Η BMW διευρύνει τη χρήση διπλών turbo στους κινητήρες πετρελαίου


Οι κινητήρες της BMW μπορεί να ονομάζονται TwinPower αλλά αυτό δε σημαίνει πως έχουν όλοι δύο turbo. Στους diesel της μάρκας αυτό ισχύει μέχρι στιγμής μόνο για το τετρακύλινδρο σύνολο που κινεί τις εκδόσεις με τον κωδικό 25d, που από 2.000 cc αποδίδει 231 PS, ενώ πλέον θα επεκταθεί και στις επίσης δίλιτρες 18d και 20d.

  • 21/11/2017

Οι οποίες θα αποκτήσουν και δεύτερο υπερσυμπιεστή, προκειμένου να βελτιωθούν τα χαρακτηριστικά απόδοσή τους και φυσικά να περιοριστούν οι εκπομπές ρύπων τους -θα είναι σύμφωνοι με τις προδιαγραφές Euro 6c. Οι καινούργιοι κινητήρες με τον εσωτερικό κωδικό B37TU1, δεν θα έχουν μεγαλύτερη απόδοση, θα παραμείνουν δηλαδή στα 150 και 190 PS αντίστοιχα, αλλά θα είναι ακόμα πιο ελαστικοί από χαμηλά και πιο οικονομικοί, ενώ βελτιωμένοι θα είναι και σε ό,τι αφορά το επίπεδο θορύβου τους.

Από πλευράς τεχνολογίας η BMW χρησιμοποιεί στους κινητήρες της ένα turbo μεταβλητής γεωμετρίας για τις χαμηλές rpm και ένα σταθερής για τις πιο υψηλές, ενώ γενικά η λύση της διπλής υπερτροφοδότησης χρησιμοποιείται και από άλλους κατασκευαστές και σε μικρότερα κυβικά. Κινητήρες πετρελαίου twin turbo έχουν για παράδειγμα η Renault, η Nissan και η Honda στα 1.600 cc.