Ο πρώτος κινητήρας στον κόσμο με μεταβλητή συμπίεση!


Η Infiniti έχει έτοιμο τον επαναστατικό κινητήρα εσωτερικής καύσης με μεταβλητή σχέση συμπίεσης ο οποίος θα κάνει το ντεμπούτο του στο Παρίσι στο τέλος Σεπτεμβρίου.

  • 23/8/2016

H Infiniti αποκάλυψε τον πρώτο κινητήρα στον κόσμο με μεταβλητή σχέση συμπίεσης ο οποίος θεωρείται από τους περισσότερους ειδικούς ως ο πιο προηγμένος κινητήρας εσωτερική καύσης που έχει παρουσιαστεί ποτέ!

ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΘΕΟΧΑΡΗΣ

Με την ονομασία VC-T (Variable Compression-Turbo), η εξέλιξή του έχει ξεκινήσει από το 1998! Θα κάνει το ντεμπούτο του στο Παρίσι στις 29 Σεπτεμβρίου και θα μπει κάτω από το καπό του νέου Infiniti GX80, ενώ θα αντικαταστήσει τον V6 3,5 λίτρων της εταιρίας.

Η χωρητικότητά του αγγίζει τα δύο λίτρα, ενώ συνδυάζεται με turbo. Η απόδοση του 2.0 VC-T κινητήρα αγγίζει τους 270 ίππους και τα 400 Nm ροπής. Το πιο σημαντικό στοιχείο όμως είναι ότι είναι σχεδόν 27% πιο οικονομικός από πλευράς κατανάλωσης βενζίνης από έναν αντίστοιχο συμβατικό κινητήρα βενζίνης. Είναι δηλαδή τόσο οικονομικός όσο ένας turbo diesel 2.0 λίτρων.

Η καρδιά της τεχνολογίας του κινητήρα έχει να κάνει με την ικανότητα του να αλλάζει το ύψος της διαδρομής των πιστονιών αναλόγως με τις ανάγκες και το φορτίο. Αυτό σημαίνει βεβαίως όχι μόνο ότι μπορεί να αλλάζει την σχέση συμπίεση που σύμφωνα με τη θυγατρική της Nissan μπορεί να φτάσει από το 8:1 έως το 14:1, αλλά και την χωρητικότητά του. Η Infiniti υπόσχεται μάλιστα ότι θα διαθέτει ανάλογα χαρακτηριστικά λειτουργίας με τον V6 που αντικαθιστά και θα είναι και εξαιρετικά ομαλός σε λειτουργία, ενώ είναι και πιο ελαφρύς και compact συγκριτικά με έναν αντίστοιχο 4κύλινδρο.

Περισσότερες λεπτομέρειες για τον επαναστατικό αυτό κινητήρα θα ξέρουμε στο Paris Motor Show 2016 στις 29 Σεπτεμβρίου.