΘ περί φοροαπαλλαγών σε ότι έχει να κάνει με το αυτοκίνητο, δεν ευοδόθηκαν. Ακόμη και ο επικεφαλής του ΣΥΡΙΖΑ, κος Αλέξης Τσίπρας, που έταξε πολλά και ενδιαφέροντα πράγματα στην συμπρωτεύουσα, προκειμένου να τον ψηφίσουμε για να τα υλοποιήσει, δεν άγγιξε καν το θέμα «αυτοκίνητο».
Ευλόγως θα ρωτούσε κανείς, «μα καλά, δεν μας έχουν φτάσει τόσο χρόνια οι ανέξοδες υποσχέσεις των πολιτικών στη ΔΕΘ;», αλλά δεν είναι αυτό το θέμα.
Ο κλάδος του αυτοκινήτου, αλλά και ο ΙΧης δεν θέλει «μάγους» και «καθρεπτάκια». 
Θέλει σοβαρή πολιτική: μείωση των φόρων (ιδίως των τελών ταξινόμησης και του ΦΠΑ), εξορθολογισμένη φορολόγηση (χάρες δεν ζητάει κανείς), δίκαια τέλη κυκλοφορίας, αλλά και νέο πλαίσιο στο θέμα της απόσυρσης. Αυτά, δυστυχώς, δεν ακούσαμε στη ΔΕΘ!
Για όσους δεν το γνωρίζουν, πλέον δεν υπάρχουν αυτοκίνητα στην αγορά για απόσυρση, καθώς τα «σαπάκια» εξαφανίστηκαν και όσα έχουν απομείνει πωλούνται σε ασύμφορες τιμές...
Βεβαίως, δεν μπορούμε να τα ζητάμε όλα από το κράτος.
Πρέπει να δραστηριοποιηθεί ο ιδιωτικός τομέας, δηλαδή εκείνοι που διαχειρίζονται τις τύχες της αγοράς. 
Εάν αυτοί που «επιχειρούν» στον χώρο δεν δουν αλλιώς το «έργο», τότε το καλάθι των προσδοκιών τους θα παραμείνει άδειο.
Ο μονόδρομος των διαφημιστικών πυροτεχνημάτων ως επιλογή αποδεδειγμένα δεν έχει αποτέλεσμα (ο αείμνηστος Δ. Σακελλαρόπουλος υποστήριζε ότι ένα τηλεοπτικό μήνυμα έχει δυναμική μόνο για σαράντα μέρες) και εάν συνεχίσουν να έχουν κλειστές τις στρόφιγγες της επένδυσης, τότε πολύ φοβάμαι ότι το πολύτιμο έδαφος που χάνουν θα «χρυσοπληρώσουν» για να το ανακτήσουν...
Αναφέρομαι στις περισσότερες εισαγωγικές εταιρείες που είναι σαν να έχουν πετάξει (υπάρχουν εξαιρέσεις) λευκή πετσέτα (στις θυγατρικές) επιμένοντας στην εσωστρέφεια και στο μαρτύριο της... σταγόνας. Είτε μιλάμε για την επικοινωνιακή τους πολιτική είτε για τη διάθεση αυτοκινήτων. Εφαρμόζοντας τακτικές του... 1980, περιμένουν πρώτα να ξεστοκάρουν (!) και μάλιστα σε κανονικές τιμές, παρά να φέρουν τη νέα γκάμα του εργοστασίου που εκπροσωπούν. Τους ενημερώνουμε ότι πλέον δεν υπάρχουν «σύνορα» στην ενημέρωση (το Internet το έχει αλλάξει αυτό) και όσο και εάν θέλει κάποιος να «κρύψει» κάτι, υπάρχουν τα sites, τα social media (αλλά και το Google) που θα αποκαλύψουν τον «κρυμμένο» αντικαταστάτη ενός αυτοκινήτου... 
Συνεπώς, δεν υπάρχουν δικαιολογίες σε κανέναν. Τα χειρότερα τα έχουμε αφήσει πίσω μας. Ας βάλουμε όλοι μας «πλάτη», εάν θέλουμε η πίτα να μεγαλώσει και ας πάρει ο καλύτερος το κομμάτι που του αναλογεί. Και το κράτος τούς φόρους του από την αύξηση των πωλήσεων, όπως στο πρόσφατο παρελθόν. Οπως συμβαίνει τώρα σε όλες τις χώρες της ΕΕ.
Από την πλευρά μας, πάντως, ως βασικό κομμάτι του ειδικού αυτοκινητικού Τύπου στην Ελλάδα (σημειωτέον, ο Ειδικός Τύπος κράτησε όλα αυτά τα χρόνια υψηλό επίπεδο ενημέρωσης, πλην ελαχίστων εξαιρέσεων. Και εκεί φάνηκαν οι αντοχές, αλλά και το υπόβαθρο του καθενός. Ατομικό, ψυχικό, αλλά και εταιρικό) θα συνεχίσουμε στο ίδιο υψηλό επίπεδο σε ό,τι αφορά τη δημοσιογραφική αρτιότητα, αισθητική υπεροχή και επαγγελματική δεοντολογία που χαρακτηρίζει το Car and Driver. Είτε μιλάμε για την έντυπη, είτε για την ηλεκτρονική εκδοχή του!