ΤΕΥΧΟΣ ΜΑΡΤΙΟΥ
BMW

Οδηγούμε τη 2017 BMW Series 5 Touring [photos] 17/5/2017

  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΤΗ ΓΕΡΜΑΝΙΑ: ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΠΕΤΡΑΚΗΣ, ΦΩΤΟ: BMW

Το οποίο μέλος μάλιστα είναι σίγουρα η χαρά της οικογένειας και του οικογενειάρχη. Στο look που πρωτοείδαμε στη sedan η BMW Touring του 2017 μείωσε το βάρος σε σχέση με το παρελθόν, έβαλε νέους κινητήρες, νέα ανάρτηση σε ένα νέο σπορτίβικο πλαίσιο, όλα αυτά τυλιγμένα με κορυφαία αεροδυναμική φροντίδα. Το αυτοκίνητο έχει μεγαλύτερο μήκος κατά 36mm και μεταξόνιο κατά μόλις 7mm.

Σχεδίαση εσωτερικού, ποιότητα και εργονομία έχουν εδώ την τιμητική τους. Το ίδιο και η χωρητικότητα του χώρου αποσκευών της νέας BMW Σειράς 5 Touring που έχει αυξηθεί στα 570 λίτρα με την κανονική διαρρύθμιση και στα 1.700 λίτρα με τις πλάτες των καθισμάτων σε οριζόντια θέση ενώ το επιτρεπόμενο φορτίο είναι αυξημένο μέχρι 120 kg, ανάλογα με την έκδοση (έως 720 – 730 kg). Εντυπωσιακό είναι το επίπεδο λειτουργικότητας που πηγάζει από πρακτικές λεπτομέρειες όπως η διαιρούμενη 40 : 20 : 40 / αναδιπλούμενη πλάτη των πίσω καθισμάτων, το ηλεκτρικό σύστημα απασφάλισης πλάτης (λειτουργεί από ένα μπουτόν στο χώρο αποσκευών), το ανεξάρτητα ανοιγόμενο πίσω παρμπρίζ –ιδιαίτερα βολικό σε περιορισμένους χώρους στάθμευσης και η αυτόματη λειτουργία της πίσω πόρτας – που προαιρετικά διατίθεται και με hands-free λειτουργία ανοίγματος / κλεισίματος.

Άλλες πρακτικές λεπτομέρειες είναι ότι το κάλυμμα του χώρου αποσκευών και το διαχωριστικό δίχτυ περιέχονται σε ανεξάρτητες θήκες που αποθηκεύονται σε ειδικά σχεδιασμένες υποδοχές κάτω από το πάτωμα του χώρου φόρτωσης. Επίσης υπάρχουν κρίκοι πρόσδεσης αεροπορικού τύπους στο πάτωμα του χώρου αποσκευών οι οποίοι μάλιστα κινούνται σε ράγες, αλλά όχι γάντζοι για μερικές τσάντες του supermarket. Αντί γι αυτό υπάρχει η δυνατότητα διαχωρισμού του χώρου στα δύο μέσω του πατώματος που στηρίζεται με υδραυλικό ορθοστάτη.

< >

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

  • JEEP 17/11/2017

    Οδηγούμε το 2017 Jeep Compass

    Το νέο Jeep Compass (πυξίδα στα αγγλικά) άλλαξε ρότα, βρίσκοντας πλέον τη σωστή κατεύθυνση. Μπαίνει με εξαιρετικές προοπτικές στο πιο απαιτητικό segment αυτοκινήτων: αυτό των συμπαγών, premium SUV.

  • FORD 29/5/2017

    Δοκιμάζουμε το Ford Focus ST-Line 1.0L EcoBoost 125 PS [photos]

    Μέσα στον φανταστικό κόσμο των burn-out και των drifts από τα Mustang, Focus RS και ST, η Ford δίνει έναν πιο σπορτίβικο τόνο στο απλό 1000άρι Focus της διπλανής πόρτας.

  • VOLKSWAGEN 22/5/2017

    Δοκιμάζουμε: 2017 VW Golf 1.0 TSI 110 PS [photos]

    Update: Αυτόν τον προσδιορισμό χρησιμοποιεί η Volkswagen για να περιγράψει την ανανέωση του πιο δημοφιλούς μικρομεσαίου μοντέλου στην Ευρώπη. Μια λέξη που τη συνηθίσαμε περισσότερο σε νέες εκδόσεις λειτουργικών για το tablet ή το smartphone μας.

  • VOLVO 18/5/2017

    Δοκιμάζουμε: 2017 Volvo V90 D5 2.0 235 PS AWD [photos]

    Το νέο V90 συνεχίζει την παράδοση, προσθέτοντας κάτι επιπλέον: την προστιθέμενη αξία της τεχνολογικής κορύφωσης.

  • BMW 17/5/2017

    Οδηγούμε τη 2017 BMW Series 5 Touring [photos]

    Σε ένα ταξίδι-αστραπή, ταξιδέψαμε μέχρι την ηλιόλουστη (!), ολόζεστη (!!) Γερμανία για να οδηγήσουμε ένα ακόμη μέλος της οικογένειας της Σειράς 5.

  • 2017 SEAT IBIZA 9/5/2017

    Οδηγούμε στη Βαρκελώνη το 2017 Seat Ibiza

    Μαζί με τη νέα, πιο στιβαρή πλατφόρμα MQB A0 το νέο Ibiza μπορεί να υπερηφανεύεται ότι έχει κλείσει την ψαλίδα με τα αντίστοιχα αυτοκίνητα της ''μητρικής'' VW. Άψογο σε υλοποίηση, με πλήρη γκάμα κινητήρων, πλήρως εξοπλισμένο και οδηγικά top in class.

  • 2017 SEAT IBIZA 9/5/2017

    Οδηγούμε στη Βαρκελώνη το 2017 Seat Ibiza

    Μαζί με τη νέα, πιο στιβαρή πλατφόρμα MQB A0 το νέο Ibiza μπορεί να υπερηφανεύεται ότι έχει κλείσει την ψαλίδα με τα αντίστοιχα αυτοκίνητα της ''μητρικής'' VW. Άψογο σε υλοποίηση, με πλήρη γκάμα κινητήρων, πλήρως εξοπλισμένο και οδηγικά top in class.

  • BMW ELECTRIC NOW TOUR 2017 8/5/2017

    Οδηγούμε το ηλεκτροκίνητο και τα μοντέλα με υβριδικό κινητήρα της ΒΜW

    H BMW έχει επενδύσει καίρια στην ηλεκτροκίνηση και την περαιτέρω ανάπτυξη της τεχνολογίας των υβριδικών κινητήρων με τρόπο που να ταιριάζει στην ιστορία της και τις εταιρικές αξίες της. Το i3 είναι η έμπρακτη απόδειξη για το πρώτο. Για το δεύτερο φροντίζουν οι εκδόσεις με...

  • MERCEDES-BENZ 7/5/2017

    Οδηγούμε τη 2017 Mercedes-Benz E-Class Coupe [photos]

    Δεν πέρασαν παρά μόνο δύο εικοσιτετράωρα από την παρουσίαση της νέας σειράς Ε-Cabriolet στην 87η Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης και βρισκόμαστε στη Βαρκελώνη, την επόμενη του επικού 6-1 της Μπαρτσελόνα επί της Παρι-Σεν-Ζερμέν για να οδηγήσουμε την επίσης νέα E-Class...

  • MERCEDES-BENZ 7/5/2017

    Οδηγούμε τη 2017 Mercedes-Benz E-Class Coupe [photos]

    Δεν πέρασαν παρά μόνο δύο εικοσιτετράωρα από την παρουσίαση της νέας σειράς Ε-Cabriolet στην 87η Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης και βρισκόμαστε στη Βαρκελώνη, την επόμενη του επικού 6-1 της Μπαρτσελόνα επί της Παρι-Σεν-Ζερμέν για να οδηγήσουμε την επίσης νέα E-Class...

  • ΚΙΑ 7/5/2017

    Οδηγούμε το 2017 ΚIA Picanto [photos]

    Βρισκόμαστε πέριξ της Βαρκελώνης για να οδηγήσουμε το νέο Picanto για το οποίο η KIA βάζει πολύ ψηλά τον πήχη της ποιότητας και των οδηγικών χαρακτηριστικών.

  • AUDI 2/5/2017

    Δοκιμάζουμε: 2017 Audi Q5 2.0 TDI 190 PS quattro S Tronic

    Πλαίσιο, τεχνολογίες και αισθητικές αναφορές από τη ναυαρχίδα των SUV της Audi ενσωματώνει το ολοκαίνουργιο Q5, σε μια προσπάθεια να επαναπροσδιορίσει τη θέση του στην κατηγορία.

  • BMW 28/4/2017

    Δοκιμάζουμε το BMW X1 xDrive 18d [photos]

    Business casual, πλήρως εξοπλισμένο και με προσόντα έρχεται αυτή η αδύναμη μεν ικανή δε έκδοση του εξαιρετικά δημοφιλούς SAV της BMW.

  • NISSAN 20/4/2017

    Οδηγούμε το νέο Nissan Micra 1.5 dCi 90 PS

    Με νωπές τις μνήμες από την πρώτη μας οδηγική επαφή στην Κροατία, οδηγούμε πλέον και στην Ελλάδα το νέο Nissan Micra στην έκδοση 1.5 dCi.

  • VOLKSWAGEN 19/4/2017

    Δοκιμάζουμε: 2017 Volkswagen Polo 1.4L TDI 105PS BMT [photos]

    Λίγους μήνες πριν την κυκλοφορία του εντελώς νέου Polo δοκιμάζουμε την 5η γενιά του με τον πιο δυνατό 1400άρη diesel κινητήρα του ομίλου VW. Ουάου...