ΤΕΥΧΟΣ ΜΑΡΤΙΟΥ
2018 SUZUKI

Δοκιμάζουμε το Suzuki Swift 1.2 CVT AUTO (90 PS) 2/1

  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img

ΚΕΙΜΕΝΟ: ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΤΡΙΤΑΡΗΣ, ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΟΥΤΟΣ

Tα τελευταία δυο-τρία χρόνια έχουν βρει την Suzuki σε μία ιδιαίτερα ευτυχή συγκυρία καθώς προχωρά σε ανανέωση όλων των μοντέλων της γκάμας της ευρισκόμενη παράλληλα σε μία μεγάλη σχεδιαστική και μηχανολογική «φόρμα». Γνήσιο τέκνο αυτού του εξαιρετικού momentum για την Γιαπωνέζικη εταιρία είναι και το Swift της 6ης γενιάς, το οποίο έρχεται να συνεχίσει την δυναμική παρουσία που είχε το προηγούμενο μοντέλο στην εγχώρια αγορά. Η εξελικτική πορεία στην σχεδίαση είναι εμφανής κυρίως στην μάσκα και τα φωτιστικά σώματα εμπρός να προσδίδουν έναν πιο πληθωρικό χαρακτήρα, την ίδια στιγμή που βασικά γνωρίσματα της προηγούμενης έκδοσης που τόσο αγαπήθηκε στην χώρα μας (όπως οι κρυμμένες χειρολαβές για τις πίσω πόρτες) εξακολουθούν να υπάρχουν. Σε γενικές γραμμές έχουμε να κάνουμε με ένα πιο ισορροπημένο και σίγουρα πιο ελκυστικό σε ένα ευρύτερο κοινό αυτοκίνητο, που διαφοροποιείται αρκετά από τον ανταγωνισμό και έχει την δική του ξεχωριστή ταυτότητα.

Τα βασικά στοιχεία

της νέας εποχής της Suzuki είναι και εδώ παρόντα. Με πρώτο και πιο σημαντικό αυτό που δεν φαίνεται με το μάτι, αλλά με την ζυγαριά. Χάρη στη νέα πλατφόρμα HEARTECT που χρησιμοποιεί η εταιρία, το συνολικό βάρος του Swift διατηρείται σε αρκετά χαμηλά επίπεδα, με την συγκεκριμένη έκδοση και το αυτόματο κιβώτιο τύπου CVT να φθάνει στα μόλις 910 κιλά. Εξίσου ενδιαφέρον στοιχείο της σύγχρονης προσέγγισης της Suzuki είναι η κορυφαία εκμετάλλευση των εσωτερικών χώρων. Έτσι παρά το γεγονός ότι το μήκος του αμαξώματος μειώθηκε έστω και κατά μόλις 1 εκατοστό σε σχέση με το παλιό (παραμένοντας πεισματικά στα 3,8, και αρκετά μακριά από τα ευρωπαϊκά νέα δεδομένα των 4+ μέτρων), η αύξηση του μεταξονίου κατά 2 εκατοστά αλλά και η καλύτερη χωροταξική μελέτη του σαλονιού έχουν δημιουργήσει ένα πολύ πιο ευρύχωρο αυτοκίνητο όχι μόνο από το προηγούμενο Swift αλλά και από αρκετά μοντέλα του ανταγωνισμού που είναι σαφώς μεγαλύτερα σε διαστάσεις. Μεγάλος είναι και ο χώρος των αποσκευών (από τα 254 έως 947 λίτρα) που απλώνεται κυρίως ως προς το βάθος του, με κανονικό σχήμα αν και λίγο υψηλό κατώφλι.

Το τρίτο στοιχείο που χαρακτηρίζει τη νέα εποχή της Suzuki είναι η προσοχή που δίνει στην ποιότητα του σαλονιού και την προσθήκη στοιχείων εξοπλισμού που βλέπει κανείς σε ακριβότερα μοντέλα. Μπορεί η σχεδίαση να μην έχει κάποια αξιοπρόσεκτη ιδιαιτερότητα και να λείπει ένα λίγο πιο νεανικό «χρώμα», όμως τα πάντα βρίσκονται εκεί που πρέπει, με την εργονομία να είναι κορυφαία, και τις θέσεις για μικροαντικείμενα αρκετές και στα σωστά σημεία. Στην κεντρική κονσόλα βρίσκεται το σύστημα infotainment με οθόνη αφής 7 ιντσών, το οποίο διαθέτει πληθώρα λειτουργιών και δυνατοτήτων καθώς και όμορφα γραφικά και άμεση αντίδραση στις εντολές του οδηγού. Το αυτοκίνητο διατίθεται σε δύο εκδόσεις εξοπλισμού, την GL+ με έξι αερόσακους, ESP, cruise control κ.λπ., και τιμή που ξεκινά από τα 14.080 ευρώ ενώ η έκδοση GLX με τιμή από 16.080 ευρώ διαθέτει έξτρα στοιχεία όπως φώτα LED, ενεργό cruise control, σύστημα πλοήγησης, σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος, έγχρωμη οθόνη στον πίνακα οργάνων, σύστημα διατήρησης λωρίδας κ.λπ.

< >

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

  • 2018 SKODA 22/1

    Test Drive: 2018 Skoda Karoq 1.0 TSI 116 [pics]

    Το νέο Karoq είναι η απτή απόδειξη για το πώς με κοινή χρήση τεχνολογίας μπορεί να κατασκευαστεί ένα ιδιαίτερα ανταγωνιστικό αυτοκίνητο.

  • ΔΟΚΙΜΗ 20/1

    Test Drive: Alfa Romeo Giulia 2.0T 200 PS

    Η Giulia στην δίλιτρη έκδοση βενζίνης δικαιώνει απόλυτα τον διαφορετικό... alfisti, χαρακτήρα της.

  • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΟ ΤΕΣΤ 18/1

    Honda Civic Typer R vs. Ford Focus RS

    Το Honda Civic Type R των 320 PS αντιμετωπίζει το Ford Focus RS των 350 PS. Μπορεί ένα προσθιοκίνητο μοντέλο να τα βγάλει πέρα με ένα τετρακίνητο; Οι απαντήσεις στο θέμα που ακολουθεί...

  • 2018 SUBARU 17/1

    Test Drive: 2018 Subaru Impreza και XV

    Η Subaru είναι ένα όνομα με φήμη και λάμψη όπως η λάμψη των Πλειάδων, των αστεριών που κοσμούν το σήμα της. Με πολλές ιδιαιτερότητες, σπάνια χαρίσματα και μια επιμονή σε πράγματα που άλλοι τα θεωρούν παρωχημένα, η ιαπωνική φίρμα συνεχίζει και ενισχύει το διαφορετικό...

  • ΔΟΚΙΜΗ 16/1

    First Drive: 2018 Toyota Yaris GRMN

    Το νέο Yaris με τον "κωδικό" GRMN, εξελιγμένο από την ομάδα της Gazoo Racing είναι ένα αυτοκίνητο που λειτουργεί ως 'ορεκτικό' για τη συνέχεια της Toyota.

  • 2018 KIA 16/1

    Δοκιμάζουμε KIA Picanto GT-Line 1.2 84 PS

    Πολλοί θα θεωρήσουν το Picanto ένα μικρό αυτοκίνητο πόλης. Πολλοί θα κάνουν λάθος με αυτή την εκτίμηση. Το όχημα της KIA ξεγελά με τις εξωτερικές διαστάσεις του καθώς είναι περισσότερα απ' όσα δείχνει.

  • 2017 FIAT 15/1

    Δοκιμάζουμε το νέο Fiat Tipo SW 1.6 MTJ TCT 120 PS

    Οικογενειακού τύπου μικρομεσαίο, με diesel κινητήρα και αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων. Τι θα λέγατε για το Fiat Tipo SW 1.6 MTJ;

  • 2018 VOLKSWAGEN 13/1

    Τest Drive: 2018 Volkswagen Arteon 2.0 TDI 150 PS DSG

    Τι αντιπροσωπεύει το καινούργιο μοντέλο, τι σημαίνει η δημιουργία του για την εταιρεία και -κυρίως- αξίζει τα χρήματά του;

  • 2018 SKODA 11/1

    Skoda Citigo 1.0 60 PS (pics)

    Η ζωή στις σύγχρονες πόλεις γίνεται πιο εύκολη όταν η καθημερινότητα αλλάζει προς το καλύτερο με λύσεις, που λύνουν τα χέρια, όπως ένα αυτοκίνητο πόλης σαν το πρόσφατα ανανεωμένο Skoda Citigo.

  • 2018 FORD 10/1

    Test Drive: Ford Fiesta 1.5 TDCi 120 PS & 1.0 EcoBoost 125 PS

    Για ακόμα μια φορά η Ford επιτελεί στο ακέραιο το καθήκον της παρουσιάζοντας τα νέα Fiesta έχοντας στο προσκήνιο τον οδηγικό χαρακτήρα.Βενζίνη ή ντήζελ; Αξιολογούμε το "Ελληνικό Αυτοκίνητο της Χρονιάς" και "δικό μας" Best City Car!

  • 2018 HYUNDAI 8/1

    Δοκιμάζουμε το νέο Hyundai Tucson 1.6T 177 PS 4WD

    Βήμα εμπρός για την κορεάτικη εταιρεία είναι αυτοκίνητα όπως το Tucson, που αφορά ένα μοντέρνο, ευρύχωρο και αποδοτικό SUV.

  • 2018 VOLVO 5/1

    Test Drive: 2018 Volvo XC60 2.0 D5 AWD 235 PS AUTO

    Ξεχάστε ότι γνωρίζατε για την Volvo μέχρι χθες. Η Σουηδική εταιρεία επενδύει με συνέπεια στην κατεύθυνση της επανατοποθέτησής της στην παγκόσμια σκακιέρα ως ένα κατασκευαστής 'premium' και 'hi-end' αφήνοντας πιο έντονο το αποτύπωμά της.  ...

  • 2018 ΤΟΥΟΤΑ 4/1

    Test Drive: 2018 Toyota Yaris Hybrid

    Ομάδα που κερδίζει δεν την αλλάζεις. Με αυτό το σκεπτικό, η Toyota επικαιροποίησε το μοναδικό supermini πλήρως υβριδικό της κατηγορίας. ​...

  • 2017 SKODA 3/1

    Skoda Octavia 1.6 TDI 116 PS (pics)

    Με βελτιώσεις το νέο Octavia συνεχίζει τη δυναμική του πορεία σε πωλήσεις και κυρίως στην αίσθηση ότι είναι το απόλυτο οικογενειακό sedan.

  • 2018 SUZUKI 2/1

    Δοκιμάζουμε το Suzuki Swift 1.2 CVT AUTO (90 PS)

    Το νέο Swift έρχεται να συνεχίσει την πολύ καλή σχέση του με το Ελληνικό αγοραστικό κοινό, όντας ένα πιο πλήρες και πολυδιάστατο αυτοκίνητο από το μοντέλο που αντικατέστησε. Κάτι που συμβαίνει και την έκδοση με το αυτόματο κιβώτιο CVT.