Oδηγούμε στην Πορτογαλία τη νέα BMW X2


H Χ2 μια πιο νεανική εκδοχή στην βάση της ΒΜW με πολύ ενδιαφέρουσα σχεδίαση και ακόμα πιο σπορτίφ οδική συμπεριφορά.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΤΡΙΤΑΡΗΣ, ΦΩΤΟ: ΒΜW
  • 5/2/2018

H ΒΜW κλείνει κάθε κενό στην γκάμα των SUV της παρουσιάζοντας με την Χ2 μια πιο νεανική εκδοχή στην βάση της γκάμας της με πολύ ενδιαφέρουσα σχεδίαση και ακόμα πιο σπορτίφ οδική συμπεριφορά.

Με την αγορά των premium SUV να έχει πάρει «φωτιά» είναι προφανές ότι η ΒΜW δεν θα μπορούσε να μείνει αδιάφορη στα νέα δεδομένα που διαμορφώνονται στα μικρά μοντέλα αυτής της κατηγορίας. H προσέγγιση σε ένα πιο drivers car ξεκινά από το 4,36 μέτρων αμάξωμα, το οποίο είναι αρκετά πιο compact από την Χ1 (8 εκατοστά μικρότερη) και πιο χαμηλή κατά 7 εκατοστά. Η έξυπνη σχεδίαση της BMW πάντως διατηρεί αμετάβλητο το μεταξόνιο της Χ1 κάτι που όπως είναι προφανές επιδρά καταλυτικά στους διατιθέμενους χώρους, που είναι επαρκέστατοι τόσο για τους επιβάτες, όσο και για τις αποσκευές τους (στα 470 λίτρα). Στις λεπτομέρειες που αξίζει να προσέξει κανείς είναι η εξαιρετική αεροδυναμική (Cd 0.28) αλλά και η τοποθέτηση του σήματος της εταιρίας στην πίσω κολώνα, κάτι που φέρνει μνήμες και αναφορές από τις παλιές ημέρες της εταιρίας και μοντέλα όπως οι 2000 CS και 3.0 CSL.

 

 

Πληθώρα επιλογών σε κινητήρες και εξοπλισμό

Στο σαλόνι επικρατεί η τυπική για την γερμανική εταιρία σχεδιαστική και εργονομική ευταξία, με το γενικότερο περιβάλλον είναι άμεσα αναγνωρίσιμο, καθώς θα συναντήσεις τα γνωστά μοτίβα της BMW. Στην ακριβή έκδοση Χ2 Μ Sport X που είχαμε στην διάθεσή μας, ο εξοπλισμός έφθανε στο απόγειό του, με όλα τα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού να δίνουν το παρών, ενώ το σύνολο συνοδευόταν με το κορυφαίο infotainment με την οθόνη αφής των 8,3 ιντσών αλλά και πολύ όμορφα καθίσματα από suede δέρμα. 

Σε ότι έχει να κάνει με τα μηχανικά σύνολα, υπάρχουν αρχικά τρεις συνδυασμοί κινητήρων/κιβωτίων, η βενζινοκίνητη sDrive20i με τους 192 ίππους (από 42.300 ευρώ) και οι diesel xDrive20d των 190 hp (από 51.700 ευρώ) και X2 xDrive25d των 231 hp (από 52.900 ευρώ). Μέσα στον Μάρτιο θα προστεθούν περισσότερες εκδόσεις με μεγαλύτερο ενδιαφέρον για την Ελληνική αγορά με πιο σημαντική από αυτές την sDrive 18i με τον τρικύλινδρο των 140 ίππων και μηχανικό κιβώτιο ή επτατάχυτο Steptronic (από 33.200 ευρώ).

 

Οδηγώντας στην Πορτογαλία

Η άμεση εντύπωση που αποκομίζεις είναι ότι βρίσκεσαι σε μία πιο οδηγοκεντρική κατασκευή με ένα πιο σπορ προσανατολισμό και μία αμεσότητα στις αντιδράσεις και την γενικότερη παρουσία στον δρόμο που θυμίζει σβέλτο premium hatchback. Στα επιμέρους σημεία, αυτό που ξεχωρίζει από την πρώτη στιγμή είναι το τιμόνι και το εξαιρετικό feedback που δίνει στον οδηγό και το εξαιρετικό σετάρισμα πλαισίου-αναρτήσεων, που καταφέρνει να ξεφεύγει από το τυπικό SUV οδηγικό πρόσημο, με μία πιο «συμπαγή» αίσθηση κάτω από όλες τις συνθήκες. Οι παραγγελίες στην Ελληνική αγορά έχουν ήδη ξεκινήσει, ενώ οι πρώτες παραδόσεις θα γίνουν από τα μέσα Μαρτίου και μετά. Σε κάθε περίπτωση πάντως μιλάμε για μία ακόμα εξαιρετική πρόταση στην κατηγορία των μικρών premium SUV με τις δικές της ιδιαιτερότητες που τιμούν την μάρκα και το φανατικό κοινό της.