First Drive: Opel Mokka X


Οδηγούμε στην Ελλάδα το ανανεωμένο Mokka X που είναι πλέον κάτι πολύ περισσότερο από ένα συμπαγές SUV.

  • 9/11/2016

Μετά την πρόσφατη πρώτη μας οδηγική εμπειρία με το νέο Opel Mokka X στη μακρινή Σκοτία, ήρθε η ώρα να οδηγήσουμε και στην Ελλάδα το εντυπωσιακά προηγμένο σε επίπεδο διασύνδεσης και ιδιαίτερα δημοφιλές στη χώρα μας SUV.

ΚΕΙΜΕΝΟ: ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΠΕΤΡΑΚΗΣ, ΦΩΤΟ: OPEL / Γ. ΚΑΡΑΓΙΩΡΓΑΚΗΣ

Η αισθητική ανανέωση μέσα-έξω το κάνει να δείχνει σαν ένα μικρό Astra. Έχοντας βελτιωμένη αίσθηση ποιότητας και νέα φωτιστικά σώματα έρχεται πάνοπλο σε επίπεδο τεχνολογίας. Κυριότερο «όπλο» η υπηρεσία Opel onStar η οποία κάνει ντεμπούτο στη χώρα μας με το Mokka X και δημιουργεί ένα πρωτόγνωρο περιβάλλον διασύνδεσης.

Το σύστημα περιέχει μια κάρτα SIM με ενισχυμένη κεραία και δύναται με το πάτημα ενός κουμπιού να συνδεθεί με το κέντρο επιχειρήσεων της υπηρεσίας onStar στο Lutton της Αγγλίας και ο οδηγός να συνομιλήσει με εκπρόσωπο, στην γλώσσα που έχει επιλέξει από το μενού του multimedia. Από εκεί μπορεί να ενημερωθεί για βενζινάδικα, σημεία ενδιαφέροντος, ακόμα και εφημερεύοντα φαρμακεία ή νοσοκομεία αν χρειαστεί. Επίσης μπορεί ο οδηγός να ζητήσει την εύρεση οποιουδήποτε προορισμού και σε πραγματικό χρόνο να του αποσταλεί η διαδρομή στο σύστημα πλοήγησης του αυτοκινήτου!

ΑΝΑΛΥΤΙΚΟΙ ΤΙΜΟΚΑΤΑΛΟΓΟΙ OPEL

Δοκιμάσαμε την νέα υπηρεσία και δηλώνουμε εντυπωσιασμένοι από την αμεσότητα και την ευγένεια των ελλήνων εκπροσώπων της υπηρεσίας αλλά και από την αμεσότητα του συστήματος. Το ενδιαφέρον είναι ότι η υπηρεσία αν και στοιχίζει 99 ευρώ το χρόνο προσφέρεται στην ελληνική αγορά για όποιον παραγγείλει το αυτοκίνητο με την ανάλογη υποδομή δωρεάν για 5 χρόνια.

Κατά τα λοιπά μια πλειάδα συνδυασμών κινητήρα/μετάδοσης/κιβωτίου, (8 για βενζίνη και 8 για diesel) κάνει το Mokka ένα εξαιρετικά πλούσιο μοντέλο. Η βασική έκδοση βενζίνης (την οποία και επίσημα στηρίζει περισσότερο η Opel ως την τεχνολογία που είναι πιο ταιριαστή στην Ε.Ε.) είναι στα 1.4 λίτρα με απόδοση 140 ίππων και τιμή στα 20.000 ενώ η πιο πλούσια έκδοση είναι η 1.6 CDTI 126 ίππων με τετρακίνηση και μηχανικό κιβώτιο στα 30.700 ευρώ.

Είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε τούτη την έκδοση που μας υπενθύμισε την ευρωστία του μοτέρ, τα απεριόριστα αποθέματα ροπής και την συγκροτημένη οδική του συμπεριφορά, ενώ για πρώτη φορά οδηγήσαμε και το Mokka Χ με τον νέο δυνατό κινητήρα 1.4 T απόδοσης 152 ίππων με τετρακίνηση και 6άρι αυτόματο κιβώτιο, ένα δυνατό αλλά κάπως θορυβώδες σε επίπεδο μετάδοσης σύνολο.

Με δεδομένη την επικαιροποίησή του το νέο Mokka X έρχεται πάνοπλο με τη γνωστή συνταγή αισθητικής, πρακτικότητας και ικανοτήτων να διατηρήσει την αξιοσημείωτη δημοφιλία του σε ένα απαιτητικό πλέον segment.