Σκηνικό διάλυσης παρουσιάζουν τα δημόσια ΚΤΕΟ


Χαοτική είναι η κατάσταση στον χώρο των δημόσιων ΚΤΕΟ παρά την απόφαση της κυβέρνησης το 2015 να ενεργοποιηθούν τα κλειστά κέντρα και να αξιοποιηθεί εξοπλισμός που ξεπερνούσε τα 2 εκατ. ευρώ.

  • 14/8/2016

Και αυτό, τη στιγμή που περισσότερα από 1,5 εκατ. οχήματα παραμένουν ανασφάλιστα και χωρίς να έχουν περάσει τεχνικό έλεγχο.

Εντύπωση προκαλεί το γεγονός ότι ολόκληρες περιοχές της χώρας είναι χωρίς ιδιωτικό ή δημόσιο ΚΤΕΟ αλλά και χωρίς κινητή μονάδα τεχνικού ελέγχου με τις νομαρχίες να αναγκάζονται να δίνουν ακόμα και εξάμηνη παράταση ελπίζοντας να ομαλοποιηθεί η κατάσταση.

Την ίδια στιγμή το υπουργείο Οικονομικών πιέζει ασφυκτικά τις αρμόδιες υπηρεσίες του υπουργείου Υποδομών για τις «λίστες» με τα οχήματα που δεν είναι «νόμιμα» για  να ξεκινήσει τις αποστολές των «τσουχτερών» προστίμων.

Δραματική εικόνα

Εντύπωση προκαλούν τα στοιχεία που αποκαλύπτει η Ετήσια Έκθεση 2015 της Γενικής Επιθεωρήτριας δημόσιας διοίκησης, στο πλαίσιο διερεύνησης της καταγγελίας του Πανελληνίου Συλλόγου Ιδιοκτητών Ιδιωτικών ΚΤΕΟ για τον έλεγχο της προμήθειας και εγκατάστασης εξοπλισμού και λογισμικού αυτομάτων γραμμών ελέγχου στα δημόσια ΚΤΕΟ, στο πλαίσιο της σύμβασης 6115/2009 και των τροποποιήσεων αυτής.

Όπως αναφέρει το 55% των δημόσιων ΚΤΕΟ της χώρας παραμένει αδρανοποιημένο και με αναξιοποίητο εξοπλισμό, ύψους περίπου 1.915.479  ευρώ, που αγγίζει το ποσοστό του 63% στις γραμμές ελέγχου των φορτηγών και του 58% αντιστοίχως, στις γραμμές των επιβατικών.

Διαβάστε αναλυτικό ρεπορτάζ στο ΗΜΕΡΗΣΙΑ.gr.