ΤΕΥΧΟΣ ΜΑΡΤΙΟΥ
2018 VOLKSWAGEN

Δοκιμάζουμε το νέο VW Polo 1.0 TSI 95 PS 7/2

  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img

 

Το 1975 η Volkswagen παρουσίασε ένα νέο μοντέλο της στην κατηγορία των supermini οχημάτων και το ονόμασε Polo. Ήταν το πρώτο μοντέλο παραγωγής της εταιρείας στο οποίο υπήρξε διαφορετική διαδικασία ονοματοδοσίας από αυτή που ακολουθούσε ως τότε. Πήρε την ονομασία του από άθλημα, καθότι ως τότε προσδίδονταν στα αυτοκίνητά της ονομασίες από ανέμους.

Η τεχνολογία και η τάση της εποχής για ένα «ηλεκτρονικό περιβάλλον» στα νέα οχήματα αναπότρεπτα επηρέασε και το καινούργιο Polo. Στην έκτη «γενιά» του είναι μεγαλύτερο και πιο σύγχρονο από ποτέ στη 42χρονη, ως τώρα, εμπορική πορεία του.

Επί της ουσίας, βασιζόταν στο Audi 50 της εποχής ωστόσο είχε παραλλαχτεί ώστε να διαφέρει από αυτό αλλά και να τεθούν οι βάσεις για την εν μέρει συσχέτισή του με το Golf. Στην ως τώρα εμπορική πορεία του το  Polo έχει πουλήσει περισσότερες από 14.000.000 μονάδες (περίπου 16.500.000 μονάδες εάν συνυπολογιστούν και οι διάφορες εκδοχές του αμαξώματος, π.χ. αυτές για τους επαγγελματίες), αριθμός που το κάνει ένα από τα πιο επιτυχημένα εμπορικά μοντέλα της. Και όπως δηλώνουν τα στελέχη της εταιρείας, με το νέο μοντέλο θέλουν να συνεχίσουν αυτή την πορεία βασιζόμενοι όχι μόνο στην ιστορία του αλλά και σε αυτή που επιδιώκουν να διαμορφώσουν εφεξής.

Μεγαλύτερο

Το διαφημιστικό σύνθημα που ακολούθησε το  Polo από την αρχή ήταν: «Μικρό εξωτερικά, μεγάλο εσωτερικά». Η πρακτική αυτή τηρήθηκε διαρκώς μέχρι τώρα. Όμως, για την καινούργια «γενιά», τα στελέχη της Volkswagen  αποφάσισαν να μεγαλώσουν ουσιαστικά σε διαστάσεις το αυτοκίνητο συγκριτικά με πριν. Μάλιστα, είναι η πρώτη φορά στην ιστορία του που το μήκος του ξεπέρασε τα τέσσερα μέτρα, έστω και οριακά.

Αυτό το κατάφεραν χάρη στην πλατφόρμα «MQB» (η οποία, φυσικά, χρησιμοποιήθηκε για τη δημιουργία του καινούργιου μοντέλου) και συγκεκριμένα η εκδοχή της με την κωδική ονομασία «Α0». Σύμφωνα με τους ανθρώπους της Volkswagen , το αμάξωμα του νέου  Polo είναι κατά 8,1 cm μεγαλύτερο σε μήκος, κατά 6,3 cm πλατύτερο και κατά 0,7 cm χαμηλότερο σε ύψος από ό,τι πριν. Ως επόμενο, η αύξηση του μήκους επέτρεψε αντίστοιχα και την αύξηση του μεταξονίου το οποίο είναι κατά 9,4 cm πιο μακρύ συγκριτικά. Η τιμή αυτή προκαλεί εντύπωση ως προς την διαδοχικά άμεση επίτευξή της σε ένα όχημα της supermini κατηγορίας αλλά πραγματοποιήθηκε λόγω των πιο κοντών προβόλων εμπρός και πίσω καθώς και της καλύτερης διαμόρφωσης του εσωτερικού χώρου που επιτρέπει η πλατφόρμα «MQB». Τέλος, ο χώρος αποσκευών έχει αυξηθεί κατά 71 l σε σχέση με πριν, φτάνοντας τουλάχιστον τα 355 l.

Η νέα «γενιά» του  Polo θα διατίθεται μόνο σε πεντάθυρο αμάξωμα θέτοντας στην ιστορία την αντίστοιχη τρίθυρη έκδοσή του έπειτα από 42 χρόνια. Όπως μάθαμε, η απόφαση γι’ αυτό ελήφθη έπειτα από την ανάλυση δεδομένων πωλήσεων της εν λόγω εκδοχής –οι οποίες δεν ήταν όσο ικανοποιητικές θα έπρεπε– αλλά και υπό το γενικότερο επιχειρηματικό σχέδιο που θα εφαρμόσει στο προσεχές μέλλον η Volkswagen. Βάσει αυτού, για το Polo προβλέπεται η ενίσχυση του πρακτικού αλλά και νεανικού «χαρακτήρα» του με σκοπό την αύξηση των πωλήσεων σε μια κατηγορία η οποία αναμένεται να ισχυροποιηθεί σε μερίδιο αγοράς εντός Ευρώπης τα προσεχή χρόνια.

< >

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

  • 2018 RENAULT 21/2

    Test Drive: 2018 Renault Captur 1.5 dCi 110 PS

    Το νέο Renault Captur παίρνει από το χέρι την κατηγορία ολόκληρη αναβαθμίζοντας την καθώς φέρνει στο προσκήνιο όχι μόνο νεανικότητα, customization ή αντιληπτή ποιότητα αλλά και κάτι ακόμη: έναν premium αέρα.

  • 2018 BMW 16/2

    Test Drive: 2018 BMW X3 2.0d xDRIVE 190 PS Steptronic

    Η καινούργια Χ3 έχει σχεδιαστεί ώστε να είναι πιο εντυπωσιακή και να δείχνει πολυτελέστερη και πιο όμορφη. Βεβαίως δεν είναι μόνο αυτά, είναι η συνολική εικόνα και κατασκευή της που θα πείσουν για την απόκτησή της.

  • 2018 MERCEDES-BENZ 15/2

    Test Drive: Mercedes-Benz X 250d 4Matic 190 PS [pics+vid]

    Ποια Ferrari; Αν θέλεις να έχεις την Ελλάδα στα πόδια σου, ο μόνος σίγουρος τρόπος είναι να βρεθείς στο τιμόνι μιας Mercedes X-Class. Και να ήταν μόνο αυτό...

  • 2018 FORD 13/2

    Video: Tο Ford GT σε hot lap που κόβει την ανάσα

    Το Lightning Lap ξεκίνησε πριν από 11 χρόνια ως η αμερικανική εκδοχή της χρονομέτρησης των γύρων της πίστας του Nürburgring, στο Virginia International Raceway με τη θρυλική διαδρομή των σχεδόν 6,6 km. Είναι ο 'ναός' της ταχύτητας για το Car and Driver εδώ και...

  • 2018 CITROEN 13/2

    Test Drive: 2018 Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi 110PS [pics+vid]

    Η σύγχρονη εικόνα της Citroën αντικατοπτρίζεται στο C3 Aircross, όχι ως είδωλο αλλά ως μια δημιουργία με έντονη 'προσωπικότητα'. Ας ανακαλύψουμε τι μπορεί να προσφέρει το νέο μοντέλο και τι επιδιώκει να καταργήσει.

  • ΝΕΟ HYUNDAI I30 13/2

    Test Drive: 2017 Hyundai i30 1.6D 136 PS

    Αν νομίζετε ότι οι σύγχρονες προτάσεις της Hyundai έχουν να ζηλέψουν κάτι από αυτές πιο δημοφιλών εταιρειών, τότε... πλανάστε! Απόδειξη είναι το τελευταίο i30, που δοκιμάσαμε στην έκδοση με τον diesel κινητήρα των 1,6 λίτρων και των 136 PS...

  • 2018 VOLKSWAGEN 7/2

    Test Drive: 2018 VW Polo 1.0 TSI 95 PS (pics)

    Πλήρης δοκιμή για το νέο Polo με τον οικονομικό 3κύλινδρο κινητήρα 1.0 TSI των 95 PS. Τεχνολογία, ανέσεις, αλλά και οδικά χαρακτηριστικά ενός μεγαλύτερου αυτοκινήτου για το γερμανικό σούπερ μίνι.

  • 2018 HONDA 6/2

    First Drive: 2018 Honda Jazz 1.5 130PS & Honda Civic i-DTEC 120PS

    Οδηγούμε στην Ιταλία το ανανεωμένο Jazz και το Civic με τον νέο ντήζελ κινητήρα.

  • 2018 BMW X2 5/2

    First Drive: 2018 BMW X2 [pics+vid]

    H Χ2 μια πιο νεανική εκδοχή στην βάση της ΒΜW με πολύ ενδιαφέρουσα σχεδίαση και ακόμα πιο σπορτίφ οδική συμπεριφορά.

  • 2018 RENAULT 31/1

    First Drive: 2018 Renault Megane R.S. [pics+vid]

    Κινητήρας 1.8 lt με 280 PS, επιτάχυνση σε 5,8 δευτερόλεπτα για το Megane R.S., ένα hot hatch του σήμερα με την οδηγική παράδοση των Γάλλων και την τεχνολογική αρτιότητα της Renault από την πολύχρονη εμπλοκή της στην Formula 1.

  • 2018 LIGHTNING LAP 29/1

    VIDEO: Πώς στρίβουν στην πίστα 19 supercars!

    O 'Γύρος του Κεραυνού', το φημισμένο Lightning Lap το πιο εξοντωτικό test για την ανάδειξη του καλύτερου supercar της χρονιάς σε ένα ξεχωριστό video.

  • 2018 HYUNDAI 28/1

    First Drive: 2018 Hyundai i30 Fastback [pics+video]

    Πρώτη επαφή με την 5θυρη coupe εκδοχή του i30 που ονομάζεται Fastback!

  • 2018 KIA 26/1

    Test Drive: 2018 ΚΙΑ Stonic 1.6 CRDI 110 PS [vid]

    Τώρα που τα συμπαγή crossover γνωρίζουν τρομερή άνθηση, η KIA 'χτύπησε φλέβα χρυσού'... Είναι το νέο Stonic που -ειλικρινά- είναι ότι πιο 'κακό' έχουμε δει τελευταία στην κατηγορία αλλά όχι μόνο. Σε τονώνει ευχάριστα...

  • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΟ ΤΕΣΤ 24/1

    Ford Kuga 1.5 TDCi vs. Opel Grandland X 1.6TD (pics)

    Το Grandland X έρχεται με κεκτημένη ταχύτητα από την πρόσφατη εξαγορά της Opel από τον γαλλικό όμιλο PSA, να αποδείξει ότι διαθέτει όλα τα απαραίτητα συστατικά της επιτυχίας. Πόσο μπορεί να κοντραριστεί με ένα από τα καλύτερα SUV της κατηγορίας;

  • 2018 SEAT 24/1

    Test Drive: 2018 Seat Arona 1.0 TSI 115 PS [pics]

    Μπορεί ένα κόμπακτ διαστάσεων και με μικρό κινητήρα crossover να αντεπεξέλθει τα οικογενειακά βάρη;