Τι αποκαλύπτει η πραγματογνωμοσύνη για το τραγικό δυστύχημα στην Αθηνών - Λαμίας


Μεσημέρι Κυριακής, 26 Φεβρουαρίου. Ο Γιώργος Βακάκης και ο Ανδρέας Γεωργακόπουλος, φίλοι από μικρά παιδιά, ταξιδεύουν στην εθνική οδό Αθηνών - Λαμίας. 

  • 20/3/2017

Εχουν ξεκινήσει από την Κηφισιά και εν όψει του τριημέρου των Αποκριών κατευθύνονται στην Αράχωβα. Επιβαίνουν σε μία μαύρη Πόρσε, ιδιοκτησίας του Απόστολου Βακάκη, πατέρα του 24χρονου οδηγού.

Στο 75ο χιλιόμετρο της εθνικής οδού, σημείο γνωστό και ως «ευθεία της Θήβας», ο νεαρός οδηγός κινείται με ταχύτητα που ξεπερνάει τα 260 χλμ./ώρα. Την ίδια στιγμή, λίγα χιλιόμετρα πιο κάτω, ο Υπάτιος Πατμανόγλου έχει σταματήσει στο πάρκινγκ της εθνικής.

Σύμφωνα με το βίντεο από τις κάμερες ασφαλείας, στις 15:47:31 ο Υπάτιος ανοίγει την πόρτα του αυτοκινήτου του και κατευθύνεται προς τα αποχωρητήρια. Εννέα δευτερόλεπτα μετά και συγκεκριμένα στις 15:47:40, ο Υπάτιος έχει μπει στο κτίριο. Μέσα στο αμάξι του, ένα γκρι Χόντα, βρίσκεται η 33χρονη σύζυγος και ο 3 ετών γιος του.

Εξι δευτερόλεπτα μετά, η κάμερα «πιάνει» τη μαύρη Πόρσε να ξεκινάει περιδίνηση κινούμενη εκτός ελέγχου και με τεράστια ταχύτητα, με το ουραίο τμήμα να προσκρούει στο κράσπεδο της εισόδου του πάρκινγκ. Μόλις ένα δευτερόλεπτο αργότερα, στις 15:47:47, τα δύο αμάξια συγκρούονται με τέτοια βιαιότητα που το ρεζερβουάρ του Χόντα εξαϋλώνεται, τα καύσιμα διαχέονται στον αέρα, το μοτέρ εκτινάσσεται σε απόσταση 85 μέτρων και τα δύο οχήματα κόβονται κυριολεκτικά στη μέση. Ο θάνατος και των τεσσάρων ατόμων ήταν ακαριαίος.

Στο οπτικό υλικό από τις κάμερες διαχείρισης κυκλοφορίας, το οποίο είναι σε γνώση του «Εθνους της Κυριακής», έχουν καταγραφεί καρέ καρέ τα δραματικά λεπτά που ακολούθησαν τη σύγκρουση. Μετά τις εκρήξεις και τη φωτιά που ξέσπασε στο σημείο του δυστυχήματος, εικονίζεται ο Υπάτιος Πατμανόγλου να τρέχει αλλόφρων από τα αποχωρητήρια, ερχόμενος αντιμέτωπος με εικόνες καταστροφής. Εμφανώς αδυνατεί να αντιληφθεί το θέαμα που αντικρίζει, τι συνέβη μέσα στα περίπου 30 δευτερόλεπτα που έχουν μεσολαβήσει. Πηγαίνει πάνω - κάτω, κρατώντας το κεφάλι με τα χέρια του. Κινείται περιμετρικά του κτιρίου, αναζητώντας σημάδια ζωής των αγαπημένων του ανθρώπων.

Διαβάστε αναλυτικό ρεπορτάζ στο ΕΘΝΟΣ.gr.