H Renault ανακοίνωσε ένα νέο Energy TCE κινητήρα στα 1,33 lt


Ο νέος turbo βενζινοκινητήρας που έχει εξελιχθεί σε συνεργασία με την Daimler (για τα προσθιοκίνητα μοντέλα και πιθανότατα θα τον δούμε στη νέα A-Class), αρχικά θα τοποθετηθεί στα νέα Scenic και Grand Scenic και αργότερα σε άλλα μοντέλα του γαλλικού μοντέλου.

  • 8/12/2017

KEIMENO: ΝΙΚΟΣ ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ

Με χωρητικότητα 1.300 cc η νέα τετρακύλινδρη σειρά downsizing κινητήρων με την κωδική ονομασία HR13 διαθέτει μια σειρά προηγμένων τεχνολογιών, όπως μία ειδική επένδυση στους κυλίνδρους για μείωση των τριβών και βελτιστοποίηση της απαγωγής θερμότητας. Ο νέος κινητήρας ξεχωρίζει τόσο για την απόδοση, όσο και τα χαρακτηριστικά λειτουργίας και έχει τρεις εκδόσεις ισχύος από 115 έως και 160 PS.

H βασική TCe 115 έχει ισχύ 115 PS/4.500 rpm και ροπή 220 Nm από τις 1.500 rpm, ενώ η Energy 140 αποδίδει 140 PS/5.000 rpm και 240 Nm από τις 1.600 rpm. H ροπή διαφοροποιείται ελαφρώς στην περίπτωση που πέρα από το μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων υπάρχει το αυτόματο EDC-7 διπλού συμπλέκτη. Για παράδειγμα η έκδοση TCe 160 έχει 10 Nm επιπλέον (συνολικά 270 από τις 1.800 rpm) στην έκδοση με το EDC όταν η ισχύ είναι ίδια (και με μηχανικό κιβώτιο) στους 160 P/5.500 rpm.

Εδώ να πούμε πως η πίεση του συστήματος άμεσου ψεκασμού φτάνει τα 250 bar, όταν ο σχεδιασμός του θαλάμου καύσης και το διπλό σύστημα μεταβλητού χρονισμού προσφέρουν κορυφαία ελαστικότητα τόσο στις χαμηλές όσο και τις μεσαίες στροφές, με παράλληλα εξαιρετικά χαμηλή κατανάλωση καυσίμου. Η αξιοπιστία του συνόλου έχει εξασφαλιστεί από τις εξελιγμένες μεθόδους παραγωγής που εφαρμόζει η Renault, αλλά και από τις εντατικές δοκιμές του νέου κινητήρα που ξεπέρασαν τις 40.000 ώρες.