Νissan Generation N: Προτεραιότητα στη νεολαία!


Σε εκδήλωση που διοργανώθηκε στις κεντρικές εγκαταστάσεις της Nissan Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε, οι 10 νικητές του GENERATIOΝ N παρέλαβαν το βραβείο τους, ένα τελευταίο μοντέλο της Nissan για έναν ολόκληρο χρόνο! 

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΣΩΤΗΡΗΣ ΠΑΠΑΔΗΜΑΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: NISSAN
  • 21/6/2018

Με την καμπάνια GENERATION N, η Nissan αποφάσισε να στηρίξει ανθρώπους, οι οποίοι παρά το νεαρό της ηλικίας τους έχουν ήδη καταφέρει να ξεχωρίσουν για τις καινοτόμες ιδέες και πράξεις τους. Κάνοντας πράξη το σλόγκαν της εταιρείας “Innovation that Excites” (Καινοτομία που ενθουσιάζει), η καμπάνια GENERATION N αποτελεί μια προσπάθεια ανάδειξης και επιβράβευσης ανθρώπων ή ομάδων, που μέσα σε ένα δύσκολο περιβάλλον, καταφέρνουν να ενθουσιάζουν, να καινοτομούν και να διακρίνονται τόσο στην Ελλάδα, όσο και στο εξωτερικό.

Για την ιστορία, επιλέχθηκαν 19 ξεχωριστοί εκπρόσωποι της GENERATION N, των οποίων οι μοναδικές δράσεις παρουσιάζονται μέσα από τη διαδικτυακή πλατφόρμα www.nissangenerationn.gr. Νέοι άνθρωποι που διακρίνονται για το έργο τους σε τομείς όπως η επιχειρηματικότητα, οι φυσικές επιστήμες, η ιατρική, η μηχανολογία, η κοινωνική προσφορά, ο αθλητισμός κ.ά.

Μέσα από 19 σύντομα video οι πρωταγωνιστές της καμπάνιας παρουσιάζουν το αντικείμενο και το όραμά τους καλώντας το κοινό να τους στηρίξει με την ψήφο τους. Το κοινό κλήθηκε να επισκεφθεί το www.nissangenerationn.gr και να ψηφίσει εκείνους που θέλει να κερδίσουν, με τη Nissan Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε. να επιβραβεύει τους 10 πρώτους, δίνοντάς τους από ένα μοντέλο Nissan για έναν ολόκληρο χρόνο.

Νικητής ήταν ο Δημήτρης Χατζής, που δημιούργησε το “Troopy”, ένα ρομπότ με δεξιότητες ανάλογες του ανθρώπου! Στη 2η θέση βρέθηκε η “Typhoon Moto Racing”, μια ομάδα φοιτητών, η οποία ασχολείται με τη μελέτη και την κατασκευή αγωνιστικών μοτοσικλετών. Την 3άδα συμπλήρωσε η ομάδα «ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ» του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου, που παρουσίασε το αεροδυναμικό ηλεκτροκίνητο όχημα «Πυρφόρος».