H BMW σκέφτεται και προσθιοκίνητα μοντέλα Μ


Τα μοντέλα Μ με την κίνηση μπροστά θα είναι πιο φτηνά και κατά συνέπεια ιδιαίτερα σημαντικά από εμπορικής άποψης.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΝΙΚΟΣ ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ
  • 23/7/2018

Ποτέ μη λες ποτέ, οπότε από τη στιγμή που η M5 έγινε τετρακίνητη γιατί να μην εμφανιστούν και προσθιοκίνητα μοντέλα M; Κάτι τέτοιο πάντως άφησε να εννοηθεί ο Frank Van Meel στην επίσημη παρουσίαση των M2 και M5 Competition. Πάντως αν αυτό γίνει πραγματικότητα δεν θα πρόκειται για καθαρόαιμα μοντέλα M αλλά για τα M Performance που βρίσκονται μερικά κλικ πιο χαμηλά.

Ο Van Meel χαρακτήρισε τα προσθιοκίνητα Μ ως μεγάλη πρόκληση για τους μηχανικούς της μάρκας, καθώς θα πρέπει να εξασφαλιστεί αυτή η σπορ αίσθηση που κακά τα ψέματα ταιριάζει πιο καλά και φυσικά είναι και πιο εύκολο να επιτευχθεί με την πίσω κίνηση. Παράλληλα δεν παράλειψε να αναφέρει πως το όλο ζήτημα παρουσιάζει μεγάλο ενδιαφέρον, μιας και στην ουσία θα πρόκειται για τα βασικό και οικονομικά πιο προσιτά μοντέλα της γκάμας των Μ.

Φυσικά το ενδιαφέρον γίνεται ακόμα πιο μεγάλο αν λάβει κανείς υπόψη του πως η επομένη σειρά 1, που θα βασίζεται στο καινούργιο πλαίσιο με την επωνυμία FAAR θα είναι προσθιοκίνητη. Στο πλαίσιο αυτό θα βασίζονται και οι επόμενες γενιές των 2 Active και Gran Tourer, η διάδοχος της X1 καθώς και ένα μικρό ηλεκτρικό SUV.