ΤΕΥΧΟΣ ΜΑΡΤΙΟΥ
ΚΙΑ

Οδηγούμε το 2017 ΚIA Picanto [photos] 7/5/2017

  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΤΗΝ ΙΣΠΑΝΙΑ: ΝΙΚΟΣ ΜΕΡΤΕΚΗΣ

Όπου και εάν σταθείς εδώ στην Βαρκελώνη για την παρουσίαση του νέου Picanto θα δεις τα χαμόγελα των ανθρώπων της ΚΙΑ, εκείνα τα χαμόγελα της υπερηφάνειας, καθώς θεωρούν ότι έχουν κατασκευάσει το καλύτερο αυτοκίνητο στην μικρή κατηγορία (A Segment).

Υπό μία έννοια δεν είναι υπερβολή, καθώς το νέο Picanto με την αδιαμφισβήτητη αισθητική υπεροχή, τον πλούσιο εξοπολισμό με τις τεχνολογίες από ανώτερες κατηγορίες (C Segment) έρχεται να θέσει τα δικά του δεδομένα.

Σε μια κατηγορία όπου οι Ευρωπαϊοι και οι Ιάπωνες κατασκευαστές κάνουν “εκπτώσεις” για να βγει η... εξίσωση των κερδών, οι Κορεάτες παίζουν τα ρέστα τους με ένα αυτοκίνητο που με ένα άλλο σήμα στο καπό θα μπορούσες να το θεωρήσεις από premium μέχρι ότι άλλο θελήσεις.

Κοιτάζοντας το Α Segment, θεωρούμε ότι ελάχιστα αυτοκίνητα έχουν την αισθητική φρεσκάδα του νέου Picanto, κάτι που οφείλουμε να ομολογήσουμε ότι ίσχυε και για την την πρώτη (2004) και για την δεύτερη (2011) γενιά του Κορεάτικου αυτοκινήτου.

Βεβαίως, με την 3η γενιά, οι Κορεάτες το πηγαίνουν πολλά βήματα πιο πέρα και δεν είναι μόνον η σχεδίαση του αμαξώματος και του εσωτερικού, αλλά οι πολλές καινοτομίες, όπως για παράδειγμα η τοποθέτηση των καθισμάτων από το μεγαλύτερο Optima, το καθρεπτάκι με το ειδικό φωτισμό που θα εκτιμήσουν τα κορίτσια για το... make up τους, αλλά και η οθόνη των 7 in του συστήματος infotainment που συνδυάζεται με κάμερα οπισθοπορείας που θέτουν νέα δεδομένα (από τη στιγμή που ανταγωνιστές δεν έχουν ούτε κανονική πόρτα χώρου αποσκευών), όπως και η πιο dynamic σε εξοπλισμό, αισθητική και οδικά χαρακτηριστικά (πιο σκληρά αμορτισέρ) έκδοση GT-Line.

Το νέο Picanto βασίζεται σε μια νέα πλατφόρμα που είναι ενισχυμένη κατά 50% με χάλυβα υψηλής αντοχής (σε ποστοστό 44%), αλλά πιο ελαφριά (κατά μ.ο. 28 κιλά), ενώ χρησιμοποείται αποκλειστικά για εκείνο, δηλαδή, όπως μας δήλωσαν τα στελέχη της ΚΙΑ, δεν θα τη μοιραστεί με το ομόσταυλο Hyundai i10.

Αναφορικά με τις διαστάσεις, το νέο μοντέλο της ΚΙΑ έχει μήκος στα 3,595 m, όπως ακριβώς και το απελθόν, πλάτος 1.595 και υψος 1.485 m, ωστόσο έχει μεγαλώσει το μεταξόνιό του κατά 15 mm και ανέρχεται στα 2,4 m από τα μεγαλύτερα στη κατηγορία. Η ΚΙΑ ισχυρίζεται, πώς όλα τα ανωτέρω, σε συνδυασμό με την λιγότερο κεκλιμένη πίσω κολώνα και τα +10 mm του πίσω προβόλου δημιουργούν το πιο ευρύχωρο εσωτερικό στην κατηγορία. Μάλιστα ο χώρος των αποσκευών είναι.... αντάξιος της επόμενης κατηγορίας (Β) καθώς ανέρχεται στα 255 λίτρα, ενώ με την αναδίπλωση του πίσω καθίσματος (κατά 60:40) μπορεί να φθάσει τα 1.010 λίτρα.

Σε ότι αφορά τους κινητήρες μέχρι το λανσάρισμα θα υπάρχουν δύο εκδόσεις: με τον 3-κύλινδρο του 1 λίτρου απόδοσης 67 ίππων και τον 4-κύλινδρο των 1.2 λίτρων των 84 ίππων.

< >

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

  • JEEP 17/11/2017

    Οδηγούμε το 2017 Jeep Compass

    Το νέο Jeep Compass (πυξίδα στα αγγλικά) άλλαξε ρότα, βρίσκοντας πλέον τη σωστή κατεύθυνση. Μπαίνει με εξαιρετικές προοπτικές στο πιο απαιτητικό segment αυτοκινήτων: αυτό των συμπαγών, premium SUV.

  • FORD 29/5/2017

    Δοκιμάζουμε το Ford Focus ST-Line 1.0L EcoBoost 125 PS [photos]

    Μέσα στον φανταστικό κόσμο των burn-out και των drifts από τα Mustang, Focus RS και ST, η Ford δίνει έναν πιο σπορτίβικο τόνο στο απλό 1000άρι Focus της διπλανής πόρτας.

  • VOLKSWAGEN 22/5/2017

    Δοκιμάζουμε: 2017 VW Golf 1.0 TSI 110 PS [photos]

    Update: Αυτόν τον προσδιορισμό χρησιμοποιεί η Volkswagen για να περιγράψει την ανανέωση του πιο δημοφιλούς μικρομεσαίου μοντέλου στην Ευρώπη. Μια λέξη που τη συνηθίσαμε περισσότερο σε νέες εκδόσεις λειτουργικών για το tablet ή το smartphone μας.

  • VOLVO 18/5/2017

    Δοκιμάζουμε: 2017 Volvo V90 D5 2.0 235 PS AWD [photos]

    Το νέο V90 συνεχίζει την παράδοση, προσθέτοντας κάτι επιπλέον: την προστιθέμενη αξία της τεχνολογικής κορύφωσης.

  • BMW 17/5/2017

    Οδηγούμε τη 2017 BMW Series 5 Touring [photos]

    Σε ένα ταξίδι-αστραπή, ταξιδέψαμε μέχρι την ηλιόλουστη (!), ολόζεστη (!!) Γερμανία για να οδηγήσουμε ένα ακόμη μέλος της οικογένειας της Σειράς 5.

  • 2017 SEAT IBIZA 9/5/2017

    Οδηγούμε στη Βαρκελώνη το 2017 Seat Ibiza

    Μαζί με τη νέα, πιο στιβαρή πλατφόρμα MQB A0 το νέο Ibiza μπορεί να υπερηφανεύεται ότι έχει κλείσει την ψαλίδα με τα αντίστοιχα αυτοκίνητα της ''μητρικής'' VW. Άψογο σε υλοποίηση, με πλήρη γκάμα κινητήρων, πλήρως εξοπλισμένο και οδηγικά top in class.

  • 2017 SEAT IBIZA 9/5/2017

    Οδηγούμε στη Βαρκελώνη το 2017 Seat Ibiza

    Μαζί με τη νέα, πιο στιβαρή πλατφόρμα MQB A0 το νέο Ibiza μπορεί να υπερηφανεύεται ότι έχει κλείσει την ψαλίδα με τα αντίστοιχα αυτοκίνητα της ''μητρικής'' VW. Άψογο σε υλοποίηση, με πλήρη γκάμα κινητήρων, πλήρως εξοπλισμένο και οδηγικά top in class.

  • BMW ELECTRIC NOW TOUR 2017 8/5/2017

    Οδηγούμε το ηλεκτροκίνητο και τα μοντέλα με υβριδικό κινητήρα της ΒΜW

    H BMW έχει επενδύσει καίρια στην ηλεκτροκίνηση και την περαιτέρω ανάπτυξη της τεχνολογίας των υβριδικών κινητήρων με τρόπο που να ταιριάζει στην ιστορία της και τις εταιρικές αξίες της. Το i3 είναι η έμπρακτη απόδειξη για το πρώτο. Για το δεύτερο φροντίζουν οι εκδόσεις με...

  • MERCEDES-BENZ 7/5/2017

    Οδηγούμε τη 2017 Mercedes-Benz E-Class Coupe [photos]

    Δεν πέρασαν παρά μόνο δύο εικοσιτετράωρα από την παρουσίαση της νέας σειράς Ε-Cabriolet στην 87η Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης και βρισκόμαστε στη Βαρκελώνη, την επόμενη του επικού 6-1 της Μπαρτσελόνα επί της Παρι-Σεν-Ζερμέν για να οδηγήσουμε την επίσης νέα E-Class...

  • MERCEDES-BENZ 7/5/2017

    Οδηγούμε τη 2017 Mercedes-Benz E-Class Coupe [photos]

    Δεν πέρασαν παρά μόνο δύο εικοσιτετράωρα από την παρουσίαση της νέας σειράς Ε-Cabriolet στην 87η Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης και βρισκόμαστε στη Βαρκελώνη, την επόμενη του επικού 6-1 της Μπαρτσελόνα επί της Παρι-Σεν-Ζερμέν για να οδηγήσουμε την επίσης νέα E-Class...

  • ΚΙΑ 7/5/2017

    Οδηγούμε το 2017 ΚIA Picanto [photos]

    Βρισκόμαστε πέριξ της Βαρκελώνης για να οδηγήσουμε το νέο Picanto για το οποίο η KIA βάζει πολύ ψηλά τον πήχη της ποιότητας και των οδηγικών χαρακτηριστικών.

  • AUDI 2/5/2017

    Δοκιμάζουμε: 2017 Audi Q5 2.0 TDI 190 PS quattro S Tronic

    Πλαίσιο, τεχνολογίες και αισθητικές αναφορές από τη ναυαρχίδα των SUV της Audi ενσωματώνει το ολοκαίνουργιο Q5, σε μια προσπάθεια να επαναπροσδιορίσει τη θέση του στην κατηγορία.

  • BMW 28/4/2017

    Δοκιμάζουμε το BMW X1 xDrive 18d [photos]

    Business casual, πλήρως εξοπλισμένο και με προσόντα έρχεται αυτή η αδύναμη μεν ικανή δε έκδοση του εξαιρετικά δημοφιλούς SAV της BMW.

  • NISSAN 20/4/2017

    Οδηγούμε το νέο Nissan Micra 1.5 dCi 90 PS

    Με νωπές τις μνήμες από την πρώτη μας οδηγική επαφή στην Κροατία, οδηγούμε πλέον και στην Ελλάδα το νέο Nissan Micra στην έκδοση 1.5 dCi.

  • VOLKSWAGEN 19/4/2017

    Δοκιμάζουμε: 2017 Volkswagen Polo 1.4L TDI 105PS BMT [photos]

    Λίγους μήνες πριν την κυκλοφορία του εντελώς νέου Polo δοκιμάζουμε την 5η γενιά του με τον πιο δυνατό 1400άρη diesel κινητήρα του ομίλου VW. Ουάου...