ΤΕΥΧΟΣ IOYΛIOY 2017
OPEL

Δοκιμάζουμε το Opel Mokka X 1.4T 140PS FWD [photos] 21/4

  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img

KEIMENO: ΝΙΚΟΛΑΣ Σ. ΖΑΛΜΑΣ, ΦΩΤΟ: ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΟΥΤΟΣ

Έτσι ξεκίνησε την πορεία του, τούτο το mini SUV της Opel, σαν άλλη μια απόδειξη της παγκοσμιοποίησης που συναντάμε στην αυτοκινητοβιομηχανία καθώς παράγεται σε πέντε διαφορετικά εργοστάσια από την Ισπανία έως την Κίνα.

Στη συγκεκριμένη δικίνητη έκδοση κάτω από το καπό εδράζεται και εργάζεται ο καθ' όλα γνωστός και άξιος υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας χωρητικότητας 1.364 cc και απόδοσης 140 ίππων με δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους και άμεσο ψεκασμό. Η συνταγή αλλάζει στην μετάδοση όπου συναντούμε το εξατάχυτο αυτόματο κιβώτιο. Αν οι επιθυμίες του χειριστή παραμένουν στη σφαίρα μιας ήρεμης χρήσης δεν γεννάται θέμα. Αν υποτεθεί όμως, ότι ο οδηγός ζητήσει κάτι πιο απαιτητικό, το συγκεκριμένο κιβώτιο δεν μπορεί να ανταποκριθεί. Κυρίως διότι έχει αργές αλλαγές, οι οποίες συμπορεύονται με ένα υψηλό επίπεδο θορύβου, ενώ το ίδιο αργή, αν όχι αργότερη είναι και η αντίδραση από το kickdown.

Επίσης η ιδιότυπη πρόταση των τεχνολόγων της Οpel, να τοποθετήσουν το χειριστήριο της μάνιουαλ αλλαγής των ταχυτήτων στην κορφή του επιλογέα μέσω δύο μικρών κουμπιών, μια ασυνήθιστη επιλογή, είναι βέβαιο ότι θα δημιουργήσει μια σύγχυση, προσωρινή έστω μέχρι να γίνει πιο οικεία. Μπορούμε συνεπώς να πούμε ότι το κιβώτιο, δεν ανταποκρίνεται στο επίπεδο του κινητήρα και όσοι θα επιθυμούσαν πιο ζωντανό σύνολο να προτιμήσουν το μηχανικό καθώς δεν θα επιβαρυνθούν και με τα έξτρα δυο χιλιάδες ευρώ της υψηλότερης χρέωσης του αυτόματου.

< >

ΤΙΜΕΣ ΑΝΑ ΕΤΑΙΡΙΑ

ΝΕΑ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ

ΝΕΑ ΑΝΑ ΕΤΑΙΡΙΑ

LIFE NETWORK