ΤΕΥΧΟΣ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2017
BMW

Δοκιμάζουμε την BMW 225xe iPerformance [photos] 14/2

  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img

ΚΕΙΜΕΝΟ: ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΠΕΤΡΑΚΗΣ, ΦΩΤΟ: ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΟΥΤΟΣ

Η φιλοσοφία είναι ίδια με αυτήν ενός...i8. Με εξαίρεση την τεχνολογία υλικών και την άφταστη σπορ σχεδίαση του σχεδόν supercar αυτοκινήτου της βαυαρικής φίρμας, η ιδέα της συνδυασμένης κίνησης μέσα από έναν τρικύλινδρο turbo βενζινοκινητήρα που κινεί τους εμπρός τροχούς κι έναν ηλεκτροκινητήρα –και με plug-in ευκολία- που κινεί τους πίσω τροχούς υιοθετήθηκε και για την 2 Active Tourer.

Περίπου λοιπόν όπως στο BMW i8, το υβριδικό σύστημα κίνησης της BMW 225xe δημιουργεί ένα σύστημα “electrified xDrive”.

Εμπρός-πίσω

Ο τρικύλινδρος βενζινοκινητήρας TwinPower Turbo με ισχύ 136 ίππων στέλνει την ισχύ του στους εμπρός τροχούς μέσω ενός εξατάχυτου κιβωτίου Steptronic. Ο πίσω ηλεκτροκινητήρας 65 kW (88 ίπποι) κινεί τους πίσω τροχούς και παρέχει ηλεκτρική αυτονομία έως 41 km. Αυτό σημαίνει ότι μπορεί να κινείται με μηδενικούς ρύπους σε μικρές αποστάσεις, στην πόλη και με τελική ταχύτητα 125 km/h μόνο με ηλεκτρισμό, σε διαδρομές εκτός πόλης ακόμα και στον αυτοκινητόδρομο.

Σε περιπτώσεις που πατήσετε βαθιά το γκάζι, η συνδυασμένη ισχύς από τα δύο συστήματα κίνησης φτάνει τους 224 ίππους και η μέγιστη ροπή τα 385 Nm. Η δε επιτάχυνση 0–100 km/h επιτυγχάνεται σε 6,7 δευτερόλεπτα, τιμή που αγγίζουν τα πολύ καλά GTI.

  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img

Η BMW βεβαίως όπως πράττει σε κάθε της αυτοκίνητο έχει μια πληθώρα ρυθμίσεων. Επιπλέον λοιπόν του διακόπτη Driving Experience Control – με τις ρυθμίσεις SPORT, COMFORT και ECO PRO – γνωστό από άλλα μοντέλα BMW, εδώ ξεχωρίζει το μπουτόν eDrive στην κεντρική κονσόλα, το οποίο με τη σειρά του προσφέρει τρία προγράμματα οδήγησης:

< >

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

ΤΙΜΕΣ ΑΝΑ ΕΤΑΙΡΙΑ

ΝΕΑ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ

ΝΕΑ ΑΝΑ ΕΤΑΙΡΙΑ

LIFE NETWORK