Γιατί δεν θα υπάρξει ποτέ μια πισωκίνητη Lamborghini Aventador;


Σε ένα σπορ και σούπερ αυτοκίνητο αυτό που πάντα θα προέχει δεν είναι μόνο οι επιδόσεις αλλά η ασφάλεια και πως αυτή η δύναμη ενός πολυκύλινδρου πανίσχυρου μοτέρ περνά στην άσφαλτο.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΝΙΚΟΣ ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ
  • 13/3/2018

Αυτό είναι και το ζήτημα στην περίπτωση της Aventador. Από την στιγμή που η Lamborghini διαθέτει την Huracan LP580-2 με κίνηση μόνο στον πίσω άξονα άρχισαν να ξεφυτρώνουν φήμες γύρω από μία ανάλογη έκδοση για την Aventador. Ωστόσο, ο Maurizio Reggiani, υπεύθυνος του τμήματος έρευνας και εξέλιξης της μάρκας, δήλωσε στο παρασκήνιο του σαλονιού της Γενεύης πως κάτι τέτοιο δεν προβλέπεται επειδή πολύ απλά ο V12 έχει τόση δύναμη που τίθενται θέματα ασφάλειας.

Όχι πως είναι εύκολο να κουμαντάρει κανείς τα 580 άλογα της πισωκίνητης Huracan (που διαθέτει τον V10 του επίσης πισωκίνητου Audi R8 RWS), αλλά φανταστείτε τι έχει να γίνει με τον μεγαλύτερο «ταύρο» που έχει η Lamborghini και την 12-κύλινδρη μπάντα. Επίσης, ο Reggiani επιβεβαιώνει πως ο επίλογος της Aventador θα έχει και πάλι τετρακίνηση, ενώ πρόσφατα έγινε γνωστό πως το αεροδυναμικό πακέτο ALA θα ανήκει μόνο στην Huracan Performante.

Έτσι, η τελευταία μεγάλη εκδοχή της Aventador -που θα δούμε προτού κάνει τον κύκλο της και ακολουθήσει σε 1-2 χρόνια ο διάδοχό της- πιθανότατα θα είναι η SVJ που θα αποδίδει πάνω από 800 άλογα. Άμεσος στόχος της νέας ναυαρχίδας της Lamborghini θα είναι η SVJ να είναι ταχύτερη ακόμη και από την Ferrari 812 Superfast, ενώ υπάρχουν βλέψεις και για έκδοση πίστας απέναντι στις LaFerrari FXX K Evo, Aston Martin Vulcan και τη νέα McLaren Senna GTR. Αυτά σε μια εποχή που οι Ιταλοί έχουν ήδη ξεκινήσει το λανσάρισμα του πρώτου τους SUV στην ιστορία της μάρκας, της γνωστής Urus.