Η Aston Martin Valkyrie Pro θα είναι ακόμα πιο ακραία!


Η έκδοση για χρήση σε πίστα θα κάνει τα υπόλοιπα hypercars να μοιάζουν με απλά καθημερινά αυτοκίνητα ενώ θα είναι ότι πιο κοντινό μπορεί να αγοράσει κανείς για να έχει την αίσθηση μιας Formula 1.
 

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΤΡΙΤΑΡΗΣ, ΦΩΤΟ: ΑSTON MARTIN
  • 11/8/2018

Μπορεί ακόμα να μην έχει ξεκινήσει η παραγωγή της (αν και έχουν ήδη πωληθεί όλες), όμως η Aston Martin Valkyrie έχει ήδη δημιουργήσει τον δικό της μύθο. Έναν μύθο που έρχεται να ενισχύσει ακόμα περισσότερο η ίδια η εταιρία, καθώς σε πρόσφατη συνέντευξη, ειπώθηκε ότι δεν έχουν εξαντληθεί όλα τα περιθώρια εξέλιξης και ακόμα δεν έχουμε δει τίποτα.

Οι αρχικές προδιαγραφές από την εταιρία για την πισταδόρικη έκδοση Valkyrie Pro έκαναν λόγο για 1000 κιλά κάθετης δύναμη με βάρος του αυτοκινήτου στα 1.000 κιλά. Νούμερα πραγματικά έξω από τα δεδομένα των αυτοκινήτων παραγωγής που αγγίζουν εκείνα των αυτοκινήτων του WEC. 

Όμως ο τεχνικός διευθυντής της Red Bull, o πολύς Andrian Newey σε δηλώσεις του άφησε να εννοηθεί ότι η συγκεκριμένη τιμή για την κάθετη αεροδυναμική δύναμη μπορεί να βελτιωθεί κι άλλο. Κάτι που φέρνει ξανά στην επιφάνεια προηγούμενες αναφορές ότι το downforce μπορεί να φθάσει έως και το απίστευτο νούμερο των 1.814 κιλών!

Πέρα από τις μοναδικές επιδόσεις της στην αεροδυναμική, το αυτοκίνητο της Αston Martin θα κινείται από έναν ατμοσφαιρικό V12 στα 6,5 λίτρα, που σε συνδυασμό με έναν ηλεκτροκινητήρα θα φθάνει τα 1.100 άλογα. Σε συνδυασμό με το αεροδυναμικό πακέτο και το χαμηλό βάρος, είναι σίγουρο ότι θα φέρει σε πολύ δύσκολη θέση την Porsche  919 Hybrid και το ρεκόρ της στο Nurburgring.

H επιλογή του V12 έχει σχολιαστεί ποικιλοτρόπως, με τον Newey να δηλώνει ότι αρχικά κοιτούσαν για έναν V6, όμως με την προσθήκη των intercoolers και των διαφόρων εξαρτημάτων, το πλεονέκτημα σε βάρος εξανεμιζόταν. Την ίδια στιγμή ένας V12 έχει λιγότερους κραδασμούς και λειτουργεί πολύ καλύτερα -λόγω μεγέθους- ως δομικό στοιχείο του πλαισίου και των αναρτήσεων.

Η "αγωνιστική" έκδοση Valkyrie Pro θα βγει στην "παραγωγή" μέσα στο 2020 σε πολύ περιορισμένο αριθμό αυτοκινήτων, λίγους μήνες μετά την πολυαναμενόμενη εμφάνιση της "απλής" Valkyrie στο κοινό, στα μέσα του 2019.