CAR AND DRIVER ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ
ΚΕΡΔΗ ΚΑΙ ΖΗΜΙΕΣ

69.000 Ευρώ. Τόσα κερδίζει η Ferrari σε κάθε αυτοκίνητο που πουλά! 10/8

  • img

Τα τεράστια περιθώρια κέρδους σε συνδυασμό με τη μικρή παραγωγή της Ferrari επιβεβαιώνουν πλήρως το ουκ εν τω πολλώ το ευ.

ΚΕΙΜΕΝΟ: ΝΙΚΟΣ ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ

Τα μεγάλα νούμερα των πωλήσεων και η κερδοφορία δεν πάνε πάντα χέρι χέρι. Ή καλύτερα δεν πάνε ποτέ και καλύτερη απόδειξη είναι η Ferrari. Η οποία συγκριτικά με άλλες εταιρείες κατασκευάζει ελάχιστα μεν αυτοκίνητα αλλά από κάθε ένα που πουλά βάζει ως κέρδος στο ταμείο της ούτε λίγο ούτε πολύ 69.000 ευρώ. Ποσό που άλλοι κατασκευαστές δεν τον βλέπουν ούτε με κυάλι.

Για παράδειγμα η Porsche, η οποία με 17.000 ευρώ ναι μεν έχει ένα εξαιρετικό ποσοστό κέρδους το οποίο όμως σε καμία περίπτωση δεν συγκρίνεται με αυτό της Scuderia.

Το περιθώριο κέρδους της Porsche είναι με τη σειρά του σχεδόν διπλάσιο από αυτό των τριών premium γερμανικών εταιρειών, της Audi, της BMW και της Mercedes δηλαδή, που σε απόλυτα νούμερα είναι και αυτό πολύ καλό. Όπως πολύ καλές είναι και οι 5.000 ευρώ που κερδίζει η Volvo σε κάθε αυτοκίνητό της, ενώ το ίδιο ποσό είναι μάλλον μέτριο, για να μην πούμε κακό για την πιο exclusive Maserati. Πόσο μάλλον τα 800 ευρώ κέρδους ανά αυτοκίνητο των Land Rover και Jaguar…

Ούτε λόγος φυσικά για τις 17.000 ευρώ που χάνει ανά αυτοκίνητο η Bentley, που έχει απλά τη δικαιολογία των υψηλών επενδύσεων της στον τομέα της ηλεκτροκίνησης. Όσο για την πρωτοπόρο σε αυτόν Tesla κάθε μοντέλο της που βρίσκει αγοραστή τη ζημιώνει 11.000 ευρώ…

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ