ΤΕΥΧΟΣ ΜΑΡΤΙΟΥ
VOLKSWAGEN

Δοκιμάζουμε: 2017 VW Golf 1.0 TSI 110 PS [photos] 22/5/2017

  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img

ΚΕΙΜΕΝΟ: ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΠΕΤΡΑΚΗΣ, ΦΩΤΟ: ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΟΥΤΟΣ

Nα που τώρα τη βλέπουμε και σε ένα αυτοκίνητο. Δεν είναι τυχαία η επιλογή της λέξης update καθώς το νέο Golf αποκτά ένα ψηφιακό alter ego. Όμως καθώς για πάνω από τέσσερις δεκαετίες ένα νέο Golf φεύγει από τη γραμμή παραγωγής κατά μέσον όρο κάθε 40 δευτερόλεπτα, θαρρείς πως «τα ιερά και τα όσια» ολόκληρης της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας περνούν μέσα από το Golf. Και με αυτά κατά νου, οι αλλαγές που έπρεπε να γίνουν δεν μπορούσαν να ξεπερνούν τα όρια του τεστ παρατηρητικότητας.

Ετσι -και τώρα- το νέο Golf απαιτεί γυμνασμένο μάτι για να αντιληφθείς τι νέο κομίζει. Για παράδειγμα η μόνη εμφανής εξωτερική διαφορά είναι αυτή στο κάτω μέρος του εμπρός και του πίσω προφυλακτήρα και στα φτερά. Αναλόγως δε της εξοπλιστικής έκδοσης διαφοροποιούνται το «περιεχόμενο» και η σχεδίαση των φωτιστικών σωμάτων, καθώς υπάρχουν νέοι προβολείς αλογόνου με νέα φώτα ημέρας LED, ή προβολείς full-LED –στάνταρ στα κορυφαία μοντέλα και προαιρετικά στα υπόλοιπα– αντί προβολέων xenon. Ολα τούτα δημιουργούν μια διαφοροποίηση στον αισθητικό και τεχνολογικό τομέα και μέσα στην ίδια την γκάμα Golf.

Από την έκδοση δοκιμής μας Comfortline μέχρι την κορυφαία Highline υπάρχει κάποια απόσταση. Τα φωτιστικά σώματα, για παράδειγμα, στο αυτοκίνητό «μας» είναι νέα, μοιάζοντας εκείνα του GTI, αλλά ακόμη πιο... νέα είναι στις πιο πλούσιες εκδόσεις με ειδικές LED ταινίες για τα φλας. Τυπικά σε μια ανανέωση, υπάρχουν επίσης νέα σχέδια ζαντών και αποχρώσεις όπως αυτό το περλέ λευκό του πάγου που βλέπετε στις φωτογραφίες.

  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img

Για τα του εσωτερικού χρειαστήκαμε τη βοήθεια του... press kit για να μάθουμε ότι η ανανέωση του updated Golf περιορίζεται στις νέες επενδύσεις θυρών, στο κάλυμμα του επιλογέα ταχυτήτων, στην κεντρική κονσόλα και στις επενδύσεις των καθισμάτων. Επομένως έχουμε άριστη εργονομία, πολύ καλή ποιότητα συνολικά, ευρυχωρία –χάρη και στη λογική της σχεδίασης με τη μεγάλου ύψους καμπίνα– και πρακτικότητα λόγω χώρων για μικροαντικείμενα. Την προσοχή τραβά κυρίως η φιλοσοφία ψηφιακής απεικόνισης και ελέγχου που βασίζεται στη νέα οθόνη πληροφοριών active info display που έχουμε δει σε άλλα αυτοκίνητα του ομίλου. Αλλά γι' αυτήν θα περιμένετε λίγο μέχρι να δοκιμάσουμε αυτοκίνητο που να διαθέτει τη μεγάλη virtual οθόνη. Είπαμε. Το αυτοκίνητο δοκιμής μας ήταν στη βασική έκδοση, έτσι εδώ έχουμε συμβατικά, αναλογικά όργανα.

Επίσης το Golf είναι το πρώτο μικρομεσαίο αυτοκίνητο παγκοσμίως που προσφέρει έλεγχο λειτουργιών στη νέα οθόνη μέσω χειρονομιών, αλλά ούτε τέτοια διέθετε το αυτοκίνητο δοκιμής. Αυτά όμως που διέθετε είναι Adaptive Cruise Control & Speed Limiter, σύστημα επιτήρησης περιβάλλοντος χώρου με σύστημα φρεναρίσματος έκτακτης ανάγκης και λειτουργία αναγνώρισης πεζών, σύστημα αποφυγής πολλαπλών συγκρούσεων, προληπτικό σύστημα προστασίας επιβατών, σύστημα αναγνώρισης κόπωσης, πλήρες ESP με λειτουργία σταθεροποίησης ρυμουλκούμενου και 7 αερόσακους. Είναι η πρώτη φορά που αυτοκίνητο της κατηγορίας εξοπλίζεται στάνταρ με όλα αυτά τα συστήματα από τη βασική έκδοση κι αυτό είναι ένα μεγάλο «συν».

< >

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

  • JEEP 17/11/2017

    Οδηγούμε το 2017 Jeep Compass

    Το νέο Jeep Compass (πυξίδα στα αγγλικά) άλλαξε ρότα, βρίσκοντας πλέον τη σωστή κατεύθυνση. Μπαίνει με εξαιρετικές προοπτικές στο πιο απαιτητικό segment αυτοκινήτων: αυτό των συμπαγών, premium SUV.

  • FORD 29/5/2017

    Δοκιμάζουμε το Ford Focus ST-Line 1.0L EcoBoost 125 PS [photos]

    Μέσα στον φανταστικό κόσμο των burn-out και των drifts από τα Mustang, Focus RS και ST, η Ford δίνει έναν πιο σπορτίβικο τόνο στο απλό 1000άρι Focus της διπλανής πόρτας.

  • VOLKSWAGEN 22/5/2017

    Δοκιμάζουμε: 2017 VW Golf 1.0 TSI 110 PS [photos]

    Update: Αυτόν τον προσδιορισμό χρησιμοποιεί η Volkswagen για να περιγράψει την ανανέωση του πιο δημοφιλούς μικρομεσαίου μοντέλου στην Ευρώπη. Μια λέξη που τη συνηθίσαμε περισσότερο σε νέες εκδόσεις λειτουργικών για το tablet ή το smartphone μας.

  • VOLVO 18/5/2017

    Δοκιμάζουμε: 2017 Volvo V90 D5 2.0 235 PS AWD [photos]

    Το νέο V90 συνεχίζει την παράδοση, προσθέτοντας κάτι επιπλέον: την προστιθέμενη αξία της τεχνολογικής κορύφωσης.

  • BMW 17/5/2017

    Οδηγούμε τη 2017 BMW Series 5 Touring [photos]

    Σε ένα ταξίδι-αστραπή, ταξιδέψαμε μέχρι την ηλιόλουστη (!), ολόζεστη (!!) Γερμανία για να οδηγήσουμε ένα ακόμη μέλος της οικογένειας της Σειράς 5.

  • 2017 SEAT IBIZA 9/5/2017

    Οδηγούμε στη Βαρκελώνη το 2017 Seat Ibiza

    Μαζί με τη νέα, πιο στιβαρή πλατφόρμα MQB A0 το νέο Ibiza μπορεί να υπερηφανεύεται ότι έχει κλείσει την ψαλίδα με τα αντίστοιχα αυτοκίνητα της ''μητρικής'' VW. Άψογο σε υλοποίηση, με πλήρη γκάμα κινητήρων, πλήρως εξοπλισμένο και οδηγικά top in class.

  • 2017 SEAT IBIZA 9/5/2017

    Οδηγούμε στη Βαρκελώνη το 2017 Seat Ibiza

    Μαζί με τη νέα, πιο στιβαρή πλατφόρμα MQB A0 το νέο Ibiza μπορεί να υπερηφανεύεται ότι έχει κλείσει την ψαλίδα με τα αντίστοιχα αυτοκίνητα της ''μητρικής'' VW. Άψογο σε υλοποίηση, με πλήρη γκάμα κινητήρων, πλήρως εξοπλισμένο και οδηγικά top in class.

  • BMW ELECTRIC NOW TOUR 2017 8/5/2017

    Οδηγούμε το ηλεκτροκίνητο και τα μοντέλα με υβριδικό κινητήρα της ΒΜW

    H BMW έχει επενδύσει καίρια στην ηλεκτροκίνηση και την περαιτέρω ανάπτυξη της τεχνολογίας των υβριδικών κινητήρων με τρόπο που να ταιριάζει στην ιστορία της και τις εταιρικές αξίες της. Το i3 είναι η έμπρακτη απόδειξη για το πρώτο. Για το δεύτερο φροντίζουν οι εκδόσεις με...

  • MERCEDES-BENZ 7/5/2017

    Οδηγούμε τη 2017 Mercedes-Benz E-Class Coupe [photos]

    Δεν πέρασαν παρά μόνο δύο εικοσιτετράωρα από την παρουσίαση της νέας σειράς Ε-Cabriolet στην 87η Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης και βρισκόμαστε στη Βαρκελώνη, την επόμενη του επικού 6-1 της Μπαρτσελόνα επί της Παρι-Σεν-Ζερμέν για να οδηγήσουμε την επίσης νέα E-Class...

  • MERCEDES-BENZ 7/5/2017

    Οδηγούμε τη 2017 Mercedes-Benz E-Class Coupe [photos]

    Δεν πέρασαν παρά μόνο δύο εικοσιτετράωρα από την παρουσίαση της νέας σειράς Ε-Cabriolet στην 87η Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης και βρισκόμαστε στη Βαρκελώνη, την επόμενη του επικού 6-1 της Μπαρτσελόνα επί της Παρι-Σεν-Ζερμέν για να οδηγήσουμε την επίσης νέα E-Class...

  • ΚΙΑ 7/5/2017

    Οδηγούμε το 2017 ΚIA Picanto [photos]

    Βρισκόμαστε πέριξ της Βαρκελώνης για να οδηγήσουμε το νέο Picanto για το οποίο η KIA βάζει πολύ ψηλά τον πήχη της ποιότητας και των οδηγικών χαρακτηριστικών.

  • AUDI 2/5/2017

    Δοκιμάζουμε: 2017 Audi Q5 2.0 TDI 190 PS quattro S Tronic

    Πλαίσιο, τεχνολογίες και αισθητικές αναφορές από τη ναυαρχίδα των SUV της Audi ενσωματώνει το ολοκαίνουργιο Q5, σε μια προσπάθεια να επαναπροσδιορίσει τη θέση του στην κατηγορία.

  • BMW 28/4/2017

    Δοκιμάζουμε το BMW X1 xDrive 18d [photos]

    Business casual, πλήρως εξοπλισμένο και με προσόντα έρχεται αυτή η αδύναμη μεν ικανή δε έκδοση του εξαιρετικά δημοφιλούς SAV της BMW.

  • NISSAN 20/4/2017

    Οδηγούμε το νέο Nissan Micra 1.5 dCi 90 PS

    Με νωπές τις μνήμες από την πρώτη μας οδηγική επαφή στην Κροατία, οδηγούμε πλέον και στην Ελλάδα το νέο Nissan Micra στην έκδοση 1.5 dCi.

  • VOLKSWAGEN 19/4/2017

    Δοκιμάζουμε: 2017 Volkswagen Polo 1.4L TDI 105PS BMT [photos]

    Λίγους μήνες πριν την κυκλοφορία του εντελώς νέου Polo δοκιμάζουμε την 5η γενιά του με τον πιο δυνατό 1400άρη diesel κινητήρα του ομίλου VW. Ουάου...