ΤΕΥΧΟΣ ΜΑΪΟΥ 2017
SKODA 2017

Οδηγούμε τα 2017 Skoda Rapid & Rapid Spaceback 9/5

  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΤΗ ΦΡΑΝΚΦΟΥΡΤΗ: ΝΙΚΟΛΑΣ Σ. ΖΑΛΜΑΣ

Ακολουθώντας πίστα την πορεία που έχει χαράξει το Τσέχικο εργοστάσιο μετά την εγκόλπωσή του στο γκρούπ της Volkswagen, έχει πάψει να μας εκπλήσσει με την πρόοδο των προϊόντων του. Σε αυτό το πλαίσιο κινούνται και τα δυο μοντέλα για τα οποία ταξιδέψαμε στην Φρανκφούρτη, τα οποία μας έρχονται με αναβαθμισμένη σχεδίαση και πλουσιότερο εξοπλισμό. 

Σε ότι αφορά την εξωτερική εικόνα, στο κάτω μέρος του εμπρός προφυλακτήρα παρατηρούμε μια κομψή επένδυση χρωμίου, που συνδέει αισθητικά τους προβολείς ομίχλης, δίνοντας την αίσθηση ακόμα φαρδύτερου μπροστινού μέρους. Τα εμπρός φωτιστικά σώματα διαθέτουν πλέον τεχνολογία χαμηλής κατανάλωσης bi-xenon, ενώ τα φώτα ημέρας χρησιμοποιούν τεχνολογία LED.

Σε ότι αφορά τα πίσω φώτα, εκτός από το σύνηθες, για την φίρμα, σχήμα «C», διατίθενται πλέον και με σκουρόχρωμα καλύμματα. Αρκετές νέες επιλογές σχεδίων προσφέρονται για τις ζάντες και τα τάσια. 

Αναφερόμενοι στο εσωτερικό σημειώνουμε την νέες σχεδιαστικές προτάσεις, όπως τους αεραγωγούς, τις επενδύσεις στις πόρτες, τα χειριστήρια του air condition και τον πίνακα οργάνων. Αναβαθμίσεις  συναντούμε και στα συστήματα infotainment, που διαθέτουν WLAN hotspot, και δύο επιπλέον θύρες USB προσβάσιμες στους επιβάτες των πίσω θέσεων.

Η σημαντικότερη όμως των αλλαγών συμβαίνει κάτω από το καπό, όπου ο 1200άρης TSI αντικαθίσταται από τον 1.000άρη TSI με δύο εκδόσεις απόδοσης 95 και 110 ίππων με  θεωρητική κατανάλωση 4 και 4,4 lt./100 km. αντίστοιχα. Μια πολύ χρήσιμη πρόταση για την Ελληνική πραγματικότητα. Την γκάμα συμπληρώνουν ο 1.400άρης TSI των 125 ίππων και οι diesel 1,4 TDI με του 90 ίππους καθώς και ο 1,6 TDI με τους 116 ίππους. Το σύνολο των κινητήρων φέρουν σύστημα start/stop.

Είχαμε λοιπόν, την ευκαιρία να οδηγήσουμε σε πολύ ενδιαφέρον περιβάλλον τόσο την έκδοση του λίτρου όσο και εκείνη με τον πετρελαιοκίνητο 1600άρη, οι οποίες είναι και οι μόνες που θα εισάγονται, προς το παρόν τουλάχιστον, στη χώρα μας.

Οι εντυπώσεις μας από την πρώτη σύντομη επαφή μας επαλήθευσαν το συμπέρασμα της εισαγωγής. Τα 999 κυβικά εκατοστά και οι 90 ίπποι της λιγότερο ισχυρής έκδοσης του τρικύλινδρου κινητήρα, κρίνονται ικανοποιητικά τόσο για αστικές συνθήκες όσο και για τις περιαστικές. Το μοτέρ δεν ενοχλεί με το τρικύλινδρο της φύσης του και το πεντάρι μηχανικό κιβώτιο, συνεργάζεται άψογα. Στους υψηλούς περιστροφής στερεύει και ο χειριστής μπορεί να αλλάξει και χαμηλότερα χωρίς να χάσει σε επιδόσεις. 

Με ουδέτερη συμπεριφορά, πάνω στους καλούς γερμανικούς δρόμους, αθόρυβο και με καλής ποιότητας κύλιση, δεν μπορεί παρά να αποτελέσει μια πολύ πιθανή επιλογή στην δύσκολη, και δημοφιλή στην Ελλάδα, κατηγορία που ανήκει.  

Και τα δυο μοντέλα θα είναι κοντά μας αρχές Ιουνίου με τιμές που ακόμα δεν έχουν ανακοινωθεί.  

Αρκετά περισσότερα στο τεύχος 330 του Car and Driver που θα κυκλοφορήσει Κυριακή 4 Ιουνίου μαζί με το «Έθνος της Κυριακής».

Θέλεις να δοκιμάσεις και ποιο πακέτο ασφάλισης αυτοκινήτου σου ταιριάζει; Μπες στην Anytime & βρες αυτό που ανταποκρίνεται στις ανάγκες σου! 

ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ

ΤΙΜΕΣ ΑΝΑ ΕΤΑΙΡΙΑ

ΝΕΑ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ

ΝΕΑ ΑΝΑ ΕΤΑΙΡΙΑ

LIFE NETWORK

ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ