Οι δύο εταιρείες προγραμματίζουν ένα στόλο ηλεκτροκίνητων οχημάτων που θα εξυπηρετεί τις ανάγκες της Uber στο Δελχί και στην Χαϊντεραμπάντ, προκειμένου να μην επιβαρυνθεί και άλλο η ατμοσφαιρική ρύπανση, που στις ινδικές μεγαλουπόλεις -ακριβώς όπως και στις κινεζικές- έχει φτάσει σε ενοχλητικά επίπεδα. Τα οποία είναι επιβαρυντικά και για την ανθρώπινη υγεία.
Τα ηλεκτρικά μοντέλα, που σύμφωνα με τη Mahindra και για την αρχή «θα παραδοθούν σε εκατοντάδες», έχουν εξελιχθεί από τα αντίστοιχα με κινητήρες εσωτερικής καύσης της ινδικής εταιρείας, με το μεγαλύτερο από αυτά να βασίζεται στο Dacia Logan της τελευταίας γενιάς.
Ο οδηγοί της Uber θα έχουν τη δυνατότητα να τα αποκτήσουν με σημαντικές εκπτώσεις, σε συνδυασμό με ελκυστικά πακέτα ασφάλισης και συντήρησης, ενώ το πλάνο περιλαμβάνει επέκταση της συγκεκριμένης δραστηριότητας και σε άλλες ινδικές πόλεις. Η Mahindra δραστηριοποιείται και σε κάποιες ευρωπαϊκές χώρες, ενώ στον όμιλό της ανήκει και η SsangYong.