Alfa Romeo Stelvio Q4 2.2 MJTE 210 PS AUTO vs. Mercedes GLC 250D 204 PS AUTO


Με την ιστορία και τον μύθο της Alfa Romeo να εμπλέκονται per se, το νέο μοντέλο της Ιταλικής εταιρείας χαρακτηρίζεται «ως ένα από τα καλύτερα στην κατηγορία». Κι αυτό γίνεται αιτία για συγκρίσεις...

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΖΩΓΛΟΠΙΤΗΣ, ΦΩΤ.: ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΟΥΤΟΣ
  • 23/12/2017

Με τον κλασικό Ιταλικό τρόπο, δηλαδή με στομφώδη και μεγαλοπρεπή εξωστρέφεια, η Stelvio βρήκε τη θέση της στην αγορά των SUV οχημάτων. Με την ιστορία και τον μύθο της Alfa Romeo να εμπλέκονται per se, το νέο μοντέλο της Ιταλικής εταιρείας χαρακτηρίζεται «ως ένα από τα καλύτερα στην κατηγορία». Κι αυτό γίνεται αιτία για συγκρίσεις.

Η αρχή που έγινε με την Giulia συνεχίστηκε με τη Stelvio, σε μια προσπάθεια αλλαγής των δεδομένων για την Alfa Romeo. Μάλιστα, δεν πρόκειται απλώς για ένα «νέο μοντέλο» που προστίθεται στα ήδη υπάρχοντα, πρόκειται για ένα νέο μοντέλο που εκπορεύεται από την «καρδιά» της αγοράς, δηλαδή την κατηγορία των SUV οχημάτων. Αυτά παραμένουν η «ανερχόμενη δύναμη» εμπορικά και ανάγκασαν τους ανθρώπους της «FCA» να τολμήσουν την δημιουργία ενός τέτοιου μοντέλου, για πρώτη φορά στην υπεραιωνόβια ιστορία της. Μια εταιρεία -πάλαι ποτέ συνυφασμένη με τον σπορ χαρακτήρα και την προσεγμένη κατασκευή των οχημάτων της- προσπαθεί τις τελευταίες δεκαετίες να ξαναβρεί την ταυτότητά της μέσω «αναβιώσεων». Μέσω μοντέλων που φέρουν ονομασίες από το παρελθόν της, αλλά χωρίς να αντιπροσωπεύουν ουσιαστικά αυτά που πρέσβευαν τα ομώνυμα οχήματα του τότε.

Βεβαίως, η Αlfa Romeo έχει φανατικούς υποστηρικτές οι οποίοι βασίζουν την επιλογή τους καθαρά συναισθηματικά στις ημέρες μας, βασιζόμενοι ακριβώς στην ιστορία και τον επικρατών μύθο της. Ωστόσο, στο «δια ταύτα», δηλαδή τόσο στην κριτική όσο και την συγκριτική αξιολόγηση, το αποτέλεσμα υστερούσε. Οι προσπάθειες που κάνουν τα τελευταία χρόνια στην Alfa Romeo για τη δημιουργία ανταγωνιστικών μοντέλων που να διακρίνονται σε κάθε τομέα τους είναι δεδομένες και αναγνωρίζονται. Εντούτοις, είναι μια διαδικασία που χρειάζεται χρόνο τόσο για τους ανθρώπους της Alfa Romeo (ώστε να δουν τι είναι σωστό για να διατηρηθεί και να ενδυναμωθεί και τι πρέπει να αλλάξει), όσο και για τον κόσμο (για να πειστεί για την αναγκαιότητα των αλλαγών, την αξιοπιστία, την «ορθότητα» των επιλογών).

Η Stelvio είναι το πιο πρόσφατο παράδειγμα για την Ιταλική εταιρεία. Παρουσιάστηκε με κάθε επισημότητα και καταρχάς έγινε δεκτή με θετικά σχόλια από τον Τύπο. Αυτή τη φορά οι άνθρωποι της Alfa Romeo είχαν μια καλή βάση, συνολικά. Η δημιουργία της πλατφόρμας «Giorgio», όπως ονομάζεται, είναι αυτή που επέτρεψε τη μεταστροφή της Alfa Romeo σε αυτό που παρουσιάζει έμπρακτα τα τελευταία δύο χρόνια (δηλαδή, από την παρουσίαση της Giulia). Όταν το 2014 ο κ. Sergio Marchionne, Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου «FCA» ανακοίνωσε το πενταετές πρόγραμμα για την ανάπτυξη αυτού έθεσε ως πυρήνα αυτής την εν λόγω πλατφόρμα (η οποία προορίζεται να χρησιμοποιηθεί επίσης για τη δημιουργία νέων μοντέλων της Jeep, της Dodge ακόμα και της Maserati).

 

Υψηλές προσδοκίες

 

Η Stelvio είναι ένα όχημα που προκαλεί άμεσα εντύπωση τόσο λόγω της σχεδίασής της όσο και για το καινοφανές της ύπαρξής της (ένα SUV όχημα δεν είναι η πρώτη σκέψη που κάνεις όταν πρόκειται για Alfa Romeo). Το σχήμα της συνδυάζει αδρές ακμές και καμπύλες επιφάνειες με τρόπο που να δείχνει «σπορτίβ». Το σασί προέρχεται από την Giulia αλλά η ανάρτηση είναι τοποθετημένη κατά 3,5 cm ψηλότερα όπως πρέπει στον «χαρακτήρα» της Stelvio. Από την πρώτη στιγμή που ο κ. Marchionne ανακοίνωσε επίσημα τη συντελεσθείσα αλλαγή στην Alfa Romeo προσδιόρισε ως εμπορικούς ανταγωνιστές τις Γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες. Συνεπώς, τα δεδομένα για τη Stelvio ήταν υψηλά εξαρχής, καθώς εξ' ορισμού έχει να ανταγωνιστεί οχήματα όπως η Μercedes-Benz GLC-Class.

H τελευταία είναι η «Λυδία λίθος» για να διαπιστωθεί έμπρακτα η δουλειά που έχουν κάνει η Ιταλοί. Θυμίζουμε ότι η GLC-Class αντικατέστησε την GLK-Class μεταβάλλοντας άρδην την «εικόνα» του μοντέλου. Η αλλαγή στην ονομασία του οφείλεται στην επιλογή των στελεχών της εταιρείας να συνδέουν ευθέως τα SUV μοντέλα τους με τα υπόλοιπα της γκάμας τους (η GLC ορίζεται ως το εκτός δρόμου όχημα που «προέρχεται» από την C-Class) και για τη δημιουργία της χρησιμοποιήθηκαν τμήματα από την πλατφόρμα «MRA» («Modular Rear Architecture»). Η Stelvio διαθέτει το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο σύστημα τετρακίνησης «Q4», το οποίο υπό κανονικές συνθήκες πρόσφυσης στέλνει τη ροπή στον πίσω άξονα και όταν απαιτηθεί μεταφέρει έως και το 50% αυτής και στον εμπρός. Η GLC-Class έχει το (επίσης ηλεκτρονικά ελεγχόμενο) σύστημα μόνιμης τετρακίνησης «4MATIC» το οποίο υπό κανονικές συνθήκες πρόσφυσης μοιράζει τη ροπή σε ποσοστό 45% εμπρός και 55% πίσω.

 

Εντυπώσεις

 

Τα δύο οχήματα -εξόφθαλμα- έχουν διαφορετική «προσωπικότητα». Η Stelvio κερδίζει τις εντυπώσεις σαφώς με την αδρότερη σχεδίασή της, η GLC-Class είναι πιο διακριτική πλάι της. Συγκριτικά, το Ιταλικό μοντέλο είναι μεγαλύτερο στις διαστάσεις του, ωστόσο το μεταξόνιό του είναι κατά 5,5 cm μικρότερο και αυτό αποβαίνει προς όφελος των επιβατών της Mercedes-Benz αναφορικά με τον διαθέσιμο εσωτερικό χώρο.

Εξαρχής, η Stelvio σε προϊδεάζει για κάτι σπορτίβ, η GLC-Class για πιο ήρεμη μετακίνηση και -σαν πρωθύστερο- αυτός είναι κατ' αντιστοιχίαν και ο «χαρακτήρας» των δύο οχημάτων. Ως οδηγός, στην Alfa Romeo έχεις την αίσθηση ότι είσαι σε ένα «όχημα επιδόσεων», με τη γενικότερη εικόνα που σε περιβάλλει. Η σχεδίαση του ταμπλό, οι μεγάλων διαστάσεων μοχλοδιακόπτες για την αλλαγή των οκτώ σχέσεων του αυτόματου κιβωτίου της «ZF» και η θέση οδήγησης σε κάνουν να «ξεχνάς» ότι είσαι σε ένα SUV.

Στη Mercedes-Benz τα δεδομένα είναι διαφορετικά -τυπικά των οχημάτων της Γερμανικής εταιρείας. Και εδώ η θέση οδήγησης είναι καλή αλλά προφανώς έχεις την αίσθηση ότι βρίσκεσαι με μια «λιμουζίνα». Σε αυτό συμβάλλει και το γεγονός ότι η ποιότητα κύλισης είναι υψηλή ενώ το επίπεδο θορύβου στο εσωτερικό της είναι πολύ χαμηλό ακόμα και όταν αυξηθεί η ταχύτητα κίνησης. Στη Stelvio, ο θόρυβος είναι ζητούμενο για να ενισχύεται ο «χαρακτήρας» της αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι είναι ενοχλητικός. Η ποιότητα των υλικών και της κατασκευής κρίνεται θετικά στο Ιταλικό SUV και δείχνει τη σοβαρότητα με την οποία αντιμετώπισαν αυτή τη φορά στην Alfa Romeo τη δημιουργία ενός νέου μοντέλου συνολικά, δεν έμειναν στα λόγια, στο «φαίνεσθαι» και στη σκόπιμη πρόκληση εντυπωσιασμού για την προσέλκυση πελατών.

Στο δρόμο, η διαφορά μεταξύ των δύο οχημάτων είναι σαφής αναφορικά με τον «χαρακτήρα» τους. Η Stelvio σαφώς είναι πιο σπορτίβ και πιο ενδιαφέρουσα για τον οδηγό. Η πολύ καλή ρύθμιση της ανάρτησης -για τα δεδομένα ενός SUV οχήματος- το άμεσο και ακριβές τιμόνι στην παραμικρή περιστροφή του, η απόδοση της ροπής και η δυνατότητα παραμετροποίησης των δεδομένων λειτουργίας του κινητήρα μέσω του συστήματος «DNA» κάνουν τη Stelvio ένα όχημα με το οποίο μπορείς να κινηθείς με γοργό ρυθμό όποτε το επιθυμείς. Η οδική συμπεριφορά της είναι αντίστοιχη της φήμης και της «εικόνας» που επιδιώκουν να της προσδώσουν από την εταιρεία καθώς το αυτοκίνητο αλλάζει κατεύθυνση γρήγορα. Στη στροφή, η Stelvio δεν γέρνει πολύ και διατηρεί τη γραμμή που έχει επιλέξει ο οδηγός. Η υποστροφή εμφανίζεται μόνο όταν το «παρακάνει» ο οδηγός αλλά τόσο το σύστημα τετρακίνησης όσο και το σύστημα ελέγχου της ευστάθειας φροντίζουν για τον περιορισμό της. Οι αλλαγές των σχέσεων είναι γρήγορες ενώ όταν ο οδηγός τοποθετήσει τον μοχλό στην θέση «M», το κιβώτιο διατηρεί την επιλεγμένη ταχύτητα στον «κόφτη». Στην Αlfa Romeo προσπάθησαν να ισομοιράσουν το βάρος του οχήματος εμπρός-πίσω για να έχουν όσο το δυνατόν καλύτερο «ζύγισμα», κάτι που φαίνεται να ισχύει στην πράξη. Παρότι το αυτοκίνητο δεν μπορεί να χαρακτηριστεί ελαφρύ, η ρύθμιση της ανάρτησης και η στιβαρότητα του πλαισίου «κρύβουν» το βάρος του. Επίσης το ίδιο κάνει και το σύστημα πέδησης της Stelvio, το οποίο είναι αποδοτικότατο και σταματά το όχημα σε σχετικά μικρές αποστάσεις.

Στην GLC-Class τα δεδομένα δεν είναι τόσο «σπορτίβ» ούτε και θα μπορούσαν να είναι καθώς δεν δημιουργήθηκε με αυτό το κριτήριο. Παρ' όλα αυτά, δεν υστερεί σε επιδόσεις, ενώ η οδική συμπεριφορά της κρίνεται θετικά σε κάθε περίπτωση. Η GLC-Class είναι μια τυπική Mercedes-Benz, δηλαδή ένα πολυτελές, καλοκατασκευασμένο όχημα με εγνωσμένο κύρος. Ο πετρελαιοκινητήρας της είναι σχετικά θορυβώδης και με χροιά που δεν αρμόζει στο στυλ του οχήματος, όμως αποδεικνύεται λίγο οικονομικότερος σε κατανάλωση από αυτόν της Stelvio. Η Mercedes-Benz διαθέτει αυτόματο κιβώτιο εννέα σχέσεων («9G-Tronic) ενώ και σε αυτή υπάρχει σύστημα παραμετροποίησης της απόδοσης του κινητήρα (σημ.: «Dynamic Select» ) το οποίο διαθέτει πέντε διαφορετικά προγράμματα λειτουργίας. Τέλος, σε ό,τι αφορά την εκτός δρόμου κίνηση τόσο η Stelvio όσο και η GLC-Class διαθέτουν σύστημα «Hill Descent Control». Μάλιστα, η δεύτερη, διατίθεται και με το «πακέτο “off-road”» το οποίο αυξάνει περαιτέρω την ικανότητα κίνησής της εκτός δρόμου, φυσικά με το ανάλογο επιπλέον κόστος.

 

Συμπερασματικά

 

Με τη Stelvio, οι άνθρωποι της Alfa Romeo απέδειξαν ότι είναι σε θέση να δημιουργήσουν επί τοις ουσίας ανταγωνιστικά αυτοκίνητα. Να χρησιμοποιήσουν τον θρύλο της εταιρείας προς όφελος της αποτελεσματικότητας και όχι απλώς να τον περιάγουν διαχρονικά με σκοπό τη δημιουργία εντυπώσεων. Ο κ. Marchionne ανέλαβε τα ηνία του Ομίλου Fiat τον Ιούνιο του 2004 και ως το 2014 είχε εξαγγείλει τέσσερις φορές επιχειρηματικό σχέδιο για τη διάσωση της Alfa Romeo. Την τελευταία φορά φαίνεται ότι κατάφεραν να βρουν τη σωστή λύση και να θέσουν εμπορικό στόχο που προβλέπει 400.000 συνολικές ετήσιες πωλήσεις όλων των μοντέλων της το 2020. Η Stelvio είναι σημαντική όχι μόνο για την ιστορική καταγραφή της (το πρώτο SUV που φέρει το σήμα της Ιταλικής εταιρείας) αλλά επειδή είναι ένα δημιούργημα με αναπάντεχα υψηλό βαθμό σε κάθε τομέα του. Σαφώς αξιοποιεί την σπορτίβ ιστορία και την τεχνογνωσία που έχουν οι άνθρωποι της σε αυτόν τομέα και θέτει νέα, αναβαθμισμένα δεδομένα σε ό,τι αφορά την ποιότητα κατασκευής. Ο κ. Marchionne προσδιόρισε ρητά ότι εμπορικός στόχος του είναι οι Γερμανοί κατασκευαστές εξ' ου και η αντιπαράθεση με την GLC-Class. Τα δεδομένα δείχνουν πώς η επιθυμία του δεν είναι απλώς «διακαής πόθος» αλλά βεβαίως δεν σημειώνεται «ανατροπή». Η Stelvio είναι ένα πολύ καλό SUV όχημα που σε κάνει να ξεχνάς όλα τ' άλλα όταν την δεις από κοντά όπως και να «ξεχνάς» ότι βρίσκεσαι σ' ένα τέτοιο όχημα όταν την οδηγείς. Έχει καλή ποιότητα, είναι ιδιαίτερη, ευρύχωρη για πέντε ενηλίκους και με καλές επιδόσεις.

Η GLC-Class άλλαξε τα δεδομένα στην κατηγορία για την Mercedes-Benz καθώς δημιούργησε μια πιο ελκυστική και σύγχρονη «εικόνα», αναβαθμίζοντας περισσότερο τα ήδη υψηλά στάνταρ. Προφανώς, διακρίνεται σε ό,τι αφορά τη σύγκρισή τους συνολικά όμως η μεταξύ τους διαφορά είναι μικρή και αυτό δείχνει την αποφασιστικότητα των Ιταλών να πλησιάσουν όσο το δυνατόν περισσότερο τους Γερμανούς.

 

TECH INFO

 

ALFA ROMEO STELVIO Q4 2.2 MJET 210 PS AUTO // MERCEDES GLC 250d 4MATIC 204 PS AUTO

 

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ 4ΚΥΛΙΝΔΡΟΣ ΣΕ ΣΕΙΡΑ, TURBO // 4ΚΥΛΙΝΔΡΟΣ ΣΕ ΣΕΙΡΑ, TURBO

ΚΑΥΣΙΜΟ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ // ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ

ΚΥΒΙΣΜΟΣ (cc) 2.143 // 2.143

ΜΕΓΙΣΤΗ ΙΣΧΥΣ [kW(PS)/rpm] 154 (210)/3.750  // 150 (204)/3.800

ΜΕΓΙΣΤΗ ΡΟΠΗ (Nm/rpm) 470/1.750// 500/1.600-1.800

ΚΙΒΩΤΙΟ ΑΥΤΟΜΑΤΟ 8 ΣΧΕΣΕΩΝ// ΑΥΤΟΜΑΤΟ 9 ΣΧΕΣΕΩΝ

ΚΙΝΗΣΗ ΠΙΣΩ, ΑΥΤΟΜΑΤΗ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗ ΣΤΟΥΣ ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΤΡΟΧΟΥΣ

ΑΝΑΡΤΗΣΗ (ΕΜΠΡΟΣ/ΠΙΣΩ) ΔΙΠΛΑ ΨΑΛΙΔΙΑ, ΑΝΤΙΣΤΡΕΠΤΙΚΗ ΡΑΒΔΟΣ/ΠΟΛΛΑΠΛΩΝ ΣΥΝΔΕΣΜΩΝ, ΑΝΤΙΣΤΡΕΠΤΙΚΗ ΡΑΒΔΟΣ ΤΕΣΣΑΡΩΝ ΣΥΝΔΕΣΜΩΝ, ΑΝΤΙΣΤΡΕΠΤΙΚΗ ΡΑΒΔΟΣ/ΠΟΛΛΑΠΛΩΝ ΣΥΝΔΕΣΜΩΝ, ΑΝΤΙΣΤΡΕΠΤΙΚΗ ΡΑΒΔΟΣ

EΛΑΣΤΙΚΑ GOODYEAR EAGLE F1// HANKOOK VENUS S1 evo2

ΔΙΑΣΤΑΣΗ 235/55-R19// 235/60-R18

ΑΜΑΞΩΜΑ

ΜXΠXΥ (mm) 4.687x1.903x1.666 // 4.656x1.890x1.639

ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ (mm) 2.818 // 2.873

ΒΑΡΟΣ (kg) 1.659 // 1.845

ΧΩΡΟΣ ΑΠΟΣΚΕΥΩΝ (l) min/max 525/1.600 // 550/1.600

ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ (l) 58 //  50

ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ

ΤΕΛΙΚΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ (km/h)* 215 //  223

ΕΠΙΤΑΧΥΝΣΗ ΑΠΟ ΣΤΑΣΗ (s)

0-80 km/h 5,1 (ΘΕΣΗ «DYNAMIC»)// 5,5 (ΘΕΣΗ «S »)

0-100 km/h 7,5 (ΘΕΣΗ «DYNAMIC») // 7,9 (ΘΕΣΗ«S »)

0-120 km/h 10,7 (ΘΕΣΗ «DYNAMIC») // 11,2 (ΘΕΣΗ«S »)

0-400 m15,5 (ΘΕΣΗ «DYNAMIC»)// 15,7(ΘΕΣΗ«S »)

ΕΠΙΤΑΧΥΝΣΗ ΕΝ ΚΙΝΗΣΕΙ (s)

50-80 km/h 2,7(ΘΕΣΗ «DYNAMIC») // 2,8 (ΘΕΣΗ «S »)

70-100 km/h 3,5(ΘΕΣΗ «DYNAMIC») // 3,7 (ΘΕΣΗ«S »)

80-120 km/h5,7(ΘΕΣΗ «DYNAMIC») // 6,0 (ΘΕΣΗ«S »)

ΦΡΕΝΑΡΙΣΜΑ (m)

90-0 km/h           28,6 // 30,8

120-0 km/h         49,9 // 54,7

ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ (l/100km)

ΕΝΤΟΣ/ΕΚΤΟΣ ΠΟΛΗΣ* 5,5/4,4 // 5,5/4,7

ΜEΙΚΤΗ*                4,8 // 5,0

ΜΕΣΗ ΔΟΚΙΜΗΣ   8,5 // 8,0

ΕΚΠΟΜΠΗ CO2 (g/km)* 127129

ΘΟΡΥΒΟΣ (dBA)

90 km/h       62 (ΘΕΣΗ «A»)// 58 (ΘΕΣΗ «D»)

110 km/h      64 (ΘΕΣΗ «A») // 60(ΘΕΣΗ «D»)

130 km/h      66 (ΘΕΣΗ «A») // 63(ΘΕΣΗ «D»)

* ΜΕΤΡΗΣΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗ.

ΤΙΜΗ ΒΑΣΙΚΗΣ ΕΚΔΟΣΗΣ (ΕΥΡΩ)*       57.000 // 57.410

ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ (ΕΥΡΩ)              152,40 // 154,80

 

 

ALFA ROMEO STELVIO Q4 2.2 MULTIJET-II 210 PS AUTO

 

ΥΠΕΡ

  • ΣΧΕΔΙΑΣΗ, ΥΨΗΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ,
  • ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ (ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΑ),
  • ΦΡΕΝΑ.

ΚΑΤΑ

  • ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ (ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΑ).

 

 

MERCEDES-BENZ GLC-CLASS 250d 4MATIC 204 PS AUTO

ΥΠΕΡ

  • ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ, ΕΥΡΥΧΩΡΙΑ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΥ
  • ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΚΙΝΗΣΗΣ ΕΚΤΟΣ ΔΡΟΜΟΥ
  • ΒΑΣΙΚΟΣ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ

ΚΑΤΑ

  • ΧΡΟΙΑ ΚΙΝΗΤΗΡΑ
  • ΚΟΣΤΟΣ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥ

 

 

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ (ΜΕ ΑΡΙΣΤΑ ΤΟ 10)

 

ALFA ROMEO STELVIO Q4 2.2 MULTIJET-II 210 PS AUTO // MERCEDES-BENZ GLC-CLASS 250d 4MATIC 204 PS AUTO

 

 

  • ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ                       9 // 8
  • ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ                         9 // 8
  • ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ                    7 // 8
  • ΟΔΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ       9 // 9
  • ΟΔΗΓΙΚΗ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ    9 // 8
  • ΑΝΕΣΗ/ΧΩΡΟΙ                      8// 9
  • ΑΣΦΑΛΕΙΑ                             9 // 9
  • ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ               8 // 9
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ                         9 // 9
  • VALUE FOR MONEΥ              8 // 9

 

ΣΥΝΟΛO                                          85 // 86