ΚΕΙΜΕΝΟ: ΝΙΚΟΣ ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ, ΦΩΤΟ: ΑΡΧΕΙΟ
Φυσικά τα στελέχη της ιαπωνικής εταιρείας πολυτελείας, ειδικά στην αμερικάνικη αγορά, θέλουν να εκμεταλλευτούν αυτό το μεγάλο ενδιαφέρον και πιέζουν όσο και όπως μπορούν προκειμένου το LF-1 των πέντε μέτρων να βρει το δρόμο προς την κανονική παραγωγή.
Σε ένα τέτοιο ενδεχόμενο η θέση του θα ήταν στην κορυφή της γκάμας, πάνω από τα NX και RX, σε μια κατηγορίας δηλαδή που η εταιρεία ουσιαστικά απουσιάζει. Με την έκδοση παραγωγής του LF-1 θα υπήρχε ένα μοντέλο που θα μπορούσε να αντιπαρατεθεί με το Audi Q7 ή με την Mercedes GLS.
Σε αυτό θα το βοηθούσε σίγουρα η διατήρηση τόσο της αίσθησης κουπέ από το αμάξωμά του όσο και των χαρακτηριστικών λεπτομερειών, όπως είναι οι έντονες ακμές και οι προβολείς του concept.
Και μπορεί για τα μηχανικά μέρη να μην υπάρχουν μέχρι στιγμής κάποιες ενδείξεις αλλά είναι βέβαιο πως το κορυφαίο υβριδικό σύστημα πρόωσης της μάρκας θα είναι μια από τις διαθέσιμες επιλογές.