ΤΕΥΧΟΣ ΜΑΪΟΥ 2017
PEUGEOT 2016

Δοκιμάζουμε το Peugeot 308 Gti 7/1

  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img

ΚΕΙΜΕΝΟ: ΝΙΚΟΛΑΣ Σ. ΖΑΛΜΑΣ, ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΜΕΝΙΟΣ ΚΑΤΗΣ, ΦΩΤΟ: ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΟΥΤΟΣ

Οχι πολλά χρόνια πίσω, τότε που κάποια καλά δίλιτρα μοτέρ απέδιδαν 200 ίππους, δύσκολα θα φανταζόμασταν ότι από 1,6 λίτρα θα αντλούσαμε ισχύ 270 ίππων, σε ένα όχημα μαζικής παραγωγής. Πέρα από την εντυπωσιακή απόδοση όμως, το σύνολο της τεχνολογίας συνάδει σε ένα ταιριαστό σύνολο γι' αυτό το 308 GTi.

Ξεκινήσαμε από τη μονάδα ισχύος, καθώς βρισκόμαστε μπροστά στους 170 ίππους στο λίτρο που αποδίδει, νούμερο που προσφέρει τη διάκριση του ισχυρότερου 1,6 λίτρου κινητήρα που βρίσκεται σε παραγωγή. Ετσι φθάνουμε στο εξωπραγματικό σύνολο των 270 ίππων ή 200 kW.

Πέρα από το διπλό κύκλωμα λίπανσης, τα σφυρήλατα αλουμινένια πιστόνια από τη Mahle, υπάρχει και η ατσάλινη πολλαπλή εξαγωγής που συγκροτούν αυτό τον THP S& S υπερτροφοδοτούμενο δυναμίτη. Ενα εξάρι χειροκίνητο κιβώτιο με σχέσεις που δεν θα απογοητεύσουν τους οπαδούς της πυκνής κλιμάκωσης, ενώ με τέτοια ισχύ στον εμπρόσθιο άξονα, η παρουσία ενός διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης τύπου Torsen, μοιραία, κρίθηκε απαραίτητη για να προσφέρει τη ροπή στον τροχό που έχει την καλύτερη πρόσφυση.

Τέλος, σφικτές ρυθμίσεις στην ανάρτηση με γνώμονα τη μικρότερη δυνατή δοτικότητα πάνω σε ένα πλαίσιο όπου έχει γίνει προσπάθεια για τη μεγαλύτερη δυνατή ακαμψία, χωρίς να θυσιαστεί η στοιχειώδης άνεση.

< >

ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ

ΤΙΜΕΣ ΑΝΑ ΕΤΑΙΡΙΑ

ΝΕΑ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ

ΝΕΑ ΑΝΑ ΕΤΑΙΡΙΑ

LIFE NETWORK

ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ