ΤΕΥΧΟΣ ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2017
FORD

Δοκιμάζουμε το Ford Kuga 1.5 TDCi 120 PS ST-Line [photos] 15/3

  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img

ΚΕΙΜΕΝΟ: ΠΑΝΟΣ ΔΙΑΜΑΝΤΗΣ, ΦΩΤΟ: ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΟΥΤΟΣ

Κάτω από τις μικρές -αλλά ουσιώδεις για τη διεύρυνση των οριζόντων του προς τον αμερικανικό ψυχισμό- σχεδιαστικές αλλαγές, το ανανεωμένο Ford Kuga κρύβει τη μεγαλύτερη αλλαγή, κρίσιμη ειδικά για την ελληνική πραγματικότητα: τον νέο diesel κινητήρα 1.5 TDCi, απόδοσης 120 ίππων, που καταφέρνει να κρατά την κατανάλωσή του κάτω από τα επτάμισι λίτρα πετρελαίου στις καταστάσεις της καθημερινότητας.

Παρότι μέσα στην πόλη καλείται σε κάθε ξεκίνημα να βάλει μπρος τα 1.591 κιλά του, του οδηγού περιλαμβανομένου -βάρος κάπως δυσβάσταχτο για την κατανάλωση, και επίσης για τη σύγκριση με τον ελαφρύτερο ανταγωνισμό- τα 7,4 l/100km που είδαμε ως μέσο όρο στις αστικές-περιαστικές συνθήκες της δοκιμής μας είναι μια καλή τιμή.

Μετά την αρχική ραθυμία, λίγο πριν από τις 2.000 rpm και σε όλο το μέσο φάσμα των στροφών (πριν αρχίσει να χάνει απότομα στις ψηλές) ο κινητήρας είναι ζωηρός και ροπάτος και πολλές φορές αποτρέπει την ανάγκη κατεβάσματος σχέσης στο κιβώτιο. Το ίδιο συμβαίνει και στον αυτοκινητόδρομο, όταν χρειάζεσαι λίγη ροπή για έναν ανηφορικό δρόμο ή μια προσπέραση. Η κλιμάκωση, αφοσιωμένη στις επιταχύνσεις εν κινήσει, είναι τόσο επιτυχημένη που το Kuga 1.5 TDCi σπανίως «κρεμάει». Δεν το κάνει ούτε όταν ταξιδεύει με μεγαλύτερο φορτίο, π.χ. δύο ατόμων με τις αποσκευές τους. Μάλιστα, δίνει και την αίσθηση ότι μπορεί να ανταποκριθεί και σε βαρύ φόρτωμα του Kuga, με αντίτιμο μόνο την αύξηση της κατανάλωσης.

Αυτός ο κινητήρας, με το Auto-Start-Stop και το σύστημα ανάκτησης ενέργειας από την πέδηση, δεν είναι μόνο 5 τοις εκατό πιο οικονομικός και λιγότερο ρυπογόνος από τον δίλιτρο TDCi που αντικαθιστά, αλλά και -λόγω πολύ μικρότερου κυβισμού- μια πολύ πιο συμφέρουσα επιλογή στην ελληνική φορολογική πραγματικότητα.

< >

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

ΤΙΜΕΣ ΑΝΑ ΕΤΑΙΡΙΑ

ΝΕΑ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ

ΝΕΑ ΑΝΑ ΕΤΑΙΡΙΑ

LIFE NETWORK