ΤΕΥΧΟΣ ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2018
INFOCUS

Πετρελαιοκίνηση: Ναι ή όχι; (Poll) 13/12/2016

  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img

KEIMENO: ΝΙΚΟΣ ΜΕΡΤΕΚΗΣ

Η ελαφρότητα με την οποία αντιμετωπίζουμε τα πράγματα στη χώρα μας είναι παροιμιώδης και διαφαίνεται από τις ενέργειες οποιουδήποτε πολιτειακού άρχοντα σε όποια βαθμίδα και εάν βρίσκεται στο βωμό της δημιουργίας εντυπώσεων.

Στην Ελλάδα δεν χρειάζεται να είσαι... πρωθυπουργός για να νομίζεις ότι κυβερνάς μια άλλη χώρα, αρκεί και δήμαρχος για να ζεις την δική σου "εικονική πραγματικότητα".

Πιθανολογούμε ότι, ο κ. Γ. Καμίνης όταν σήκωσε το... λάβαρο της επανάστασης στα πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα κατά τη σύνοδο των δημάρχων του C40 στο Mexico City να θεώρησε και αυτός από την πλευρά του ότι δεν είναι δήμαρχος της Αθήνας, αλλά μια «άλλης» Αθήνας, μιας «κανονικής» ευρωπαϊκής πόλης, όπου όλα λειτουργούν στην εντέλεια για τον πολίτη.

ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΜΗΝ ΑΓΟΡΑΣΕΤΕ DIESEL ΙΧ

Ανεξάρτητα εάν με τον τρόπο αυτό ήθελε να εκφράσει τις οικολογικές του ευαισθησίες ή και ανησυχίες, η ουσία έχει να κάνει με το ίδιο το γεγονός.

Πώς δηλαδή μια δημοτική αρχή «ελαφρά τη καρδία» θα απαγορεύσει στον πολίτη να κυκλοφορεί με το υπερσύγχρονο diesel αυτοκίνητό του, όταν η ίδια η πολιτεία μόλις το 2011 όχι απλώς ήρε την ισχύουσα απαγόρευση για την πετρελαιοκίνηση (επιτρέπεται σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη για κινητήρες προδιαγραφών Euro 5 και Euro 6) αλλά έδωσε και κίνητρα! 

Δεν γνωρίζουμε τι κοινό μπορεί να έχει ο συμπαθής κατά τα λοιπά κ. Καμίνης με τους ομολόγους του στο Παρίσι, τη Μαδρίτη, αλλά και της Πόλης του Μεξικό, αλλά είμαστε σίγουροι ότι οι δύο πρώτοι (για το Μεξικό δεν είμαστε σίγουροι) τα περισσότερα προβλήματά τους τα έχουν λυμένα πριν σηκώσουν απαγορευτικό στα diesel έως το 2025. Το ίδιο σίγουροι είμαστε και για τις ευρωπαϊκές πόλεις που θα ακολουθήσουν…

< >