Mε 9τάχυτο κιβώτιο το diesel Ηonda Civic i-DTEC


Η Honda επιμένει να δίνει ψήφο εμπιστοσύνης στους diesel κινητήρες εφοδιάζοντας με ένα πολύ σύγχρονο 9τάχυτο κιβώτιο το Civic.
 

  • 28/7/2018

Αν και απών από την γκάμα των CRV ο κινητήρας diesel παραμένει μία επιλογή στην γκάμα των Civic, με την εταιρία μάλιστα να τον εφοδιάζει με αυτόματο κιβώτιο 9 σχέσεων. Πρόκειται για το κιβώτιο της ZF που συναντάμε και σε άλλα μοντέλα της αγοράς, όμως η Honda έχει κάνει τις δικές της ρυθμίσεις, με στόχο την μέγιστη δυνατή οικονομία και τις εκπομπές ρύπων.

Είναι χαρακτηριστικό ότι η εταιρία ανακοινώνει μέση κατανάλωση 4,1 l/100 km και 109 gr/100 km διοξειδίου του άνθρακα με βάση το νέο κύκλο δοκιμών WLTP. 

Ο ανανεωμένος 1.6άρης diesel της εταιρίας είναι σημαντικά αναβαθμισμένος σε σχέση με τον προηγούμενο αντίστοιχο της εταιρίας, έχοντας μεταξύ άλλων ειδική επίστρωση μέσα στους κυλίνδρους για μειωμένες τριβές όπως και μία νέας σχεδίασης συμπιεστή στο turbo που μειώνει τις απώλειες σε ενέργεια.

Το νέο κιβώτιο είναι έτσι σεταρισμένο ώστε να αντιλαμβάνεται τις συνθήκες οδήγησης και έχει την ικανότητα ανάλογα με την πίεση στο γκάζι να κατεβάζει πολλές ταχύτητες μαζί. Παράλληλα επιτρέπει το μεγαλύτερο"άπλωμα" της παροχής ισχύος, με τις τελευταίες σχέσεις να χρησιμεύουν ως overdrive εξασφαλίζοντας ησυχία στο σαλόνι και οικονομία σε καύσιμο.

Το κιβώτιο αυτό θα τοποθετηθεί στο 1.600άρι Civic με τους 120 ίππους τόσο στην hatchback όσο και στην τετράθυρη έκδοση. Στην χώρα μας θα είναι διαθέσιμο προς τα τέλη της χρονιάς.