CAR AND DRIVER ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ
GP ΙΣΠΑΝΙΑΣ

GP Iσπανίας: Hamilton και Mercedes δείχνουν τα δόντια τους. 13/5

  • img
  • img
  • img
  • img
  • img

Μετά από τα πρώτα "εισαγωγικά" Γκραν Πρι, όπου πολλά νέα πράγματα δοκιμάζονται, ο αγώνας της Ισπανίας, είναι ουσιαστικά ο πρώτος που δείχνει την πραγματική δυναμική των ομάδων, και πολλά από όσα θα έρθουν μέσα στη χρονιά. Και σ' αυτόν τον αγώνα, η Mercedes έδειξε ότι είναι έτοιμη να αντιμετωπίσει την πρόκληση της πολύ δυνατής φέτος Ferrari, η οποία όχι μόνο να έχει κλείσει την ψαλίδα, αλλά να χτυπά στα ίσια την Μercedes.

Στην Ισπανία πάντως οι Γερμανοί επέστρεψαν στην τυπική εικόνα που γνωρίζουμε τα τελευταία χρόνια, με τον Lewis Hamilton να παίρνει μια πειστική νίκη, χωρίς να απειληθεί έστω και μία στιγμή. O αγώνας ξεκίνησε επεισοδιακά με τους Grosjean, Gasly, Hulkenberg να μπλέκουν σε ένα ατύχημα, με αποτέλεσμα να για 8  γύρους το safety car και να αλλάξει την "ψυχολογία" του αγώνα. 

Στον 25ο γύρο ο Raikkonen εγκατέλειψε από κάποια βλάβη στον κινητήρ αφήνοντας ελεύθερο (ας ευχηθούμε να μη πρόκειται για την αρχή δεινών για την αξιοπιστία της Ferrari) το πεδίο στον Lewis Hamilton να κινηθεί στον δικό του ρυθμό, που ούτως ή άλλως ήταν εξαιρετικός από την αρχή έως και το πέσιμο της καρό σημαίας. 

Η απόδοση της W09 φαίνεται να έχει βελτιωθεί σημαντικά, αν και πολλοί το αποδίδουν στη νέα σύσταση της μαλακής γόμας, η οποία φαίνεται ότι δεν ταλαιπωρείται τόσοαπό το γερμανικό μονοθέσιο όπως στους πρώτους αγώνες της χρονιάς.

Στην δεύτερη θέση η άλλη Mercedes με τον Bottas, o οποίος για άλλη μια φορά οδήγησε με ουσιαστικό τρόπο, αποφεύγοντας λάθη και υπερβολές, κερδίζοντας πολύτιμους πόντους για τον ίδιο όσο και για την ομάδα του. Στην τρίτη θέση μετά από έναν ακόμα επεισοδιακό αγώνα ο Verstappen με την Red Bull, ο οποίος από τον 43ο γύρο έτρεχε με σπασμένη αεροτομή.

Τελικά, κατάφερε έστω και "τραυματισμένος" να τερματίσει εμπρός από τον Vettel, o οποίος βρέθηκε στην τέταρτη θέση, ύστερα και από μία ανεξήγητη απόφαση της ομάδας να τον βάλει για αλλαγή ελαστικών, την στιγμή που όλοι υπέθεταν ότι θα μπορούσε να τελειώσει τον αώνα με αυτά που είχε.

Στις πιο πίσω θέσεις τερμάτισαν ο πολύ καλός Ricciardo (έκανε συχνά ρεκόρ γύρου), ο Magnussen, o Sainz, o Alonso, o Perez ενώ την δεκάδα έκλεισε ο Leclerc. 

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ