11 νέα μέλη ενισχύουν τη συμμαχία υπέρ της χρήσης του υδρογόνου.


Η χρήση του υδρογόνου γίνεται όλο και πιο δημοφιλής στον κλάδο του αυτοκινήτου. Το μέλλον του διαγράφεται λαμπρό...

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΣΩΤΗΡΗΣ ΠΑΠΑΔΗΜΑΣ, ΦΩΤ.: TOYOTA
  • 16/3/2018

Τα μέλη του «Συμβουλίου του Υδρογόνου» αυξάνονται και πληθύνονται, καθώς 11 νέα μέλη από την Ασία, τη Βόρεια Αμερική και την Ευρώπη συμπλήρωσαν πρόσφατα αυτό το πολυεθνικό σώμα. Το συμβούλιο, που ιδρύθηκε στις αρχές του 2017, τίθεται υπέρ της αλλαγής -στον τομέα της ενέργειας- της χρήσης του υδρογόνου ως καυσίμου, αλλά και της ευρύτερης χρήσης υδρογονοκίνητων οχημάτων. Το προαναφερθέν σώμα προχωρά σε συστάσεις και συνεργάζεται στενά με την πολιτική σκηνή, διάφορους εμπορικούς εταίρους και άλλους σημαντικούς παράγοντες, προκειμένου -μεταξύ άλλων- να περιοριστεί η αύξηση της θερμοκρασίας του περιβάλλοντος.

Σε αυτήν την υπόθεση είναι πολύ σημαντικός ο ρόλος του υδρογόνου, αφού θα μπορούσε να καλύψει το 18% των αναγκών για ενέργεια σε παγκόσμιο επίπεδο, να εξοικονομήσει 6 γιγατόνους CO2 και να δημιουργήσει μία αγορά με ετήσιο τζίρο 2,5 δισεκατομμυρίων δολαρίων και 30 εκατομμύρια νέες θέσεις εργασίας έως τα μέσα του αιώνα. Κατά τη μετατροπή του σε ρεύμα, το υδρογόνο δεν εκπέμπει ούτε διοξείδιο του άνθρακα (CO2) ούτε κανένα άλλο -βλαβερό για την υγεία των ανθρώπων- αέριο, παρέχοντας μία σχεδόν απεριορίστων δυνατοτήτων χρήση του στην καθημερινότητα. Κάποια υδρογονοκίνητα μοντέλα, όπως το Toyota Mirai (μικτή κατανάλωση υδρογόνου: 0,76 kg/100 km και μέση κατανάλωση ρεύματος: 0 kWh/100 km), παρέχουν αυξημένη αυτονομία, που παραπέμπει σε αυτήν των συμβατικών αυτοκινήτων. Την ίδια στιγμή, και ο ανεφοδιασμός δε διαρκεί κατά πολύ περισσότερο.

Με τις 11 νέες εταιρείες από τους κλάδους των λιπαντικών, των καυσίμων, της ενέργειας, της τεχνολογίας και του αυτοκινήτου, ο αριθμός των μελών του Συμβουλίου είναι παραπάνω από διπλάσιος σε σχέση με αυτόν κατά την ίδρυσή του. Στα νέα μέλη, λοιπόν, ανήκουν φίρμες, όπως η 3M, η Bosch, η China Energy, η Great Wall Motor, η JXTG Nippon Oil & Energy Corporation, η Weichai ως «βασικά», ενώ ως υποστηρικτικά οι Hexagon Composites, Marubeni, McPhy, Nel Hydrogen και Royal Vopak.

Αξίζει να σημειώσουμε ότι εκτός από την Toyota, στο «Συμβούλιο του Υδρογόνου» ανήκουν και άλλες διάσημες εταιρείες κατασκευής αυτοκινήτων ή μοτοσικλετών, όπως οι Audi, BMW, Daimler, GM, Honda, Hyundai και Kawasaki, καθώς και επιχειρήσεις ενέργειας και τεχνολογίας, όπως οι Air Liquide, Alstom, Anglo American, Engie, Shell, Linde και Total. Περισσότερες πληροφορίες για το «Συμβούλιο του Υδρογόνου» μπορείτε να βρείτε στο internet στο https://hyrdogencouncil.com/