Βασισμένο στο γνωστό σασί του S5 αλλά με πολλές ενισχύσεις και βελτιώσεις σχεδόν σε κάθε σημείο το RS5 Sportback κάνει παγκόσμια πρεμιέρα στην αντίπερα όχθη του Ατλαντικού. Έτσι συμπληρώνεται η γραμμή ισχύος του A5 (κυκλοφορεί ήδη το RS5 Coupe στην Ευρώπη) με τον γνωστό twin-turbo τρίλιτρο V6 (για την ακρίβεια έχει χωρητικότητα 2,9 lt) που αποδίδει 450 PS και 600 Nm ροπής από τις 1.900 έως τις 5.000 rpm.
Στάνταρ είναι η τετρακίνηση με πισωκίνητα χαρακτηριστικά και κεντρικό ηλεκτρονικά ελεγχόμενο Torsen με δυνατότητα μεταφοράς της ροπής στον πίσω άξονα έως 70% και στον μπροστινό έως 85%. Γενικότερα το set-up της τετρακίνησης είναι έτσι στημένο ώστε να προβάλλει τα δυναμικά χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου, όπως και στο RS5 Coupe.
Προαιρετικά υπάρχει το Sport Differential με ανεξάρτητη κατανομή στον κάθε πίσω τροχό, ενώ την ροπή μεταφέρει αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων με μετατροπέα ροπής. Το απόβαρο δεν ξεπερνά τα 1.840 kg με την ανάρτηση να έχει πιο σφιχτά αμορτισέρ και ελατήρια και σε σχέση με το S5 Sportback να φέρνει 7 mm πιο κοντά το αμάξωμα στο έδαφος.
Ανάμεσα στην λίστα με τα πολλά προαιρετικά καλούδια υπάρχει και η ανάρτηση RS Sport που αποτελεί μέρος του συστήματος Dynamic Ride Control που επίσης περιλαμβάνει κεραμικά δισκόφρενα και ακόμη πιο σπορ ρύθμιση του τιμονιού. Η Audi Sport ανακοινώνει πως η επιτάχυνση από στάση για τα πρώτα 100 km/h διαρκεί 3,9 sec με την τελική ταχύτητα να περιορίζεται στα 250 km/h (στα 280 δίχως τον περιοριστή).