Ο Blume ανάφερε χαρακτηριστικά πως «η υβριδική έκδοση θα είναι μια πολύ σημαντική στιγμή στην ιστορία της 911», ενώ πρόσθεσε «μπορεί να μην έχει πάρει ακόμα το πράσινο φως αλλά αυτό είναι κάτι που θα γίνει σίγουρα στο μέλλον».
Το βέβαιο είναι πως η νέα γενιά της 911 βασίζεται σε ένα καινούργιο πλαίσιο στο οποίο έχει γίνει πρόβλεψη για κάποια μορφή ηλεκτρική κίνηση ή υποβοήθηση, μιας και υπάρχει χώρος για τις απαραίτητες μπαταρίες. Ο οποίες με τη σειρά τους θα προσθέσουν κάποιο βάρος, όπως και ο ηλεκτροκινητήρας, χωρίς όμως αυτό να επηρεάζει, κατά τον Blume, το σπορ χαρακτήρα του πλέον σημαντικού μοντέλου της Porsche.
Λογικά η τελική απόφαση για την παραγωγή της υβριδικής 911 θα ληφθεί στα πλαίσια της ανανέωσης της νέας της γενιάς, με απαραίτητη προϋπόθεση, σύμφωνα με τις προδιαγραφές της εταιρείας, τη δυνατότητα καθαρά ηλεκτρικής κίνησης για τουλάχιστον 70 km. Μια φουλ ηλεκτρική 911 -αν φυσικά υπάρξει- δεν αναμένεται πριν από 10 με 15 χρόνια.