Οι Porsche θα διατηρήσουν το τιμόνι τους, όσο περισσότερο γίνεται...


Ένα από τα ερωτήματα που τίθεται σε σχέση με την εποχή της αυτόνομης οδήγησης που έρχεται είναι και το πώς θα κινηθούν οι κατασκευαστές σπορ αυτοκινήτων, οι οποίοι στηρίζονται σε πολύ μεγάλο βαθμό στο fun to drive που προσφέρουν τα αυτοκίνητά τους.

  • 4/12/2017

Σε ότι αφορά την Porsche, που είναι από τις παραδοσιακούς εκπροσώπους της κλάσης, είναι δεδομένο, κατά τον αντιπρόεδρο του διοικητικού της συμβουλίου Lutz Metschke, πως θα διατηρήσουν το τιμόνι τους για πολλά χρόνια ακόμα. Στην πράξη αυτό σημαίνει πως ο οδηγός θα μπορεί να ελέγχει αυτός το αυτοκίνητο όταν το θελήσει αλλά και να εκμεταλλεύεται τις δυνατότητες της αυτόνομης οδήγησης σε περιπτώσεις που έτσι και αλλιώς δεν προσφέρουν οδηγικές συγκινήσεις. Π.χ. στο μποτιλιάρισμα ή στο παρκάρισμα.

Επίσης θα υπάρχουν διαφορές μεταξύ των μοντέλων της εταιρείας σε ότι αφορά το εύρος των δυνατοτήτων της αυτόνομης οδήγησης. Θα είναι δηλαδή περισσότερες σε μοντέλα σαν την Panamera και την Cayenne και λιγότερες στην 911. Ήδη από του χρόνου θα είναι διαθέσιμο το InnoDrive, το ημιαυτόνομο σύστημα της μάρκας, ενώ η πραγματική εξέλιξη θα σημειωθεί προς τα τέλη της δεκαετίας με την παρουσίαση της Mission E.

Παράλληλα ο Metschke είπε πως στα σχέδια της Porsche και στην ευρύτερη λογική της αυτόνομης οδήγησης περιλαμβάνεται και η παροχή «πακέτων» on demand. Για παράδειγμα ένα «πακέτο» αύξησης της απόδοσης κατά μερικούς ίππους, που το αυτοκίνητο θα το λαμβάνει μέσω διαδικτύου για να οδηγηθεί το Σαββατοκύριακο σε πίστα ή ένα «δυναμικής λειτουργίας των προβολέων», αν το πρόγραμμα του οδηγού περιλαμβάνει μεγάλες μετακινήσεις, το βράδυ.