ΤΕΥΧΟΣ IOYNIOY 2017
ΚΙΑ

Οδηγούμε το 2017 ΚIA Picanto [photos] 7/5

  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΤΗΝ ΙΣΠΑΝΙΑ: ΝΙΚΟΣ ΜΕΡΤΕΚΗΣ

Όπου και εάν σταθείς εδώ στην Βαρκελώνη για την παρουσίαση του νέου Picanto θα δεις τα χαμόγελα των ανθρώπων της ΚΙΑ, εκείνα τα χαμόγελα της υπερηφάνειας, καθώς θεωρούν ότι έχουν κατασκευάσει το καλύτερο αυτοκίνητο στην μικρή κατηγορία (A Segment).

Υπό μία έννοια δεν είναι υπερβολή, καθώς το νέο Picanto με την αδιαμφισβήτητη αισθητική υπεροχή, τον πλούσιο εξοπολισμό με τις τεχνολογίες από ανώτερες κατηγορίες (C Segment) έρχεται να θέσει τα δικά του δεδομένα.

Σε μια κατηγορία όπου οι Ευρωπαϊοι και οι Ιάπωνες κατασκευαστές κάνουν “εκπτώσεις” για να βγει η... εξίσωση των κερδών, οι Κορεάτες παίζουν τα ρέστα τους με ένα αυτοκίνητο που με ένα άλλο σήμα στο καπό θα μπορούσες να το θεωρήσεις από premium μέχρι ότι άλλο θελήσεις.

Κοιτάζοντας το Α Segment, θεωρούμε ότι ελάχιστα αυτοκίνητα έχουν την αισθητική φρεσκάδα του νέου Picanto, κάτι που οφείλουμε να ομολογήσουμε ότι ίσχυε και για την την πρώτη (2004) και για την δεύτερη (2011) γενιά του Κορεάτικου αυτοκινήτου.

Βεβαίως, με την 3η γενιά, οι Κορεάτες το πηγαίνουν πολλά βήματα πιο πέρα και δεν είναι μόνον η σχεδίαση του αμαξώματος και του εσωτερικού, αλλά οι πολλές καινοτομίες, όπως για παράδειγμα η τοποθέτηση των καθισμάτων από το μεγαλύτερο Optima, το καθρεπτάκι με το ειδικό φωτισμό που θα εκτιμήσουν τα κορίτσια για το... make up τους, αλλά και η οθόνη των 7 in του συστήματος infotainment που συνδυάζεται με κάμερα οπισθοπορείας που θέτουν νέα δεδομένα (από τη στιγμή που ανταγωνιστές δεν έχουν ούτε κανονική πόρτα χώρου αποσκευών), όπως και η πιο dynamic σε εξοπλισμό, αισθητική και οδικά χαρακτηριστικά (πιο σκληρά αμορτισέρ) έκδοση GT-Line.

Το νέο Picanto βασίζεται σε μια νέα πλατφόρμα που είναι ενισχυμένη κατά 50% με χάλυβα υψηλής αντοχής (σε ποστοστό 44%), αλλά πιο ελαφριά (κατά μ.ο. 28 κιλά), ενώ χρησιμοποείται αποκλειστικά για εκείνο, δηλαδή, όπως μας δήλωσαν τα στελέχη της ΚΙΑ, δεν θα τη μοιραστεί με το ομόσταυλο Hyundai i10.

Αναφορικά με τις διαστάσεις, το νέο μοντέλο της ΚΙΑ έχει μήκος στα 3,595 m, όπως ακριβώς και το απελθόν, πλάτος 1.595 και υψος 1.485 m, ωστόσο έχει μεγαλώσει το μεταξόνιό του κατά 15 mm και ανέρχεται στα 2,4 m από τα μεγαλύτερα στη κατηγορία. Η ΚΙΑ ισχυρίζεται, πώς όλα τα ανωτέρω, σε συνδυασμό με την λιγότερο κεκλιμένη πίσω κολώνα και τα +10 mm του πίσω προβόλου δημιουργούν το πιο ευρύχωρο εσωτερικό στην κατηγορία. Μάλιστα ο χώρος των αποσκευών είναι.... αντάξιος της επόμενης κατηγορίας (Β) καθώς ανέρχεται στα 255 λίτρα, ενώ με την αναδίπλωση του πίσω καθίσματος (κατά 60:40) μπορεί να φθάσει τα 1.010 λίτρα.

Σε ότι αφορά τους κινητήρες μέχρι το λανσάρισμα θα υπάρχουν δύο εκδόσεις: με τον 3-κύλινδρο του 1 λίτρου απόδοσης 67 ίππων και τον 4-κύλινδρο των 1.2 λίτρων των 84 ίππων.

< >

ΤΙΜΕΣ ΑΝΑ ΕΤΑΙΡΙΑ

ΝΕΑ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ

ΝΕΑ ΑΝΑ ΕΤΑΙΡΙΑ

LIFE NETWORK