ΤΕΥΧΟΣ ΜΑΪΟΥ 2018
2018 RENAULT

Οδηγούμε στην Ισπανία το νέο Renault Megane R.S. 31/1

  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img

Στο χρυσαφί του χρώμα δείχνει λεπτεπίλεπτο και καλλίγραμμο. Με νωπές τις μνήμες ακόμη από το «διαστημόπλοιο» Type R και το ολίγον brutal Focus RS τούτο το γαλλικό hatch μόνο hot δε δείχνει. Όμως…μια στιγμή. Το αμάξωμα του Mégane ξαναμπήκε στο σχεδιαστήριο και επανασχεδιάστηκε όσο χρειαζόταν για να δείχνει…επιμελώς επιθετικό. Έτσι, φιλοξενεί φαρδύτερα φτερά, η απόσταση από το έδαφος έχει μειωθεί κατά 5 mm και νέοι είναι οι τροχοί των 18 ή 19 ιντσών συγκριτικά με το Mégane GT. Επίσης οι παρατηρητικοί θα «διαβάσουν» τα φαρδύτερα μετατρόχια, τη μεγαλύτερη εισαγωγή αέρα, τα φροντισμένα μαρσπιέ, τα σπόιλερ και τον τεράστιο πίσω διαχύτη. Στο εσωτερικό οι πινελιές είναι αυτές ενός μάλλον μετριοπαθούς σπορ αυτοκινήτου αλλά από την άλλη, όταν έχεις τα μάτια στο δρόμο τι τα θέλεις τα σχεδιαστικά «πυροτεχνήματα»;

 

Το στήσιμο του Mégane R.S. υπόσχεται έναν συνδυασμό απόδοσης, σταθερότητας, αλλά –όπως θα περίμενε κανείς από ένα μοντέλο της Renault- άνεση. Είναι βεβαίως εφοδιασμένο με σύστημα ενεργής τετραδιεύθυνσης 4Control που είχε πρωτοεμφανιστεί στα «γήινα» Megane GT αλλά και υδραυλικά bump stop στα αμορτισέρ (όπως και το Clio RS) που καταργούν τα ελαστικά στοπ και μαζί τα κοπανήματα όταν η ανάρτηση τερματίζει.

Οι Γάλλοι όμως αποφάσισαν να κάνουν και ένα downsizing που όμοιό του δεν έχουμε ξαναδεί –ή μάλλον έχουμε ξαναδεί στην Alpine A110-. Έτσι ο νέας γενιάς twin scroll turbo κινητήρας είναι μόλις 1,8 λίτρα και αποδίδει 280 ίππους στις 6.000 rpm και 390Nm ροπής από τις 2.400 έως τις 4.800 rpm. ενώ μέχρι το τέλος της χρονιάς, η Renault Sport θα παρουσιάσει την έκδοση "Trophy", με απόδοση 300 ίππων και μέγιστη ροπή 400Nm.

< >

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ