Σκοπός της είναι αφενός να γίνουν τα ηλεκτρικά μοντέλα πιο γνωστά στο ευρύ κοινό και αφετέρου να τεθεί επικεφαλής της ηλεκτροκίνησης μεταξύ των γερμανικών αυτοκινητοβιομηχανιών. Κι όλα αυτά μέσω της “I” υπομπράντας.
Σύμφωνα με την κατασκευάστρια εταιρεία «και τα δύο μοντέλα θα έχουν ιδιαίτερα ανταγωνιστικές τιμές». Είναι κι αυτός ένας λόγος για να πρωταγωνιστήσουν καθώς σύμφωνα με τα μέχρι τώρα δεδομένα, το 2020 η αγορά θα σφύζει από ηλεκτρικά αυτοκίνητα.
Στο Παρίσι είδαμε, άλλωστε, και την υπομπράντα της Mercedes με το όνομα “EQ” που θα στεγάσει μια σειρά οχημάτων με μπαταρία ενώ η Volkswagen ανακοίνωσε πως θα παρουσιάσει 30 ηλεκτρικά μοντέλα (μαζί με αυτά της Audi) μέχρι το 2025.
Ο κόσμος βέβαια δεν παύει να ανησυχεί τόσο για την αξιοπιστία των αυτοκινήτων αυτών όσο και για την αυτονομία ή το κόστος τους. «Θα μπορούσαμε να κινηθούμε πιο γρήγορα αλλά προτιμάμε να τελειοποιήσουμε τις τεχνολογίες που αφορούν στην αυτονομία ή στις μπαταρίες» δήλωσε ο Χάραλντ Krueger, επικεφαλής του γκρούπ. «Σεβόμαστε τους λάτρεις των αυτοκινήτων μας και μόνο όταν είμαστε σίγουροι για τη δουλειά μας θα προχωρήσουμε στην παραγωγή κάποιων μοντέλων. Διαφορετικά δεν έχουν λόγο ύπαρξης» συνέχισε.