ΤΕΥΧΟΣ ΜΑΡΤΙΟΥ
BMW ELECTRIC NOW TOUR 2017

Οδηγούμε το ηλεκτροκίνητο και τα μοντέλα με υβριδικό κινητήρα της ΒΜW 8/5/2017

  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΤΗΝ ΑΥΣΤΡΙΑ: ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΖΩΓΛΟΠΙΤΗΣ, ΦΩΤΟ: BMW

Με τον τίτλο «BMW Electric Now Tour 2017», στην BMW θέλησαν να δείξουν τη γενιά οχημάτων που χρησιμοποιούν την ηλεκτροκίνηση ως κύρια ή επικουρική μέθοδο στα μοντέλα τους. Όμως δεν είναι μόνο η αντίστοιχη τεχνολογία που ενδιαφέρει. Είναι και η ενσωμάτωση αντίστοιχων υπηρεσιών που παρέχονται στους πελάτες της που θα επιλέξουν ένα από αυτά. Η εξέλιξη συνεχίζεται και αφορά στην μείωση του βάρους των οχημάτων αλλά και στη δημιουργία μπαταριών οι οποίες θα είναι αποδοτικότερες, με μεγαλύτερη αυτονομία κίνησης μεταξύ του κύκλου φόρτισής τους και του χρόνου διάρκειας αυτού και μικρότερες διαστάσεις.

Προς το παρόν, το έμπρακτο «φαινόμενο» αφορά στην τοποθέτηση στο i3 της αναβαθμισμένης μπαταρίας με ενεργειακή πυκνότητα 94 Ah (από 60 Ah) και αυξημένη χωρητικότητα (σημ.: 33 kWh έναντι 22 kWh, αντίστοιχα). Οι διαστάσεις της παραμένουν ίδιες με πριν, το βάρος της έχει αυξηθεί κατά 40 kg. Η κατά 50% αύξηση της ενέργειας, συγκριτικά, βελτίωσε την αυτονομία κίνησης του (αμιγώς ηλεκτροκίνητου) i3.

Όπως ανακοινώθηκε, η πραγματική αυτονομία κίνησής του κυμαίνεται μεταξύ των 120-200 km, στο πρόγραμμα λειτουργίας «Comfort» του συστήματος «ConnectedDrive», αναλόγως του αριθμού των επιβατών, των κυκλοφοριακών συνθηκών κίνησης και των καιρικών συνθηκών που επικρατούν. Φυσικά, με την επιλογή κάποιας έτερης επιλογής από τις υπόλοιπες δύο εναπομείνασες (δηλαδή «Eco Pro», «Eco Pro Plus») η (ανακοινώσιμη πραγματική) αυτονομία αυξάνεται στα 225 km και τα 279 km, αντίστοιχα. Για τη φόρτιση των μπαταριών, απαιτούνται λιγότερες από 15 ώρες όταν πρόκειται για σύνδεση με οικιακό ρεύμα. Με ταχυφορτιστή, το χρονικό διάστημα μειώνεται στις 2,5 ώρες ή μπορούν να φορτίσουν στο 80% της συνολικής χωρητικότητάς τους σε 40 λεπτά της ώρας.

< >

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

  • JEEP 17/11/2017

    Οδηγούμε το 2017 Jeep Compass

    Το νέο Jeep Compass (πυξίδα στα αγγλικά) άλλαξε ρότα, βρίσκοντας πλέον τη σωστή κατεύθυνση. Μπαίνει με εξαιρετικές προοπτικές στο πιο απαιτητικό segment αυτοκινήτων: αυτό των συμπαγών, premium SUV.

  • FORD 29/5/2017

    Δοκιμάζουμε το Ford Focus ST-Line 1.0L EcoBoost 125 PS [photos]

    Μέσα στον φανταστικό κόσμο των burn-out και των drifts από τα Mustang, Focus RS και ST, η Ford δίνει έναν πιο σπορτίβικο τόνο στο απλό 1000άρι Focus της διπλανής πόρτας.

  • VOLKSWAGEN 22/5/2017

    Δοκιμάζουμε: 2017 VW Golf 1.0 TSI 110 PS [photos]

    Update: Αυτόν τον προσδιορισμό χρησιμοποιεί η Volkswagen για να περιγράψει την ανανέωση του πιο δημοφιλούς μικρομεσαίου μοντέλου στην Ευρώπη. Μια λέξη που τη συνηθίσαμε περισσότερο σε νέες εκδόσεις λειτουργικών για το tablet ή το smartphone μας.

  • VOLVO 18/5/2017

    Δοκιμάζουμε: 2017 Volvo V90 D5 2.0 235 PS AWD [photos]

    Το νέο V90 συνεχίζει την παράδοση, προσθέτοντας κάτι επιπλέον: την προστιθέμενη αξία της τεχνολογικής κορύφωσης.

  • BMW 17/5/2017

    Οδηγούμε τη 2017 BMW Series 5 Touring [photos]

    Σε ένα ταξίδι-αστραπή, ταξιδέψαμε μέχρι την ηλιόλουστη (!), ολόζεστη (!!) Γερμανία για να οδηγήσουμε ένα ακόμη μέλος της οικογένειας της Σειράς 5.

  • 2017 SEAT IBIZA 9/5/2017

    Οδηγούμε στη Βαρκελώνη το 2017 Seat Ibiza

    Μαζί με τη νέα, πιο στιβαρή πλατφόρμα MQB A0 το νέο Ibiza μπορεί να υπερηφανεύεται ότι έχει κλείσει την ψαλίδα με τα αντίστοιχα αυτοκίνητα της ''μητρικής'' VW. Άψογο σε υλοποίηση, με πλήρη γκάμα κινητήρων, πλήρως εξοπλισμένο και οδηγικά top in class.

  • 2017 SEAT IBIZA 9/5/2017

    Οδηγούμε στη Βαρκελώνη το 2017 Seat Ibiza

    Μαζί με τη νέα, πιο στιβαρή πλατφόρμα MQB A0 το νέο Ibiza μπορεί να υπερηφανεύεται ότι έχει κλείσει την ψαλίδα με τα αντίστοιχα αυτοκίνητα της ''μητρικής'' VW. Άψογο σε υλοποίηση, με πλήρη γκάμα κινητήρων, πλήρως εξοπλισμένο και οδηγικά top in class.

  • BMW ELECTRIC NOW TOUR 2017 8/5/2017

    Οδηγούμε το ηλεκτροκίνητο και τα μοντέλα με υβριδικό κινητήρα της ΒΜW

    H BMW έχει επενδύσει καίρια στην ηλεκτροκίνηση και την περαιτέρω ανάπτυξη της τεχνολογίας των υβριδικών κινητήρων με τρόπο που να ταιριάζει στην ιστορία της και τις εταιρικές αξίες της. Το i3 είναι η έμπρακτη απόδειξη για το πρώτο. Για το δεύτερο φροντίζουν οι εκδόσεις με...

  • MERCEDES-BENZ 7/5/2017

    Οδηγούμε τη 2017 Mercedes-Benz E-Class Coupe [photos]

    Δεν πέρασαν παρά μόνο δύο εικοσιτετράωρα από την παρουσίαση της νέας σειράς Ε-Cabriolet στην 87η Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης και βρισκόμαστε στη Βαρκελώνη, την επόμενη του επικού 6-1 της Μπαρτσελόνα επί της Παρι-Σεν-Ζερμέν για να οδηγήσουμε την επίσης νέα E-Class...

  • MERCEDES-BENZ 7/5/2017

    Οδηγούμε τη 2017 Mercedes-Benz E-Class Coupe [photos]

    Δεν πέρασαν παρά μόνο δύο εικοσιτετράωρα από την παρουσίαση της νέας σειράς Ε-Cabriolet στην 87η Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης και βρισκόμαστε στη Βαρκελώνη, την επόμενη του επικού 6-1 της Μπαρτσελόνα επί της Παρι-Σεν-Ζερμέν για να οδηγήσουμε την επίσης νέα E-Class...

  • ΚΙΑ 7/5/2017

    Οδηγούμε το 2017 ΚIA Picanto [photos]

    Βρισκόμαστε πέριξ της Βαρκελώνης για να οδηγήσουμε το νέο Picanto για το οποίο η KIA βάζει πολύ ψηλά τον πήχη της ποιότητας και των οδηγικών χαρακτηριστικών.

  • AUDI 2/5/2017

    Δοκιμάζουμε: 2017 Audi Q5 2.0 TDI 190 PS quattro S Tronic

    Πλαίσιο, τεχνολογίες και αισθητικές αναφορές από τη ναυαρχίδα των SUV της Audi ενσωματώνει το ολοκαίνουργιο Q5, σε μια προσπάθεια να επαναπροσδιορίσει τη θέση του στην κατηγορία.

  • BMW 28/4/2017

    Δοκιμάζουμε το BMW X1 xDrive 18d [photos]

    Business casual, πλήρως εξοπλισμένο και με προσόντα έρχεται αυτή η αδύναμη μεν ικανή δε έκδοση του εξαιρετικά δημοφιλούς SAV της BMW.

  • NISSAN 20/4/2017

    Οδηγούμε το νέο Nissan Micra 1.5 dCi 90 PS

    Με νωπές τις μνήμες από την πρώτη μας οδηγική επαφή στην Κροατία, οδηγούμε πλέον και στην Ελλάδα το νέο Nissan Micra στην έκδοση 1.5 dCi.

  • VOLKSWAGEN 19/4/2017

    Δοκιμάζουμε: 2017 Volkswagen Polo 1.4L TDI 105PS BMT [photos]

    Λίγους μήνες πριν την κυκλοφορία του εντελώς νέου Polo δοκιμάζουμε την 5η γενιά του με τον πιο δυνατό 1400άρη diesel κινητήρα του ομίλου VW. Ουάου...