Η Continental χαράζει νέο δρόμο για το μέλλον της


Μια από τις πιο μεγάλες και σημαντικές ανακατατάξεις της ιστορίας του αποφάσισε o τεχνολογικός κολοσσός Continental. Με αυτόν τον τρόπο, ο Όμιλος θα συνεχίσει να αναπτύσσεται με ταχύ ρυθμό με στόχο την επέκταση σε νέους τομείς της βιομηχανίας της αυτοκίνησης.

  • 11/9/2018

Η ανακατάταξη περιλαμβάνει τη δημιουργία μιας εταιρικής δομής Συμμετοχών, με το όνομα “Continental AG”, που θα λειτουργεί κάτω από την ομπρέλα του νέου εμπορικού σήματος, “Continental Group”. Η δομή αυτή θα υποστηρίζεται από τρεις ισχυρούς επιχειρησιακούς τομείς: τον τομέα “Continental Rubber” (ελαστικά), τον τομέα “Continental Automotive” (αυτοκινητοβιομηχανία) και τον τομέα “Powertrain” (συστήματα κινητήρα και μετάδοσης και μετάδοσης ισχύος). Η νέα δομή και τα νέα ονόματα θα ισχύσουν από το 2020, αφού προηγηθεί ή έγκριση του Εποπτικού Συμβουλίου της Continental AG, όπως και η μετάβαση του Τμήματος “Powertrain” σε μια ανεξάρτητη νομική οντότητα, με νέο εταιρικό όνομα και Διοίκηση, μέχρι τις αρχές του 2019. Το Τμήμα “Powertrain” θα παραμείνει υπεύθυνο για όλες τις μελλοντικές του δραστηριότητες, που περιλαμβάνουν και τρέχοντα projects, όπως τα υβριδικά και ηλεκτρικά συστήματα μετάδοσης, οι τεχνολογίες μπαταριών και τα συστήματα κινητήρων εσωτερικής καύσης. 

Επιπλέον, τα υπάρχοντα Τμήματα “Chassis & Safety” (Πλαίσια /Σασί και Ασφάλεια) και “Interior” (Εσωτερικό Οχημάτων) θα αναδιοργανωθούν, από το 2020.  Θα εξελιχθούν σε δύο επιχειρησιακούς τομείς, με τα νέα ονόματα “Autonomous Driving Technologies” (Τεχνολογίες Αυτόνομης Οδήγησης) και “Vehicle Networking Technologies” (Τεχνολογίες Διασύνδεσης Οχημάτων). Και οι δύο τομείς θα υποστηριχθούν από ένα νέο Κέντρο Έρευνας και Ανάπτυξης (Automotive Research and Development function). Ο τομέας “Autonomous Driving Technologies” θα συμπεριλάβει την αυτόματη και αυτοματοποιημένη οδήγηση, αλλά και άλλες λειτουργίες των σασί, όπως η ηλεκτρονική και υδραυλική πέδηση, ο έλεγχος ευστάθειας και πλαισίων και η ηλεκτρονική αερο-ανάρτηση. Ο τομέας “Vehicle Networking Technologies” θα ασχοληθεί με την εσωτερική, αλλά και την εξωτερική διασύνδεση οχημάτων με άλλα οχήματα και με τις υποδομές κυκλοφορίας.

Τα δύο υπάρχοντα Τμήματα Ελαστικών (“Tire Technologies” στο μέλλον) και η ContiTech θα διατηρήσουν την ανεξάρτητη οργανωτική τους δομή. Τα Τμήματα αυτά θα συνεχίσουν να εξειδικεύονται στην ανάπτυξη τεχνολογιών για προϊόντα που βασίζονται στο καουτσούκ και τα πλαστικά. Αυτός ο επιχειρησιακός τομέας, που αποτελεί, εδώ και 147 χρόνια, τον πυρήνα και τις «ρίζες» της εταιρείας στο Ανόβερο, θα παραμείνει στην ιδιοκτησία της Continental.